Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Redneck Bekijk Berichten
    Omdat we hier toch allemaal Chatillon minded zijn ; Onlangs kwam ik deze foto tegen op mijn pc die ik ooit van het internet plukte. Waarschijnlijk komt die van dit forum. Altijd al een zwak gehad voor deze Rekords. Heb ook nog ergens foto's van een zeldzaam 4-deurs model dat hier bij ons in het dorp al jaren buiten staat te verkommeren samen met enkele zielsgenoten.
    Moest je die foto's tegenkomen...

Comment

• Comment

• En nog bij Karl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten

Hé kijk nou, een setje oude bekenden (alfa's en 3=6). Ben je terug geweest?
          Last edited by ; 08/02/2012, 00:18.

Comment

• Zo , er gebeurt hier veel de laatste dagen.
            En Lord heeft de weg weer terug gevonden in het bos van Chatillon .

Posting 519:
            1+2 - Zijn beide van dezelfde Renault Fregate.
            3 - Keverke uit de periode 1957 - 1960
            Op de voorgrond met die stoelen , dat is ook ooit een auto geweest.
            Dat kan je ook nog zien op oude fotos van Tinhunter , dan zie je nog duidelijk dat ze nog aan een stuk vloer vastzitten.

Posting 524:
            1 - Weer een andere Fregate , ditmaal de witte met het blauwe dak
            2 - Opel Kapitän 1953 - 1955
            3 - Achterkant van de Peugeot 202

Mooie fotos ,ook die op de andere lokaties

Comment

En nog bij Karl

Scimitar SS1 met Ford 1300 - 1500 cc motor of Nissan 1800 cc Turbo . Denk niet dat er 5 van deze auto's in de Benelux rondrijden . Zal waarschijnlijk wel opgeknapt worden .

Comment

• [quote=rallyebasse;4831701]De eigenaar is vanplan hem te restoreren

Aj, aj, die ziet er ook niet gezond uit. Ik hoop alleen maar dat de eigenaar de moed niet verliest als hij ontdekt welke natuurverschijnselen zich de voorbije jaren achter die polyster verbredingen hebben afgespeeld.

Comment

• Opel Rekord

Heb ondertussen de foto's van de Rekord en zijn lotgenoten terug gevonden, dus hierbij.

Comment

En nog bij Karl

toevallig geen foto's van de Trevi die naast die Scimitar staat..?
                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                      toevallig geen foto's van de Trevi die naast die Scimitar staat..?
                      Nee, pas binnen een paar jaar als hij krokanter wordt

Comment

Heb ondertussen de foto's van de Rekord en zijn lotgenoten terug gevonden, dus hierbij.
                        Leuk nestje, er staat een R8 of R10 ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                          Zo , er gebeurt hier veel de laatste dagen.
                          En Lord heeft de weg weer terug gevonden in het bos van Chatillon .
                          Ja hoor en de actualiteit is nu iets minder opdringerig
                          ( dacht dat heel NL in de ban van de 11stedentocht was)

Comment

• triestig....
                            http://www.youtube.com/watch?v=JKco-...layer_embedded#!

Comment

• Simca in Z-Frankrijk

Comment

• In de Auto Motor Klassiek van deze maand staat een mooi artikel over een Amerikaanse sloperij/autokerkhof die op het moment van bezoek werd geruimd.

Comment

Echt te gek die P1!!!!!!

Comment

• een P1 4 deurs is nog redelijk zeldzaam ook

Comment

• Wat staat er voor die Renault 10 ??????????

Comment

• Kan het niet zo'n Moskovich/scaldia zijn?
                                        Last edited by ; 08/02/2012, 23:56.

Comment

• Elfstedentocht , nee die mogen ze van mij houden.
                                          Al zou ik dan naar Friesland gaan dan liever voor een Elfsloperijentocht

Maare ik zal de autos van post 552 eerst even voor je benoemen
                                          1 - Peugeot 202 (het museum heeft een deur die haast zeker uit deze auto komt)
                                          2 - Lloyd LT 500 minibus ( dat benzine tankje ? yep , in het museum )
                                          3 - Hillman Minx phase 4

Arco , naast de 202 zie je die misterieuze brok auto waar ik het pas nog over had toen ik je aan de telefoon had .

En het interesante groepje van 4 autos die Redneck postte zijn een Opel Commodore A , Renault R10 , Opel Rekord P1 4deurs en in het hoekje een D Rekord.

Wederom een mooie vondst Redneck , zo zien we ze graag .

Comment

Working...
                                          X