Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo Lord daar had je even een bijna perfecte zon / licht.
    1 - Dat is nogmaals de Opel Kapitän 'sleutelgat' .
    er omheen liggen allerlei stukken van een VW kever die totaal gesloopt was , op Tinhunter fotos is deze kever nog in redelijk goede staat te zien
    2 - Renault Fregate
    3 - Buick Special 1954 , de motor met versnellingsbak van deze auto zijn dus nog op het nippertje nog gered door medeforumer Buick 52

Arco , heel mooi die oude buick velg met houten spaken .
    En dat soort oude bestelwagentjes die vind ik dus ook geweldig , vooral als de oude reclamebeschildering er nog op staat.

Buick/ Jan : Altijd mooi om zulke details op een autokerkhof tegen te komen.
    Op you tube staat ook een filmpje 'Junkyard Tree Art' met rare bomen die door wrakken heen zijn gegroeid

Comment

• Deze Austin Allegro staat hier bij mijn weten al zeker 25 jaar... Betere foto's zijn haast onmogelijk, ze zijn vanop een grote afstand genomen en het moest allemaal rap rap gebeuren... Van daar de verkeerde scherpstelling

www.opelklassiek.be

Comment

• Dat moet beter kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Dat moet beter kunnen
          vind ik ook
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
            3 - Buick Special 1954 , de motor met versnellingsbak van deze auto zijn dus nog op het nippertje nog gered door medeforumer Buick 52
            Op die Buick was onlangs een boom gevallen en was vrij onzichtbaar

Comment

• Renault & NSU

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                Dat moet beter kunnen
                Dan moet ik een chauffeur hebben zodat ik op de passagiersstoel kan zitten, hint, hint
                www.opelklassiek.be

Comment

• Zo , nog even een stukje bos van Lord op post 905.

1 - De Ford Mainline Ranch Wagon 1952 en de witte Buick super uit 1953.
                  2 - De bekende Buick Special uit 1953 uit een ongebruikelijke hoek gezien
                  3 - Voor deze was wat denkwerk nodig , ook omdat ge opeens een sprong door het bos maakt herkende ik deze niet direct.
                  Het is de binnenkant van de witte Opel Olympia Rekord Caravan (Combi) uit 1957.

Opelfreak waarom stap je niet uit , frot die lens door het gaas en Knip ? .

Comment

• een stilleven

er werden daar ook auto's aan geslingerd

de distributors hebben ook een plekje gekregen in het museum
                    Last edited by ; 20/03/2012, 10:51.

Comment

• dit keer geen olie blik maar een hele doos
                      Last edited by ; 20/03/2012, 10:52.

Comment

• Comment

• Citroen C4 in Z.Frankrijk

Comment

• Comment

• ze zijn op een usa forum deze aan het identificeren
                              en zijn er nog niet achter

iets voor jou jack

Comment

• @ Lord : Echt leuk zeg die oude camionekes in Frankrijk.
                                Op posting 913 de eerste foto zie ik zelfs een oude motorfiets , ik vraag me af wat dat er voor ene is .
                                Hebt ge daar toevallig ook een foto van gemaakt ?

De Châtillon autos van post 911 zijn :
                                1 - Chevrolet Styleline 1949 of 1950
                                2 - Austin A70 Hampshire Countryman ( Countryman is de naam die Austin gebruikte voor zijn Kombi modellen)
                                3 - Buick Super 1953
                                Nee, en we krijgen nog lang geen genoeg van Châtillon , dus ga zo door want we waarderen het echt enorm.

Comment

• HMMMMMMM , die zou ik ook niet direct weten.
                                  Het is zo te zien wel een wagen van Amerikaanse makelij uit het einde van de jaren 70 of begin 80er jaren
                                  Hebben ze geen goeie foto van die voorbumper ? dat zou een heleboel helpen .

Comment

@ Lord : Echt leuk zeg die oude camionekes in Frankrijk.
                                    Op posting 913 de eerste foto zie ik zelfs een oude motorfiets , ik vraag me af wat dat er voor ene is .
                                    Hebt ge daar toevallig ook een foto van gemaakt ?
                                    Nee, spijtig genoeg niet.
                                    We zijn door die plaats gerend en heb een paar dingen gemist zoals die motorfiets
                                    waar ik enorm spijt van heb...

Panhard Dyna

Comment

Vergeet de as niet he, daar is nog wel zo'n mooi filmpje van gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                        golf GTI, rallyteam dolfke.
                                        rood witte golf, zal straks een foto posten
                                        Héhé

Comment

• Een paar scans uit een oude boek

Comment

Working...
                                          X