Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Audi staat te koop, tesamen met de rest. Blijkbaar een hoge prijs, want die staat daar al een jaar of 2 (of totaal rot)
    Ik denk dat ze afkomstig zijn van de auto-afbraak Lapin, die je op de eerste foto in de verte kan zien.

Comment

• Tijd om dit leuke topic weer eens een duwtje omhoog te geven met een...

Comment

• wrakjes te koop: http://www.leboncoin.fr/voitures/518189270.htm?ca=18_s
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Gangstertje: een Robur? Gisteren in Burg Reuland dit leuke tafereeltje: Een P4 Taunus 12M met zen Trabant vriendjes:
          En in Heers stond deze B-Kadett te verkommeren:
          www.opelklassiek.be

Comment

• Toen m'n nonkel stierf moesten we zijn kasteel (jaha kasteel) gaan leegmaken in Frankrijk. In een schuur stonden alle wagens die hij ooit gekocht had. Die man had nooit een auto weggedaan sinds hij beginnen rijden was. Jammer genoeg heb ik hier geen foto's van en herinner ik me het niet volledig meer omdat ik nog erg jong was. Maar weet wel nog dat ze in chronologische volgorde stonden. En het leuke was dat de eerste dus half vergaan en doorgezakt was, en de laatste er dan nog vrij goed uitzag. De laatste was een Volkswagen. Ken het type niet juist, een 4-deurs met wankelmotor geloof ik. Jammer dat we toen nog geen digitale camera's hadden. Nu zou je met je gsm foto's nemen...

Comment

• Bijna juist, het is een oude Badford brandweerwagen, in een nog relatief zeer goed bewaarde staat...

Comment

• Gezien de zeldzaamheid en de komplete staat, imo wel een restauratie waard...

Comment

• Doeme Opelfreak, ge zit op mijn terrein ! En ik weet die niet staan ! stuur eens een sms waar ergens in Burg Reuland ! Ik zit hiet nu ook
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• tot een paar jaar geleden stonden er wel wat trabantjes in de kern van Burg Reuland .
                    Benzine
                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                    Diesel
                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                      tot een paar jaar geleden stonden er wel wat trabantjes in de kern van Burg Reuland .
                      Idd, nu staan ze een eindje verderop. Er loopt daar net een fietsweggetje langs.
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Prachtige Bedford! Als GM fanaat had ik het moeten herkennen
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          Prachtige Bedford! Als GM fanaat had ik het moeten herkennen
                          Het was niet evident te raden, met enkel die zijkant,hé
                          Iets zwaarder mss?

Comment

• moestuintje...

Comment

• hallo,
                              ik zal ook even meedoen met wrakken te posten.

Deze gespot in Corsica

sized_CORSICA 2013 296.JPGsized_CORSICA 2013 297.JPGsized_CORSICA 2013 298.JPGsized_CORSICA 2013 299.JPG
                              Last edited by ; 20/08/2013, 20:52.

Comment

• buskerkhof in luikse tunnel

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Urbex en wrakken, het blijft goed samengaan

Comment

• Comment

• Zo en express staat er sedert kort ook hier in de buurt. Samen met nog wat andere wrakken die niet interessant zijn (jaren '90), maar deze staat er ook en is wel de max! :
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Die Taunus en Trabantjes staan op de N693. Als je van Reuland zelf komt en richting Ouren rijdt, heb je eerst links de afslag richting Steffeshausen en Auel. Maar als je die afslag voorbijrijdt, dan staan ze 100 meter verder op je linkerkant. Ik heb ze er deze zomer ook zien staan en quasi dezelfde foto getrokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          maar deze staat er ook en is wel de max!
                                          Toch nog niet zo rot als Krokky

Comment

Working...
                                          X