Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenAmai, net vastgesteld in een Excelleke dat ik zelf had samengesteld dat zelfs voor een occasie BMW 530d GT het eigenlijk voordeliger is om die privé te kopen en het geld dat de BVBA uitspaart puur als dividend uit te keren dan om die kosten op de zaak te nemen. En dat dus omwille van het VAA...
Straf, dat had ik toch niet verwacht.
Hoe meer ik van deze constructies hoor, hoe meer mensen ik hoor die het gewoon betalen om controles te vermijden en dan op andere manieren hun voordeel doen met hun zaak.
Waarom moet dat toch allemaal zo ingewikkeld gemaakt worden zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenOm dan met kmvergoeding te werken?
Hoe meer ik van deze constructies hoor, hoe meer mensen ik hoor die het gewoon betalen om controles te vermijden en dan op andere manieren hun voordeel doen met hun zaak.
Waarom moet dat toch allemaal zo ingewikkeld gemaakt worden zeg
Geen zin om meer VAA te betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenIk heb klanten die persé bij mij een Apple product willen kopen, mijn leverancier kan mij dat wel leveren. Maar aan de (verplichte) adviesverkoopprijs excl BTW...
Enkel "authorized Apple resellers" hebben dus volgens Apple recht op winst. Mooi is dat zo een eigen protectionistische markt creëren...
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenEr zijn anders nog heel veel bedrijven en bedrijfjes die hun data binnenshuis willen houden, ipv ergens in een wolk waar je niet eens weet waar die data is opgeslaan, op welke machines, op welke manier de privacy en afscherming geregeld wordt, enz enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenAmai, net vastgesteld in een Excelleke dat ik zelf had samengesteld dat zelfs voor een occasie BMW 530d GT het eigenlijk voordeliger is om die privé te kopen en het geld dat de BVBA uitspaart puur als dividend uit te keren dan om die kosten op de zaak te nemen. En dat dus omwille van het VAA...
Straf, dat had ik toch niet verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenOccasie is een ramp. Je krijgt dan de combinatie van een relatief hoge VAA doordat er maar 6% waardeverlies per jaar wordt gerekend + hogere CO2-waardes omdat de motorisaties ouder zijn.
't Is toch straf, mijn totale Cost-to-the-company (en dat is alles inclusief: extra verbruik, hogere BIV en rijtaks, extra VAA voor de vennootschap, hogere sociale bijdrage, meer vennootschapsbelasting op verworpen kosten, extra niet-recupereerbare BTW...) is nog geen € 3000 op jaarbasis maar mijn VAA vliegt met € 3500 netto te betalen op jaarbasis omhoog.
Ik vermoed dat er misschien nog wel ergens een foutje in zit of zo...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenHof van Cleve, om 5u smorgens controle. Is dat nu echt nodig om 5u?
Bizar land waarin wij wonen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenDoen ze altijd bij fraudeurs en criminelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenDoen ze altijd bij fraudeurs en criminelen.
Bij mijn weten mag je in ons land niemand een crimineel noemen zolang deze niet veroordeeld is (tenzij deze regelgeving onder de huidige regering reeds is aangepast
voor bedrijfsleiders...).
Ik zie dit "Hof van Cleve-verhaal" in een andere context : een rode regering die punten wil scoren bij haar kiesvee en eens laat zien dat ze het geld haalt waar de steuntrekker denkt dat het zit : bij de grote frauderende middenstander. Als die dan nog een bekende kop heeft is het helemaal bingo !
In plaats van alle KMO-s te beschouwen als oplichters en dieven zou men beter eens de problemen aanpakken waar ze echt zitten. Ach ja dat is juist dat is moeilijk want dan moeten ze op zichzelf en hun kiezers schieten...
Een Franse zakenman die hier wil neerstrijken met 7 miljard euro dat is schandalig ! Die moeten we zo snel mogelijk aan het kruis nagelen ! Laat snel nog een treinlading dompelaars binnen zodat we nog wat aan goede werken kunnen doen !Last edited by Elwood; 25/12/2012, 12:31.
Comment
-
Deze middag in een LR Garage gaan kijken naar de RR Sport HSE. Blijkt dat die gemakkelijk naar lichte vracht om te bouwen is voor beetje geld. Zouden veel mensen dat doen? Volgens de garage toch genoeg die het doem om het VAA te sparenLast edited by fblade; 26/12/2012, 15:49.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenDeze middag in een LR Garage gaan kijken naar de RR Sport HSE. Blijkt dat die gemakkelijk naar lichte vracht om te bouwen is voor beetje geld. Zouden veel mensen dat doen? Volgens de garage toch genoeg die het doem om het VAA te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenDeze middag in een LR Garage gaan kijken naar de RR Sport HSE. Blijkt dat die gemakkelijk naar lichte vracht om te bouwen is voor beetje geld. Zouden veel mensen dat doen? Volgens de garage toch genoeg die het doem om het VAA te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenBij mijn weten mag je in ons land niemand een crimineel noemen zolang deze niet veroordeeld is (tenzij deze regelgeving onder de huidige regering reeds is aangepast
voor bedrijfsleiders...).
