Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Yes!!!!! Gaaf man die amerika foto's. Keep them comming. Maar ook de foto's van de Sloperijfreak serie zijn te gek!! De garage in functie! Das de eerste die ik er van zie. Ook van die hoek zie je er gene trouwens.
Mooi voor elkaar Jan, dat zijn interesante fotos van Hans . Heb je er ook een jaartal bij?
Ook die ouwe shots van jouzelf blijven interessant ,maar waarom zijn na enkele uren die USA fotos alweer foetsie ?
En dan nog even de verse antwoorden voor Lord / Michel
Foto 2 is wederom de Buick Special Cabriolet uit 1953 (en Jan is er al geweest )
Foto 3 is een Ford Customline uit 1954 , dit is een van die 4 autos die verderop in de andere helft van dat bos stonden.
Fotos van de voorkant van deze wagen zie je eigenlijk nooit (als ik die van mezelf niet meereken )
De ford is niet van mij
Ik heb hem opgehaald voor een gemeenschapelijke vriend van Lord
Voor het ogenblik word er niets mee gedaan
in de toekomst misschien
ik heb nog fotos van andere auto's
maar dit is voor een volgende keer
ik zal beginnen met de oudste
15 jaar geledenengenomen en daar staat lord nog bij op
Begin dit jaar stond hij er nog Weet jij mss meer info over deze Ranger? Als Ranger eigenaar en echte liefhebber doet het pijn zo"n zeldzaam stuk zien weg te rotten...
Comment