Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garmin nuLink! 1695 met ingebouwde coyote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Aha! Thx.

Comment

Vraagje: ik heb hetzelfde toestel, proefabonnement op Coyote afgelopen intussen.

ik krijg nu zelfs geen vaste flitslocaties meer gemeld op m'n toestel (ook niet na update): werkt dat enkel in combinatie met een Coyote-abonnement misschien ?

Rond Luik kreeg ik enkel een melding op het scherm 'Radarcontrole', verder niets meer ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steven1 Bekijk Berichten
        Vraagje: ik heb hetzelfde toestel, proefabonnement op Coyote afgelopen intussen.

ik krijg nu zelfs geen vaste flitslocaties meer gemeld op m'n toestel (ook niet na update): werkt dat enkel in combinatie met een Coyote-abonnement misschien ?

Rond Luik kreeg ik enkel een melding op het scherm 'Radarcontrole', verder niets meer ...
        Als je met "vaste flitslocaties" bedoelt dat het bestaande vaste palen zijn, ja, die zouden toch nog weergegeven moeten worden. Alsook de RoodLichtCamera's etc, na de 3 maand ( 90 dagen) Coyote.
        Tot 1 jaar krijg je als extra's inderdaad de melding "snelheidscontrole even verderop" , da's gewoon een zwart balkje met die grijze tekst, meestal vallen die samen met de meldingen die men op de radio geeft, ze komen via de Life-functie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
          Als je met "vaste flitslocaties" bedoelt dat het bestaande vaste palen zijn, ja, die zouden toch nog weergegeven moeten worden. Alsook de RoodLichtCamera's etc, na de 3 maand ( 90 dagen) Coyote.
          Tot 1 jaar krijg je als extra's inderdaad de melding "snelheidscontrole even verderop" , da's gewoon een zwart balkje met die grijze tekst, meestal vallen die samen met de meldingen die men op de radio geeft, ze komen via de Life-functie.

Heb ik net gehad, "Radarcontrole" op de E17 thv Deerlijk, dit komt dus niet uit de coyote-database ?

Comment

Precies toch niet zo eenvoudig als een "echte" coyote?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
              Heb ik net gehad, "Radarcontrole" op de E17 thv Deerlijk, dit komt dus niet uit de coyote-database ?
              Als een radarmelding komt met icoontje, komt het van Coyote. De tekstbalk "radar huppeldepup" over langere afstand, komt via een Live-melding. ( aangekondigde controle, Touring Mobilis etc.)

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
              Precies toch niet zo eenvoudig als een "echte" coyote?
              De meldingen op Garmin zijn net hetzelfde als op Coyote, bij Garmin heb je theoretisch méér meldingen t.t.z. die van Live komen er ook bij.
              De manier om te melden is gewoon icoontje drukken op Garmin, je kan geen flitser aan de andere kant melden, omdat de rijrichting automatisch wordt meegegeven aan de hand van de afgelegde weg op GPS. Bij Coyote kun je zo'n dingen wél naar believen instellen.

ps: het kan zijn dat de nieuwe NüLink's al nieuwe software hebben, en die mogelijkheid toch wel hebben, ik heb dat toestel al een paar maanden niet meer in dagelijks gebruik.
              Last edited by ; 19/12/2011, 21:14.

Comment

Hoe verleng je het coyote abonnement. Via het toestel zelf of via de garmin site. Op de garminsite zie ik enkel die cyclops abonnementen staan ?

grtz

Comment

De Coyote functie wordt niet meer aangeboden door Garmin.

Comment

Toch fijn dat men antwoord op een bericht van bijna 2 jaar oud... Kan al tellen als update.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                      In Polen mag 't ook niet, maar daar word ik genoeg gewaarschuwd van tegenliggers als er een mobiele flitser staat, al heb ik er vorige week toch aangehangen daar maar gelukkig zijn de boetes maar mild in vgl met hier

En al mag 't overal elders, als ik bvb. in NL rijd heb ik gewoon niks van verkenners meer.. En door Duitsland hou ik me sowieso zo goed mogelijk aan de regels en rijd ik door waar 't mag en kan.
                      Flitsen in Polen? Dat gaat nu tegen mijn verwachting in eigenlijk.

Comment

Working...
                      X