Ah! Realsteel nog online. Doe jij zo meteen hier het licht uit, en de deur achter je dicht? Ik ga er vandoor namelijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
zo wat een heerlijke foto's worden hier de laatste tijd gepost
Dat stuk spatbord is volgens mij ook van een 911/912 ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenen we gaan door
Wat een prachtige foto En zo'n Impala blijft leuk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenvoorlopig de laatste van 1996
Als je het nog weet, zet dan de staat erbij waar de foto's zijn genomen.
Zo te zien zijn dit een 53 Desoto, een 49 Buick Roadmaster en een 51/52 Oldsmobile
Hennie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
Heb er wel foto's van
PS; niet duits
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenNee, ik weet niets af van een film ??
Heb er wel foto's van
PS; niet duits
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtendeze zijn genomen in de gold king mine jerome arizona 1999/2000
een must voor roest lovers
Dat is precies een deel van de US waar ik (en Hans) nog niet geweest ben (zijn)
Bedankt voor het gelijk vermelden v/d staat
Hennie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk BerichtenNa een tijdje niets meer gepost te hebben, hier nog enkele voor mij onbekenden van chatillon. Dus degene die zich geroepen voelen om ze even te benoemen: ga u gang
Opel Record Olympia P1
????????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk BerichtenNa een tijdje niets meer gepost te hebben, hier nog enkele voor mij onbekenden van chatillon. Dus degene die zich geroepen voelen om ze even te benoemen: ga u gang
kan alleen niet op modelnaam komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk BerichtenFiat is juist maar welk model ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten3 foto is een Engelse Ford
kan alleen niet op modelnaam komen
Comment
-
U riep ???.
Little Oldtimerke dit zijn ze dan:
Foto 1 - Ford Consul Cortina MK1 en Opel Rekord P1
Foto 2 - Links nogmaals dezelfde Rekord P1 en rechts zie je nog net een stuk van de Ford Taunus 17M P3 (badkuip)
Foto 3 - DeSoto Custom 1949 en een koe .
Heel mooi Jan die USA fotos , keep em coming !
Die kerel van die Taunus 12M zal wel schrikken als hij zijn parkeerkaartje gaat betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk BerichtenFiat is juist maar welk model ??
Comment
Comment