Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog ééntje om het af te leren, de rest is vo later

Comment

• Die Kieuwen coupé Zo zeldzaam, wat doet die daar ???
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Die Kieuwen coupé Zo zeldzaam, wat doet die daar ???
        Die doet niks meer, de achterwielen hebben al iemand anders gelukkig gemaakt, de rest zal wel volgen...

Comment

• Comment

• m'n excuus voor de schikking van daarjuist, ergens foutje gemaakt... Nu nog een buske die de weg allang kwijt is ( let wel : zelfs bij kompleet achtergelaten voertuigen is er bijna gn vandalisme...)

Comment

• Een vroege A, als je die hier laat staan, dan was hij al volledig gedemonteerd en verkocht.
              Last edited by ; 31/12/2011, 23:17.

Comment

• En de laatste drie voor dit jaar

Comment

• Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar. Hopelijk het jaar dat professor Barrabas de teletijdmachine afmaakt. Zodat we met ons hele "cluppie" een uitstapje kunnen maken naar het hoogtepunt in de handel en wandel van van de heer Contant en ons geliefde Chatillon. Wel genoeg Frankskes mee nemen he, toen bestond de euro nog niet.

Comment

• ook vanuit het museum
                    iedereen een gelukkig en gezond 2012

jan jolanda en leeroy

Comment

• Hey allemaal de allerbeste wensen voor 2012.
                      Dat we maar veel moois op de foto mogen zetten en oude mysteries beantwoorden.

Hee Jan , er was zeker al een liefhebber voor een reservewiel.

En voor Lord de laatste van vorig jaar:
                      1 - Plymouth Savoy 1955
                      2 - Ford Taunus 17M / 20M P5
                      3 - Ford Cortina MK1 ( facelift ) 1965/1966 + Opel Olympia/Rekord model 1955

Comment

• Aan alle deelnemers van dit forum een gelukkig en roestig jaar 2012 gewenst.

Michel

Comment

• Vanuit Heist o/d berg ook de beste wensen voor 2012

Comment

• Een roestvol 2012 toegewenst !!!

Comment

• de taunus 17M P5 compleet en keihard

Comment

• 1957 pontiac

Comment

• Nog 3 pics van de Ford Cortina MK1 & Opel Olympia/Rekord 1955

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
                                    Tigra
                                    Ik heb tot 2 jaar en half altijd in Langdorp gewoond nu woon ik in Heist o/d berg
                                    In een app. naast de Mercedes die hier vroeger al voorbij gekomen is
                                    Normaal vanaf volgende donderdag zullen er terug foto's geplaatst worden door mij
                                    Heb nog schanwerk te doen !!!!!
                                    @Rallyebasse: om nog even op terug te komen, staat deze er dan ook al sinds begin jaren 80 op dezelfde plaats?

Comment

• Eventjes vluchten voor de wind in Z.Frankrijk

Comment

• Tigra
                                        Dat kan ik niet zeggen
                                        staat er wel al lang
                                        de Auto in de toonzaal staat er al van eind jaren 80

Comment

• Heerlijk die zonnige wrakfotos uit Zuid Amerika en Zuid Frankrijk .
                                          Het weer is hier ook kompleet waardeloos met wind en regen , en het weekend beloofd al niet veel beter.
                                          Kan ik dus weer niet op wraktocht , en dus blijft de teller in 2012 nog steeds staan op NUL.
                                          Ik ben benieuwd wat mijn eerste vondst word dit jaar.

Comment

Working...
                                          X