Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
    Mocht er iemand een leuke wagen zoeken:

We can't seem to find what you're looking for. What is a 404? A 404 Is provided by your web server when a user tries to access a URL that no longer exists.

net leren kennen door een artikel :

http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...16468-3136.art
    Dat je bij moyersoen (en andere veilinghuizen) goeie zaken kan doen is niet nieuw.
    Dat de economie het niet goed doet, heeft niets te maken met de VAA, maar vermoedelijk wel met andere maatregelen van de regering en met de eurocrisis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
      Dat je bij moyersoen (en andere veilinghuizen) goeie zaken kan doen is niet nieuw.
      Dat de economie het niet goed doet, heeft niets te maken met de VAA, maar vermoedelijk wel met andere maatregelen van de regering en met de eurocrisis.
      Wel de 'auction fee' van 17% niet vergeten want die betaal je nog eens extra op het uiteindelijke geboden bedrag.
      Is bijna 1/5 van de prijs. Als je hier geen rekening mee houdt dan kan het wel eens lelijk tegenvallen...

Edit: Op die 17% dien je nog eens 21% btw te betalen en dan is het ruimschoots 1/5 dat er bovenop komt.
      Last edited by ; 03/08/2012, 09:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        Na een paar telefoontjes toch goed geholpen geweest bij DIeteren
        zo eenvoudig was dat !
        pas op, de fiscus zou ook daar kunnen bellen om aangiftes te controleren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dav1d Bekijk Berichten
          Wel de 'auction fee' van 17% niet vergeten want die betaal je nog eens extra op het uiteindelijke geboden bedrag.
          Is bijna 1/5 van de prijs. Als je hier geen rekening mee houdt dan kan het wel eens lelijk tegenvallen...

Edit: Op die 17% dien je nog eens 21% btw te betalen en dan is het ruimschoots 1/5 dat er bovenop komt.
          in de lijst staan meer afgeleefde autos dan goede zaken; de vroegere eigenaar was bovendien blijkbaar in slechte papieren, en zal zijn materiaal niet vertroeteld hebben, bij gebrek aan middelen
          de professionelen kijken trouwens mee, en zullen wel als eersten de gelegenheid benutten om hier winst te boeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Ik heb alleen nog privé auto's. Doe niet mee aan het VAA verhaal.
            Kijk door uw minder inkomsten aan belastingen, btw en vaa heeft Belgie nu een probleem van 0,6% )

Waar gaan ze het geld nu komen halen?

Ik overweeg zwaar een kudt auto te kopen en gewoon mijn 15K kilometers door te factureren, case closed.
            Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• L
              Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
              Waar gaan ze het geld nu komen halen?
              .
              Zoals altijd, waar er nog is... Op basis van gegevens... of vermoedens !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                L

Zoals altijd, waar er nog is... Op basis van gegevens... of vermoedens !
                Spontane associatie

Ik moet wel zeggen dat het daar begint op te lijken hé, "roven" waar ze kunnen maar weinig of niets STRUCTUREELS, enfin wel structureel roven natuurlijk
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wacht tot 2014, dan zal je weten wat "struktureel aanpak" in de feiten betekent
                  Het zou dan kunnen zijn dat er velen nostalgisch van worden !

Comment

Wacht tot 2014, dan zal je weten wat "struktureel aanpak" in de feiten betekent
                    Het zou dan kunnen zijn dat er velen nostalgisch van worden !
                    Dat denk ik ook ja dat schreef ik al direct in januari..... De huidige maatregelen
                    vergroten het gat alleen maar op termijn......als de bedrijven straks hun boekhoudingen gaan afsluiten gaan we nog iets zien! Dat gaat geen lijk zijn
                    dat uit de kast valt, maar een heel
                    kerkhof. Het kan raar klinken maar de in
                    Belgie gevestigde bedrijven zou je net meer winst moeten laten genereren zodat ze meer belastingen betalen meer mensen aan het werk zetten en ze meer kunnen investeren. Het geld afpak sfeertje is CATASTROFAAL en ja dit zal straks op het hoofd vallen van de werkende mens.

Daar vanaf september nog wat sluitingen en afdankingen bij .....let maar op! Natuurlijk gevolgd door stakingen wegens het ongenoegen van net diegene die al die belastingen goed vonden.

Autorijden zal nog duurder worden (wegentaks) en al wie een huis heeft zullen ze ook wel naaien.....
                    Last edited by Jokke_vlo; 03/08/2012, 16:25.

Comment

Dat denk ik ook ja dat schreef ik al direct in januari..... De huidige maatregelen
                      vergroten het gat alleen maar op termijn......als de bedrijven straks hun boekhoudingen gaan afsluiten gaan we nog iets zien! Dat gaat geen lijk zijn
                      Belgie gevestigde bedrijven zou je net meer winst moeten laten genereren zodat ze meer belastingen betalen meer mensen aan het werk zetten en ze meer kunnen investeren. Het geld afpak sfeertje is CATASTROFAAL en ja dit zal straks op het hoofd vallen van de werkende mens.

Daar vanaf september nog wat sluitingen en afdankingen bij .....let maar op! Natuurlijk gevolgd door stakingen wegens het ongenoegen van net diegene die al die belastingen goed vonden.

Autorijden zal nog duurder worden (wegentaks) en al wie een huis heeft zullen ze ook wel naaien.....
                      100% gelijk. Zo is het en niet anders.
                      De kleine Belgische KMO's worden momenteel al hard genoeg genekt, t'zal er niet op beteren ook niet.
                      Begin dit jaar toen de grieken failliet gingen heb ik voorspeld dat Belgie ook vroeg of laat wel zou volgen met de huidige regering... wait and see

En elke dag hoor ik nog steeds mensen (meestal arbeiders) zeggen "Och da komt oemmes allemaal wel in de sjakos, onzen baas hee daar wa last van mo welle oemmes ni!"... Wel tis bij "den baas" dat het begint he.