Ik zie dit "Hof van Cleve-verhaal" in een andere context : een rode regering die punten wil scoren bij haar kiesvee en eens laat zien dat ze het geld haalt waar de steuntrekker denkt dat het zit : bij de grote frauderende middenstander. Als die dan nog een bekende kop heeft is het helemaal bingo !
In plaats van alle KMO-s te beschouwen als oplichters en dieven zou men beter eens de problemen aanpakken waar ze echt zitten. Ach ja dat is juist dat is moeilijk want dan moeten ze op zichzelf en hun kiezers schieten...
Een Franse zakenman die hier wil neerstrijken met 7 miljard euro dat is schandalig ! Die moeten we zo snel mogelijk aan het kruis nagelen ! Laat snel nog een treinlading dompelaars binnen zodat we nog wat aan goede werken kunnen doen !OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenDeze middag in een LR Garage gaan kijken naar de RR Sport HSE. Blijkt dat die gemakkelijk naar lichte vracht om te bouwen is voor beetje geld. Zouden veel mensen dat doen? Volgens de garage toch genoeg die het doem om het VAA te sparenOorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHeb een collega die zelfs 'n Evoque 3d laat ombouwen tot LV...Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenWordt redelijk vaak gedaan. Zo ken ik ook iemand die zijn Sport TDV8 onlangs naar lichte vracht omgebouwd heeft.Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Zoek in meer dan 40.000 vacatures, kijk welke bedrijven op zoek zijn naar jouw talent en lees hoe je het best scoort met je cv en sollicitatiebrief.
Als ik dit artikel lees, is het niet altijd zeker dat zo'n luxe SUV fiscaal gezien wel als lichte vracht wordt beschouwd. Als het zo simpel was, dan begrijp ik niet waarom zoveel mensen hun RRS verkocht hebben.
Graag had ik toch eens concreet geweten hoe zo'n RRS, omgebouwd tot lichte vracht, fiscaal (VAA) wordt belast.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Niet mee eens.
Laat justitie zijn werk doen.
Als het waar is dat Peter Goossens verlinkt werd door zijn voormalige secretaresse en als het verhaal klopt dan hebben we hier te maken met een enorm DOMME Goossens.
Om dit verhaal dan te linken aan een rode regering.. foei Dus jullie beweren dat we in Vlaanderen met een rood gekleurd gerecht te maken hebben.
Elwood, wat is een dompelaar? Of wat heeft een dompelaar met Bernard Arnault te maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtenhttp://www.vacature.com/carriere/hoe...-lichte-vracht
Als ik dit artikel lees, is het niet altijd zeker dat zo'n luxe SUV fiscaal gezien wel als lichte vracht wordt beschouwd. Als het zo simpel was, dan begrijp ik niet waarom zoveel mensen hun RRS verkocht hebben.
Graag had ik toch eens concreet geweten hoe zo'n RRS, omgebouwd tot lichte vracht, fiscaal (VAA) wordt belast.
De autokeuring zal toezicht uitoefenen op de technische kenmerken die eigen zijn aan de fiscale definitie, de fiscus baseert zich op het oordeel van de technische keuring.
Dus de fiscus moet volgens .. maar de 'geest' van de wet is natuurlijk anders...Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenNiet mee eens.
Laat justitie zijn werk doen.
Als het waar is dat Peter Goossens verlinkt werd door zijn voormalige secretaresse en als het verhaal klopt dan hebben we hier te maken met een enorm DOMME Goossens.
Om dit verhaal dan te linken aan een rode regering.. foei Dus jullie beweren dat we in Vlaanderen met een rood gekleurd gerecht te maken hebben.
Elwood, wat is een dompelaar? Of wat heeft een dompelaar met Bernard Arnault te maken?
Je kan beter voor de rechtbank komen voor het bezit van drugs dan voor een snelheidsovertreding...
2/
nl-nl
Betekenis ' dompelaar '
dom·pe·laar (de; m; meervoud: dompelaars) 1elektrisch verwarmingselement om water te verhitten
In de (oostvlaamse) volksmond is een dompelaar echter een onvermogend iemand of een hulpbehoevende net het tegengestelde van Bernard Arnault dus. Je zou als normaal denkende regering die verantwoordelijk is voor het welzijn van zijn onderdanen ernaar moeten streven mensen aan te trekken die de maatschappij iets bijbrengen ipv de welvaart uithollen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls ze dat bij Peter Goossens doen, dat ze dan maar alle restaurants binnenvallen.
Langs de andere kant moeten ze toch een BV strikken om toch te tonen aan het kiesvee dat ze de zoektocht naar de miljarden niet stoppen...
Hypocrieten allemaal if you ask me.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
Comment