Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banden oppompen: aan welke tankstations kan het nog?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

-Texaco Wetteren (tegen de wasboxen)
    - AVIA wetteren
    - Dats 24 Wetteren
    - Energy Wichelen

Comment

Shell in Sint-Truiden aan de renault garage (Tiensesteenweg)
      Betalend, maar weet niet hoeveel.

Ik gebruik dat nooit, tot een tijdje terug ging ik bij iemand in de buurt, nu heb ik zelf een compressorke gekocht. ('t is maar iets klein, maar doet wat het moet doen)
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        ALLE Dats24-tankstations in België.

En in Torhout gewoonweg 70% van de tankstations!
        Ik doe alleen de DATS in Torhout en die werkt.

Comment

Q8 easy op de( Buke) in Zottegem is gratis, bij de esso is het 0.50 cent

Comment

3400 Esso Postlaan Landen : werkt en is gratis.
            3400 Total O Huysecomlaan Landen: werkt en is gratis, zelfs bediening tijdens tanken indien gewenst.
            3800 Esso Naamsesteenweg Bruno's Service Station St Truiden: dacht 0.50€ voor 5 minuten lucht.
            Last edited by decat; 06/12/2011, 23:44.
            Database error.
            The database has encountered a problem.

Comment

Alle Gabriëls stations, gratis.

Overlaatst gezien dat er aan de Shell Express in St-Eloois Vijve (aan de Carrefour) ook een pomp stond, maar al wel betalend zijn.

Aan de Esso in Zulte langs de Staatsbaan is er ook een pomp gratis te gebruiken, maar werkt blijkbaar niet 24/7.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

hier in sint-niklaas zijn er nog veel hoor (en gratis overigens)

even uit het hoofd:

Q8 aan het shopping center
                AVIA aan peugeot garage vanhoecke (passtraat)
                SHELL op de singel (prins boudewijnlaan)
                ESSO aan DE STER/MCDONALDS (N70 richting beveren)
                AVIA aan opel Houttequiet (hoogkamerstraat, temse)

en nog een paar die mij nu ontgaan ongetwijfeld...

edit: is het overigens niet meestal zo dat het vooral aan de tankstations op autosnelwegen betalend is?
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Total Lauwe
                  gratis je banden oppompen, het wordt zelfs voor je gedaan als je dat wenst
                  je kan ook je auto laten voltanken
                  Allemaal gratis.

Comment

Doe mij dan maar 1 tank gratis diesel

Zele :
                    Avia (grembergen)
                    Maes (2x)

Comment

oppompen banden

...je kan ook je auto laten voltanken....allemaal gratis......

met lucht zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                        Erg hé! Ik wil terug pompen met service, waar ze het bakje voor jou komen voltanken en de ruit even afkuisen indien gewenst. Als ik vroeger met mijn grootouders naar Z-Frankrijk reed herinner ik me dat nog. Een tussenstop was tanken, ruit gekuist en de banden gecontroleerd. Mijn grootvader gaf die pompbediende dan altijd enkele Franse Francs bovenop de prijs van de naft...
                        Weet ge waarom dat niet meer bestaat ? Omdat de loonlasten zo hoog zijn, niet enkel in Belgie, maar ook in andere landen in West-Europa, dat elk bedrijf - om het even wat ze doen - hun winsten moeten kunnen counteren tegenover hun extreem hoge loonlasten. En de meerwaarde die je als klant hebt door iemand een ruit te laten kuisen, of banden op te laten pompen, kan nooit tegen die loonlasten op.

Een luchtpomp en een emmer met een spons kosten ongeveer een twintigste van 1 werkdag, en dat is daarmee opgelost. En als de pomp kapot is, dan laten we ze kapot, omdat mensen toch terugkomen om te tanken (en daar worden de winsten gemaakt), en "service" is een woord uit het verleden.

Comment

Q8 Alsemberg gratis 24 op 24
                          Total Mechtem gratis 24 op 24

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                            Weet ge waarom dat niet meer bestaat ? Omdat de loonlasten zo hoog zijn, niet enkel in Belgie, maar ook in andere landen in West-Europa, dat elk bedrijf - om het even wat ze doen - hun winsten moeten kunnen counteren tegenover hun extreem hoge loonlasten. En de meerwaarde die je als klant hebt door iemand een ruit te laten kuisen, of banden op te laten pompen, kan nooit tegen die loonlasten op.

Een luchtpomp en een emmer met een spons kosten ongeveer een twintigste van 1 werkdag, en dat is daarmee opgelost. En als de pomp kapot is, dan laten we ze kapot, omdat mensen toch terugkomen om te tanken (en daar worden de winsten gemaakt), en "service" is een woord uit het verleden.
                            Ik moet al mijn best doen om niet bediend te worden in de streek tussen mijn huis en men werk (20 km)

4 Powers met bediening
                            2 Q8's met bediening
                            1 Total met bediening

Comment

Maar die pompen, die zijn toch weinig te betrouwen?
                              Of vergis ik me?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

met lucht zeker
                                Ow, verkeerd uitgedrukt, kbedoelde je kan hem laten voltanken, de service voor het voltanken is gratis dan, evenals je banden oppompen.

uiteraard betalen voor de brandstof :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk Berichten
                                  Maar die pompen, die zijn toch weinig te betrouwen?
                                  Of vergis ik me?
                                  Olie-ontginning of verbruik is toch nooit milieuvriendelijk? Of bedoel je iets anders?

Comment

- Texaco Wetteren (tegen de wasboxen)
                                    - AVIA wetteren
                                    - Dats 24 Wetteren
                                    - Energy Wichelen
                                    - texaco leugenberg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

met lucht zeker
                                      wil jij de stikstof-toer opgaan ?

Comment

q8 easy schoten bredabaan. gratis en digitaal
                                        esso sint job in ´t goor . 50 cent

Comment

En je ruiten wassen (allez proper maken) waar kan dat nog?

De DATS in Gent Drongen is gratis luchtpompen
                                          De Gabriëls in jabekke is ook gratis pompen

Comment

Working...
                                          X