Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er wordt druk gecatalogiseerd op het moment. Ik heb nog niks behalve deze foto's gekregen helaas. Als er nieuws is hoor ik het en speel ik het uiteraard meteen door.

Comment

• Kadett B

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Show me the Kadett B !
      Hierbij de Kadett bij ophaling.
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 31/01/2012, 02:31.

Comment

• Ik weet niet precies wat het is, maar die dingetjes hebben een hoge "aaibaarheidsfactor". Dat maakt ze denk ik ookzo populair.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
          Ladies and gente people: Great news!!!!!!! De schuurvondst van 80 klassiekers die gevonden zijn in nederland gaan in de niet te verre toekomst te koop komen! Dit zijn helaas alle foto's die beschikbaar zijn.
          Ik houd jullie op de hoogte.
          Waar ergens ? Hopelijk blijft het stof erop liggen tot op de bezoekdag.

Comment

• Terug even in de Franse bossen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
              Waar ergens ? Hopelijk blijft het stof erop liggen tot op de bezoekdag.
              De bemiddelaar doet op dit moment geen uitspraken. Als er een datum/tijd komt laat ik meteen wat weten. Hij houd me via facebook op de hoogte. Tzt zullen er ook foto's beschikbaar komen.

Met dat stof komt het wel goed. Dat is op de verkoop van de vorige schuur in kessel ook blijven liggen. Hoogst waarschijnlijk worden ze weer pst verkocht. Net als de vorige keer. Die hebben voor zover ik weet op Marktplaats gestaan.

Comment

• Welkom Redneck , leuk om te zien dat je sommige van je vondsten weer nieuw leven inblaast.

Lord/ Michel , Toch weer voortreffelijke fotos uit Frankrijk ...Heeeerlijk .
                En de collectie uit meeuwen is ook heel goed , vooral als je nagaat dat het vreselijk nat rotweer was .

Comment

• Schuurvondst

Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                  Ladies and gente people: Great news!!!!!!! De schuurvondst van 80 klassiekers die gevonden zijn in nederland gaan in de niet te verre toekomst te koop komen! Dit zijn helaas alle foto's die beschikbaar zijn.
                  Ik houd jullie op de hoogte.
                  Doet me denken aan de locatie waar we de Kadett vonden!

[img][/img]
                  Last edited by ; 01/02/2012, 18:58.

Comment

• leuke rekord aan de linker kant.

Comment

• Net een magneet plaat gekocht voor de bus, kleine verhoging van de veiligheid. Maar de foto waarmee geadverteerd wordt wilde ik niet onthouden. Een heerlijk oud barrel, met fonkel nieuwe reflecterende plaat er op. Wat een heerlijke contradictie!

Comment

• Leuk schuurtje zo , met nog een B- Kadett , C-Rekord, Daf/Volvo 66 en inmiddels heel zeldzaam een oude Mitsubishi Galant .
                        Mede wrakjagers zullen het met me eens zijn dat oude Jappen bijna het moeilijkst te vinden zijn van alle normale automerken.
                        Zo heeeeeeeel af en toe vind je er eentje , maar niet vaak .
                        Vooral niet als je ze zoals ik zoekt uit de chromen bumper periode.
                        Vorige week had ik het er nog met iemand over dat ik naar schatting zo'n 2000 wrakken op foto heb en daar zit geen enkele Mitsubishi bij .
                        Ze zijn onvindbaar !!!!!

Comment

• Dan is het echt heeel erg dat je nooit in houthalen helchteren hebt kunnen/mogen zijn. Daar kwam je er in om!

Comment

• Zalige foto's weer mannen!
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Schuurvondst

Daar stond nog heel wat zeldzaam materiaal in die schuur. Ik post hier nog wat foto's maar deze zijn niet van de beste kwaliteit. Het was er donker en omdat het al heel wat jaren geleden is werden de foto's gemaakt met de eerste generatie digitale fototoestellen die het nog zonder stabilisatie moesten doen!
                              PS: Speciaal gevalleke die Vauxhall Break, had dat nooit eerder gezien.

Comment

• Sow! Daar stonden er ook genoeg!

Comment

• Heerlijk die schuur
                                  @Realsteel; wel nu je het zegt, ik denk ook niet al een Mitsu/chrome bumper in mijn archive te hebben

Comment

• Voor dat we naar M-Gr. gingen zijn Caligula en ik in ....... Geweest

Comment

• Comment

• Comment

• wat een geweldig ding. Die zou eigenlijk gered moeten worden.

Comment

Working...
                                          X