Collateral damage, ja, ik ken een voorbeeld van meneer die een bedrijfswagen heeft maar er zijn vriendin mee naar het werk laat gaan (dagelijkse rit van 100km) terwijl hij zelf de trein neemt. Gratis nota bene, met een journalistenkaart. Hier zou dus eigenlijk 2 keer het VAA moeten aangerekend worden.
De gemiddelde leaseslet-bezitter heeft absoluut geen reden tot klagen, wel integendeel. Cijfers van vorige week bewijzen het zwart op wit. Conclusie: het is hem in de nieuwe regeling vooral om de perceptie te doen: "laat die dikke bakken maar betalen". Welk verhaal er achter zit, dat interesseert de meeste mensen niet. Kijken niet verder dan hun neus lang is.
De gemiddelde leaseslet-bezitter heeft absoluut geen reden tot klagen, wel integendeel. Cijfers van vorige week bewijzen het zwart op wit. Conclusie: het is hem in de nieuwe regeling vooral om de perceptie te doen: "laat die dikke bakken maar betalen". Welk verhaal er achter zit, dat interesseert de meeste mensen niet. Kijken niet verder dan hun neus lang is.
Comment