Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
    Dat is wat Bosmans ons zei. Mijne maat had namelijk ook interesse in die coupe en de city.

Comment

• ]

Comment

• @ alfaromeocars .
        Leuke fotos zeg uit verre oorden.
        posting 402 en 403 zijn een Buick uit 1947 0f 1948.
        404 - is een Datsun Bluebird als ik het zo zie.
        405 - is een heel normale Ford Anglia 105E , helaas Arco , geen Torino Anglia want die hadden een totaal andere voorkant.
        406 - herkent bijna iedereen als vw kever , mag vw expert Arco zeggen om welk type en bouwjaar het gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
          @ alfaromeocars .
          Leuke fotos zeg uit verre oorden.
          posting 402 en 403 zijn een Buick uit 1947 0f 1948.
          404 - is een Datsun Bluebird als ik het zo zie.
          405 - is een heel normale Ford Anglia 105E , helaas Arco , geen Torino Anglia want die hadden een totaal andere voorkant.
          406 - herkent bijna iedereen als vw kever , mag vw expert Arco zeggen om welk type en bouwjaar het gaat
          Thanks, we waren rond het eiland aan het rijden toen ik plots iets tussen het struikgewas zag liggen. Als er al iemand langs kwam, zag ik die meewarrig kijken, vooral omdat ik foto's aan het nemen was van wat "rommel"

Comment

• Die eenzame Volvo

]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten

Dit is een Anglia lijkt me, geen moeilijk of zeldzaam ding normaal gesproken, maar dit lijkt wel de Torino te zijn (coupe achtig, heeft de achterruit niet naar binnen hellend, maar naar buiten staan). En die zijn knap zeldzaam.

Op het boerderijveld in Chatillon heeft er ook ene gestaan. Toevallig ook een witte. Hij is nog te zien op de Tinhunter foto's. Hij was me bij die foto's niet eens als zodanig opgevallen in het begin. Tot dat de de professor me er op wees.

he arco dit moet waarschijnlijk toch een gewone anglia zijn hoor de anglia torino heeft een
              platter front he

Comment

• Ben ik helemaal met jullie eens dat het front ander is Maar die achterstijl van het wrak zou in geval van een gewone toch veeeeeeeel meer naar binnen moeten staan. En deze lijkt mijns inziens naar buiten te staan?

Comment

• De Hillman en een paar 6serie's

Comment

• Comment

• Een beetje Ford ?

Comment

• Ondanks de regen heb je toch wel heel wat foto's geschoten,thanks!

Comment

• Ik vind het nog steeds verdomd jammer dat ik niet naar gruiterode kon , er stond daar echt nog wel genoeg materiaal voor mij om op de foto te zetten.
                          Ik wacht en hoop echt op een derde veiling .

Arco , ik zie je probleem al met die Anglia .
                          Als je goed kijkt zie je dat de kofferdeksel open staat en dat geeft een vertekend beeld .

Comment

• Toch eeuwig zonde van die enorm zeldzame Cortina
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                              Ik vind het nog steeds verdomd jammer dat ik niet naar gruiterode kon , er stond daar echt nog wel genoeg materiaal voor mij om op de foto te zetten.
                              Ik wacht en hoop echt op een derde veiling .

Arco , ik zie je probleem al met die Anglia .
                              Als je goed kijkt zie je dat de kofferdeksel open staat en dat geeft een vertekend beeld .
                              Ow gelukkig, dan heb ik een excuus. Want over 2 weken krijg ik een oog operatie whahahahahaha

Comment

• Comment

• Is die eerste niet een Ford Taurus? Ik heb die niet eerder gezien. op jouw foto,s zag je er af en toe al een stukje van.

Comment

• Hallo,
                                    ik heb weer wat gevonden op internet:

1. Musclecars in japan
                                    http://jalopnik.com/5880153/
                                    Filmpje
                                    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=6djXs8XAGxk

2. Alpine's in frankrijk, hierover heb ik al een keer iets gelezen op het forum maar ik kwam er laatst weer foto's van tegen op autoblog.nl
                                    http://www.autoblog.nl/gekke-fransma...n-in-zijn-tuin

Alpine 108

Andere Alpine's

Groeten
                                    Bjorn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten

Is dat een Maserati, daar rechts boven op de foto ?

Of is dat die platte E30

Comment

• Gisteren een reeks mooie beelden geschoten van 'onze' T2, en vandaag dagje duitsland/ardennen gedaan en in de buurt van Stavelot een klein kerkhofje gevonden!

Met E30, Polo '85, Ibiza '85, Fiat 127 mkIII, wat oude camions en een Rekord E1 2.3Diesel Foto's volgen zsm, maar weinig tijd nu
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Teaser van de T2, gisteren hebben we echt de tijd genomen om prachtige beelden te schieten

Uploaded with ImageShack.us
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X