Oorspronkelijk geplaatst door seperator
Bekijk Berichten
Zo heb ik alvast gestemd.
SEMINARIE "Voordelen van alle aard" | HOME | Unsubscribe |
Geachte mevrouw, geachte heer, U vindt hierbij onze recentste nieuwsbrief. Bestellen kunt u via de link ‘Lees meer’ en de verdere instructies. |
Op maandag 19 november 2012 organiseert uitgeverij UGA het seminarie “Voordelen van alle aard”. Voordelen alle aard: hoe berekent U die nu precies? Hoe boekt U voordelen voor of na een controle? Waar staan we inzake btw? De zware 309% geheime commissielonen op voordelen van alle aard blijft zorgen voor ongerustheid. De fiscus heeft zijn harde opstelling genuanceerd. Waar zit de versoepeling? Welke andere kleinere, specifieke toleranties heeft men toegestaan. Naast de nieuwe berekeningswijze van de voordelen geven wij U de btw-spelregels mee sinds 1 januari 2012. Hoe kunt U wagen, electriciteit, verwarming, gsm, laptop, internet ed. optimaliseren vanuit btw-oogpunt? We overlopen ook welke journaalposten de administratie aanvaardt voor voordelen van alle aard voor of na een fiscale controle. Moet U na de btw-correcties van de aankoopbtw de aanschaffingwaarde en de afschrijvingen verbeteren? Sprekers: Stefan Ruysschaert is e.a. Inspecteur-diensthoofd bij het BTW-opleidingscentrum van de FOD Financiën, prof. aan de Hogeschool Gent en auteur van talrijke BTW-boeken en BTW-publicaties.. Wim Van Kerchove is e.a. inspecteur bij het opleidingscentrum directe belastingen van de FOD Financiën en auteur van o.a. praktisch vennootschapsbelasting (De Boeck). Waar & wanneer: Maandag 19 november 2012 van 13u30 tot 17u30 Hotel Beveren Gentseweg 280 9120 Beveren Prijs: € 220 (incl. BTW), inclusief cursus en handboek “Voordelen van alle aard inzake BTW. Wat u moet weten voor de praktijk.” twv 45€ Broodjes en een drankje zijn voorzien bij ontvangst en tijdens de pauze, parking is gratis. Inschrijven kan tot uiterlijk vrijdag 16 november 2012, via mail naar publ@uga.be OPGELET ! Het aantal deelnemers is beperkt. De betaling van het inschrijvingsgeld gebeurt na ontvangst van de factuur. Het is onmogelijk om uw deelname te annuleren. Er kan wel te allen tijde een vervanger aangewezen worden. Erkenningsnummer KMO-portefeuille: DV.O110349 PROGRAMMA § 13u30: Onthaal met broodjes, koffie, thee, fruitsap en versnaperingen § 14u00: aanvang meeting § 15u30: pauze met koffie, thee, cola (light) en versnaperingen § 16u00: vervolg meeting § 17u30: einde meeting |
Comment