Comment

Het probleem is, elke partij doet min of meer hetzelfde. Op wie je ook kan stemmen, het zijn allemaal prutsers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                          Het probleem is, elke partij doet min of meer hetzelfde. Op wie je ook kan stemmen, het zijn allemaal prutsers.
                          Dat was mijn boodschap, ook wie nu overal verkondigt dat hij DE oplossing heeft (en nog nooit in een regeringsploeg heeft meegedaan) zal ook ooit in hetzelfde straatje meegesleurd worden... Het enig dat niet zal veranderen is dat wij zullen mogen blijven opdraaien
                          Ik houd mijn hart vast...

Comment

Dat was mijn boodschap, ook wie nu overal verkondigt dat hij DE oplossing heeft (en nog nooit in een regeringsploeg heeft meegedaan) zal ook ooit in hetzelfde straatje meegesleurd worden... Het enig dat niet zal veranderen is dat wij zullen mogen blijven opdraaien
                            Ik houd mijn hart vast...
                            Daarnet mij eens gewaagd om te kijken naar Villa politica. Man man, wat een bende klein kinders zijn da en volledig respectloos naar elkaar. De ene geeft argument, richten zich naar personen en die zijn druk bezig met hun smartphone of andere zaken. Natuurlijk dat alles x keer langer duurt dan normaal om iets te beslissen en als iedereen zijn zegje gedaan heeft, komt er weer iets anders.
                            Zoals hier al aangehaald, moest de regering een bedrijf zijn, dan zou die al serieus veel keer failliet gegaan zijn!

Comment

• Maak jullie maar niet te veel zorgen. Als onze fameuze regering te weinig inkomsten dreigt te krijgen zullen ze de BTW op ALLES verhogen.

Comment

• Huizen, btw, wegentaks ga ervan op aan dat dat er aan komt. En dat wil zeggen dat ze deze keer iedereen gaan "pakken" . Het probleem blijft het helpt de economie niet vooruit, maar achteruit.
                                En het "profetariaat" ? Wel die blijven het handje open houden en krijgen index gewijs altijd wat meer.....

Waar ik de muren van op loop is dat de media het woord besparingen gewoon gelijk schakelen met meer belastingen.
                                Geen kritische vragen alleen maar "meelullen"...... En als er eens een prof
                                of economist is dan krijgt die mens in een debat 60sec tijd vooraleer hij weer eens afgebroken wordt door de mondige journalist of getrainde
                                Politicus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
                                  Zoals hier al aangehaald, moest de regering een bedrijf zijn, dan zou die al serieus veel keer failliet gegaan zijn!
                                  de regering gaat elk jaar failliet: volgens Europa mag je, perfect legaal, 3% in het rood gaan. Elk jaar. Wie dat ooit moet betalen? Tja, daar heeft men precies niet aan gedacht..

Comment

Waar ik de muren van op loop is dat de media het woord besparingen gewoon gelijk schakelen met meer belastingen.
                                    Geen kritische vragen alleen maar "meelullen"...... En als er eens een prof
                                    of economist is dan krijgt die mens in een debat 60sec tijd vooraleer hij weer eens afgebroken wordt door de mondige journalist of getrainde
                                    Politicus.
                                    Inderdaad, sommige journalisten denken dat ze harde vragen durven stellen, maar ik vind dat de journalistiek er niet op vooruit is gegaan. Ze willen wel allemaal het laatste nieuws zo vlug mogelijk rapporteren, maar de waarheid is soms ver zoek.

Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
                                    de regering gaat elk jaar failliet: volgens Europa mag je, perfect legaal, 3% in het rood gaan. Elk jaar. Wie dat ooit moet betalen? Tja, daar heeft men precies niet aan gedacht..
                                    Ik denk niet dat dat elk jaar is hoor, maar een blijvend iets. Jammer dat de eu niet meer stimuleert voor een 0%, want als je aan de 2.9% zit, waarom nog moeite doen?

Comment

• En deze link mag natuurlijk niet ontbreken, in het vogelperspectief van dit topic...
                                      Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.

Comment

• wat ik me afvraag, wordt in belastingsstatistieken rekening gehouden met successiebelasting? Want die is bij ons ook niet min. En de registratierechten bij aankoop vastgoed zijn ook een vorm van belasting.

Als je dat allemaal optelt, kom je volgens mij vlot aan ong. 70% belasting, gemiddeld, over je hele leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
                                          wat ik me afvraag, wordt in belastingsstatistieken rekening gehouden met successiebelasting? Want die is bij ons ook niet min. En de registratierechten bij aankoop vastgoed zijn ook een vorm van belasting.

Als je dat allemaal optelt, kom je volgens mij vlot aan ong. 70% belasting, gemiddeld, over je hele leven.
                                          Hoe ik het bekijk: verdien je geld in België, dan ben je zowiezo genaaid.
                                          Je kan dit dan bekijken vanuit een beperkt perspectief (vb. zonder successiebelasting, btw) --> dan ben je hard genaaid.
                                          Bekijk je het vanuit een groter perspectief (vb. incl. successiebelasting, btw genomen) --> dan ben je ongelooflijk hard genaaid...

Ik kan nog beter gewoon gaan doppen en dan in't zwart klusjes gaan doen
                                          ha nee, ik kan niet doppen als zelfstandige... ik betaal wel sociale bijdragen maar als ik van vandaag op morgen failliet ga, kan ik gene dop trekken ... vive la belgique !!
                                          Ik kan me misschien zwart schminken en me als illegale voordoen, dan krijg ik direct een leefloon!

Comment

Working...
                                          X