Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Een Amerikaan in elk geval. Een Blitz is zo groot niet denk ik.
'k vermoed een Chevrolet of een GMC.
Volgens mij is dat inderdaad een Blitz met verlengd chassis . Vorm van de motorkap , plaatsing van de benzinedop juist achter de passagiersdeur , vorm van de stalen wielen , splitwindow en sierrooster met platte roosters . Denk een blitz van ' 52
Ik heb een 10 jaar geleden eens een Peugeot 205 gevonden die volgens mij achtergelaten was. Was een witte die eigenlijk nog in zeer goede staat was. Vreemd was wel dat de sleutels er nog opzaten en alle papieren erin lagen. Had zelfs nog een geldig groen keuringsbewijs. Nummerplaten en accu waren wel weg. Enkele weken later was die al gevandaliseerd helaas, ruiten ingeslagen. Heeft er dan nog een tijdje gestaan en was dan plots verdwenen.
Weeral eens dezelfde bus, maar omdat de vroeger privébos, nu voor een stuk onderdeel uitmaakt van een nieuwe wandelroute, vreesde ik het ergste... Gelukkig moet je hem nog steeds weten staan... Langzaamaan begint hij het gevecht met de natuur te verliezen...
Een Montecarlo Volgens mij wel Amerikaans ja, ik weet hier zo nog een wit exemplaar uit 1977 staan in veel betere staat (krek dezelfde als op de foto hieronder) en die heeft andere koplampen en bumpers. Verdorie knappe bak, spijtig dat die eigenaar 'm niet wil wegdoen, hij heeft er zelfs 20 jaar niet meer mee gereden, staan slechts 20000km op de teller. Ooit hoop ik die te kunnen kopen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment