Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHet samenvoegen van spaarboekjes staat ook op de rol, dus uw spaargeld spreiden over verschillende spaarboekjes zal ook nutteloos zijn etc..
Volgende week naar de notaris om een kapitaalsverhoging in de bvba te doen om liquidatietaks te vermijden, nog eens 1650 euro notariskosten voor aanpassen van de akte van de bvba.!!
Moeder waarom werken wij???
Geld moet rollen potverdorie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenDe VVA wordt (ondermeer) berekend op de prijs van de auto met opties maar zonder korting. Voor een auto van (bvb) 30.000 euro die je koopt zonder korting zal de VVA dus lager liggen (even abstractie makend van de andere criteria) dan een auto van 35.000 die je met korting 30.000 betaalt.
Bij het invoeren van het systeem werd er dan ook gespeculeerd dat verschillende merken hun auto's (of minstens bepaalde modellen) te koop zouden aanbieden aan lagere prijzen waarop dan geen korting wordt gegeven.
En dan nu mijn vraag: zijn er de dag van vandaag eigenlijk zulke modellen op de Belgische markt?2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenBedankt voor de antwoorden.
Misshien let ik niet goed op, maar ik had verwacht dat veel merken hier "duidelijker" mee zouden uitpakken.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenUitpakken met iets dat iedereen doet?
Kan je een voorbeeld geven van een model met verlaagde catalogusprijs?Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHet samenvoegen van spaarboekjes staat ook op de rol, dus uw spaargeld spreiden over verschillende spaarboekjes zal ook nutteloos zijn etc..
Volgende week naar de notaris om een kapitaalsverhoging in de bvba te doen om liquidatietaks te vermijden, nog eens 1650 euro notariskosten voor aanpassen van de akte van de bvba.!!
Moeder waarom werken wij???Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWie spaart er nu nog?
Geld moet rollen potverdorie
Hoe zit dat nu eigenlijk met die liquidatietaks? Dacht dat dit uitgesteld was?MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
Misshien let ik niet goed op, maar ik had verwacht dat veel merken hier "duidelijker" mee zouden uitpakken.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenHeeft met geld rollen niets te maken want je krijgt er 0,0 voor in de plaats, is enkel een nutteloze belasting!
Hoe zit dat nu eigenlijk met die liquidatietaks? Dacht dat dit uitgesteld was?
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenDus ze pakken er niet mee uit omdat iedereen het doet?
Kan je een voorbeeld geven van een model met verlaagde catalogusprijs?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenBedankt voor de antwoorden.
Misshien let ik niet goed op, maar ik had verwacht dat veel merken hier "duidelijker" mee zouden uitpakken.
En kortingen kan je in gradaties geven, aan de ene wat meer, aan een ander minder...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Voor het einde van het jaar.... Enkel voor vennootschappen die hun boekjaar sluit op 31 december....
De anderen hebben nog wat meer tijd.
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAlleen dat van de notaris is uitgesteld. Al de rest moet voor het einde van het jaar.
Sent from somewhere, using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDat is gewoon omdat een Belg tóch altijd korting vraagt, zélfs op een bodemprijs.
En kortingen kan je in gradaties geven, aan de ene wat meer, aan een ander minder...
Hij gaf het voorbeeld van de Mazda 6.
a) business-uitvoering : korting 5% (dacht ik)
b) normale cataloogprijs (in versie juist gelijk aan business-uitvoering) ligt hoger, maar ge krijgt 12% korting
Dus uiteindelijk liggen de beide netto prijzen gelijk.
Citaat van diene zaakvoerder : 'ik krijg de business-uitvoering aan geen enkele privé-persoon verkocht'. 'Privé-personen willen gewoon de hogere korting.'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenVoor het einde van het jaar.... Enkel voor vennootschappen die hun boekjaar sluit op 31 december....
De anderen hebben nog wat meer tijd.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichtenbestaat die excel-file nog waar je kan berekenen of het voordeliger is een auto in de vennootschap te houden of eruit te halen en km-vergoeding te betalen?
niemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartlibre Bekijk BerichtenKan je U VAA tijdelijk laten schorsen (3 maand) als je Uw rijbewijs kwijt geraakt bent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichtenik denk het wel: als je niet kan rijden kan je ook niet van het voordeel genieten.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment