Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenDe kop moet eraf....
Ik zie dat hier echt niet goed komen in België...
Waar ik vorig jaar nog volop fantaseerde om me eens een lekkere sportbak aan te kopen (categorie Porsche Boxter) na volledige afschrijving van m'n huidige wagen (binnen 2 jaar), ben ik nu de websites van Peugeot, Citroen en Opel aan het 'scouten' om me ne simpele 208, DS3 of corsa aan te schaffen, en dan nog pas binnen een jaar of 5-6, dus eerst mn huidige firmawagen nog even helemaal 'afleven'...
Als ze echt de mensen zo willen kloten, mij goed, maar dat spelleke speel ik niet meer mee. Uiteindelijk dient die wagen om godganse dagen naar klanten te rijden, en dan ga ik dat doen zodat dat financieel het beste uitkomt: zo goedkoop mogelijk.
Dus: gene porsche van 65.000€ op benzine (met alle hoge taksen erbij), maar een simpel klein dieselke van 15.000€.
De fun is er toch helemaal af...
En ik ga het gewoon wat kalmer aan doen .... volgens mijn timesheets heb ik vorig jaar gemiddeld 60u/week gewerkt, en dat is dan enkel mijn te factureren uren: factuurkes maken, opleidingen, business development, ander administratief gezever, ... zit daar dan nog niet in.
En voor wat: om dan af te geven aan de staat, zodat zij daar dan de vreemden hunnen dop mee kunnen betalen, of om aan de ambtenaren te geven?
Als ge hoort dat 50% van de doppers in Vlaams-Brabant vreemdelingen zijn, ja dan valt ge wel efkens achterover... (wilt ge arm zijn, mij goed, maar doe dat dan in uw eigen land)
En de Belgen die het dan echt nodig hebben, die kunnen naar bijstand fluiten...
Ik ben dat land hier KOTSbeu... Echt, KOTSbeu...
Idd, ik zat, als particulier, ook te denken om volgende zomer een leuke auto te kopen. Niet in het genre porsche maar wel iets in de richting van jonge occassie S3, bmw 130i of zoiets. Ging wel haalbaar zijn met 15k per jaar.
Zullen de effectieve regeling afwachten maar k vrees dat het nu ook een zo goedkoop mogelijk bakske gaat worden. Pf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenKlein tip als je je plannen wil doorzetten: als dat de kelder is van het huis dat op uw zaak staat, gaat ge daar VAA op moeten betalen he
Als ge daar niet depressief van wordt, dan weet ik het ook niet meer.
Ah, het nieuwe tv seizoen is begonnen, dus de nieuwste "mijn restaurant" en "wie wordt de man van een of andere (denkt ze) bekende Vlaamse matras" shows zal er mij wel bovenop helpen... zucht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk BerichtenHet is de kelder van mijn eigen persoonlijk huis die ik met mijn eigen bloed, zweet en tranen (letterlijk) betaald heb. Ik doe daar dus mee waar ik zin in heb zonder VAA te betalen... wacht... er bestaat ook zoiets als KI...
Als ge daar niet depressief van wordt, dan weet ik het ook niet meer.
Ah, het nieuwe tv seizoen is begonnen, dus de nieuwste "mijn restaurant" en "wie wordt de man van een of andere (denkt ze) bekende Vlaamse matras" shows zal er mij wel bovenop helpen... zucht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk BerichtenIdem... Gedaan met mijn kloten af te draaien. Ik ga solliciteren bij een kinderverkrachter als chauffeur en mijn kelder ter beschikking stellen. Dan geef ik mij aan en krijg ik vijftien jaar gratis kost en inwoon en daarna ga ik bij de paterkes in West-Vleteren trappisten drinken...Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Ik denk dat ik dat was Was idd iets van een 340gr. Hoe ze dat gevonden hebben????
Twas ene van '892014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk BerichtenIk denk dat ik dat was Was idd iets van een 340gr. Hoe ze dat gevonden hebben????
Twas ene van '89U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenAh toeval (gelukkige verjaardag )2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
We weten nu ook waarom ze extra belastingen nodig hebben: Breaking news:
Belfius, de staatsbank die vorig jaar uit Dexia is gehaald, heeft op termijn 2 tot 4 miljard euro extra kapitaal nodig, zeggen meerdere hooggeplaatste bronne Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenWe weten nu ook waarom ze extra belastingen nodig hebben: Breaking news:
Belfius, de staatsbank die vorig jaar uit Dexia is gehaald, heeft op termijn 2 tot 4 miljard euro extra kapitaal nodig, zeggen meerdere hooggeplaatste bronne
Maar de hamvraag blijft waar is al dat geld naartoe? Wie heeft dat?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Misschien de moeite doen om eerst even te lezen waarover het in se gaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenMisschien de moeite doen om eerst even te lezen waarover het in se gaat ?
http://trends.knack.be/economie/nieu...0172938133.htm
Dus geen dividenden, dus minder inkomsten voor de staat, of wat dacht je?
En met een recessie om te hoek hebben ze nu eenmaal meer geld nodig. Zo bekijk ik het alvast.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenHeb ik gedaan en het is op zich easy, ze keren geen winst uit naar de aandeelhouder (staat in dit geval) en potten het op.
En met een recessie om te hoek hebben ze nu eenmaal meer geld nodig. Zo bekijk ik het alvast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenHeb ik gedaan en het is op zich easy, ze keren geen winst uit naar de aandeelhouder (staat in dit geval) en potten het op.
En met een recessie om te hoek hebben ze nu eenmaal meer geld nodig. Zo bekijk ik het alvast.
Wedden dat ze ook hun aandeelhouders in de kou zullen laten staan ?
De boodschappen waren al vandaag in elk geval heel milder...
Comment
Comment