Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    @Lord: ik had je een pm gestuurd, niets ontvangen?
    Jawel, ik heb hier nog een heel pak pm's te beantwoorden. Dat is het probleem, iedereen wil weten waar ik mijn foto's maak en sommigen denken
    zelfs dat de mercedessen langs de baan liggen en gewoon op te rapen zijn !
    Soms raak je ergens binnen via tussenpersonen en wordt door de eigenaar naar discretie gevraagd...dit was hier het geval.
    Kapaza, Ebay, 2de hands enz staan vol met okkazies. Daar staat telkens de nodige info bij en wss ook een tel nummer bij voor meer info.

Comment

• Comment

• @Buick: Dat beestje zou hier nog een bom duiten opbrengen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
          Deze ochtend eens terugggegaan naar de witte VW T2, die ik een maand of 2 geleden gepost had...Vandalisme heeft toegeslagen
          Foto volgt nog...
          Erg he dat ze niks met rust kunnen laten. En als ze er nou iets zinvols mee gedaan zouden hebben dan was het nog te begrijpen. Ben erg benieuwd naar de foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten

MY kind of scrap! Love those.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
              Jawel, ik heb hier nog een heel pak pm's te beantwoorden. Dat is het probleem, iedereen wil weten waar ik mijn foto's maak en sommigen denken
              zelfs dat de mercedessen langs de baan liggen en gewoon op te rapen zijn !
              Soms raak je ergens binnen via tussenpersonen en wordt door de eigenaar naar discretie gevraagd...dit was hier het geval.
              Kapaza, Ebay, 2de hands enz staan vol met okkazies. Daar staat telkens de nodige info bij en wss ook een tel nummer bij voor meer info.
              Sorry hoor, ik ben ook maar gewoon een liefhebber die er eentje probeert te redden.
              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
              Current:
              1987 Mercedes-Benz W124 200D
              1979 Mercedes-Benz W123 280E
              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
              Ex:
              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
              1976 Mercedes-Benz W123 250
              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
              1980 Mercedes-Benz W123 280
              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• de wagens die ik heb gevonden staan gewoon in de usa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                  Erg he dat ze niks met rust kunnen laten. En als ze er nou iets zinvols mee gedaan zouden hebben dan was het nog te begrijpen. Ben erg benieuwd naar de foto's!
                  Face/off Jammer, stond er al zo lang onaangeraakt. Het blikje Fanta is een stille getuige...

Comment

• Kan je nog eens een foto posten hoe het voorheen was?

Het is ook nog eens tijd voor naar "onze" T2 te gaan

Comment

• De front is weggehaald, en de kofferklep lag een 10-tal meter verder.
                      Het reservewiel is ook foetsie...

Comment

• Renootjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                          De front is weggehaald, en de kofferklep lag een 10-tal meter verder.
                          Het reservewiel is ook foetsie...

Heel jammer. Maar laten we dan maar hopen dat het front verder "leeft " aan een muur. Dan is er iig nog iets aan herinnering.

Comment

• en we gaan verder met...T2, goe?

Comment

• Zeg maar nooit waar die staat! Want dat "paddestoeltje" op het dak is geld waard voor de vw liefhebber. Dan wordt hij meteen ook weer gestript.

Comment

Zeg maar nooit waar die staat! Want dat "paddestoeltje" op het dak is geld waard voor de vw liefhebber. Dan wordt hij meteen ook weer gestript.
                                Geen nood, Arco, hij staat vééér van de openbare weg....Maar gestript is ie wel

Comment

• Comment

• Eigenlijk valt de body zo op het eerste gezicht niet eens tegen. Die rand onder de voorruit is namelijk goed te vervangen en heel goedkoop. Het is er ene van na 1972 en voor 1975 zo te zien aan de motorklepscharnieren.

Comment

Eigenlijk valt de body zo op het eerste gezicht niet eens tegen. Die rand onder de voorruit is namelijk goed te vervangen en heel goedkoop. Het is er ene van na 1972 en voor 1975 zo te zien aan de motorklepscharnieren.
                                      Wist niet dat daar een verschil in zat...

Comment

• Comment

• Hey Gangstertje. Er zijn er idd 2 geweest in de productie van de t2, en bij jouw foto verraden de achterlichten nog wat dingen dat hij van na augustus 1972 is overigens. Maar de scharnieren zijn als volgt:

1967-1975:

1975 (vanaf augustus) tot 1979 en de huidige modellen uit de Braziliaanse reeks:

Comment

Working...
                                          X