Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als het nog mag en er blijft tijd voor...

Comment

• Gefeliciteerd Jack and mevrouw Realsteal.

Geluk, Hennie

Comment

• Nogmaals dank voor alle gelukswensen ook namens m'n kersverse vrouwtje.
        Ja hoor Lord , Het mag nog steeds , ik heb nog altijd zin , en tijd heb ik ook .
        Zoniet dan maak ik tijd Ha Ha !!!
        Dus hij gaat weer als vanouds :
        1 - Links een Ford Mainline uit 1953 en rechts daarnaast een Chevrolet Styleline uit 1952.
        2 - Opel Rekord P1.
        3 - Peugeot 404 , bij deze zat er zelfs een sticker achterop dat deze auto ooit verkocht was door Garage Fernand Contant uit Châtillon.
        Heel erg jammer dat , dat stukje niet bewaard is gebleven voor in het museum.

Comment

• De drie foto's die ik er van heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
            wat staat daar allemaal !! Prachtig ...

Tigra ! Laat het optijd weten als jullie gaan he !

En alles is te koop! Er staat ook veel binnen, en dat is in beter stat. Er wordt nog gehandeld, maar niet erg actief. Het telefoonnummer hangt op de deur voor geinteresseerden. Een beetje ala Bosmans Gruitrode zeg maar.

Comment

• Goiemorgen
              Een rechts gestuurde Minx verloren in Zuid-Hongarije.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                3 - Peugeot 404 , bij deze zat er zelfs een sticker achterop dat deze auto ooit verkocht was door Garage Fernand Contant uit Châtillon.
                Heel erg jammer dat , dat stukje niet bewaard is gebleven voor in het museum.
                Straf, ik wist ineens niet dat er een 404 tss was !

Comment

• Hallo,

Nog gefeliciteerd Realsteel!

Ik heb op internet foto's van een Mustang junkyard gevonden in Amerika,
                  link:http://jalopnik.com/5898100/is-this-the-worlds-largest-vintage-mustang-junkyard

Groeten,
                  Bjorn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                    Straf, ik wist ineens niet dat er een 404 tss was !

Er zijn er heel wat geweest in Chatillon. In de kuil lag er ene in het wit, op het boerderijveld lagen er nog resten van een groene, en in het bos wederom een witte. En er "was" er nog ene maar niet in het bos.

Comment

• Ow ja,

Foto 1 is een overzicht zoals je ziet. Rechts achteraan de Studebaker Commander
                      Foto 2 is de Ford Custom 1951 waar de bumper met de text "Canada" op de foto's van Buick52 van af is gekomen.
                      Foto 3 is de Lloyd LP 400 op zijn kop
                      Last edited by ; 02/04/2012, 22:10.

Comment

• @ Lord .
                        Zoals je ziet heeft Arco de juiste beschrijving al gegeven bij de laatste fotos
                        Op Châtillon hebben er minstens 4 stuks Peugeot 404 op de wrakvelden gestaan :
                        In het bos 1 witte , in de kuil stond nog een witte .
                        En op het boerderijveld stonden er ooit 2 , deze zijn allebei al aan het einde van 2007 opgeruimd
                        Dat waren een Zilvergrijze en een Donkergroene.
                        Van de donkergroene is tot 2010 nog een stuk bodem blijven liggen met de motor en de vooras.

Die Superminx is een eind verdwaald zeg !!!
                        Het kenteken eindigt op een D , en dat vertelt ons dat de wagen uit 1966 is

Comment

• We gaan nog verder in Hongarije.

Comment

• Bedankt voor de uitleg over die 404's. Zelf kende ik enkel
                            die van de kuil

Comment

• Nou dan help ik je toch even een handje met de 404's die we nog hebben "gezien"

Boerderijveld "groen", grijze heb ik bij mijn weten geen recente foto's van:

2008:

"groen"

Begin jaren 90 Beide Peug's:

"groen"

Grijs

Comment

• Bos 2008

Begin jaren 90 (2e foto is de peugeot uiteraard de witte achter de Fiat 2300)

Comment

• Overigens komen de foto's uit diverse archieven, niet alleen eigenfoto's van de 404's

Comment

• Een "semi" lokaal nestje bussen. De grijze is een echte Silberfish!

Comment

• De MGA is inmiddels beter fotografeerbaar:

En een oude stofzuiger van een tankstation die de MGA gezelschap houdt.

Ook ligt er een heel aantal Mercedes A klasse kadavers. (het is overigens geen sloperij)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                        Nou dan help ik je toch even een handje met de 404's die we nog hebben "gezien"

Boerderijveld "groen", grijze heb ik bij mijn weten geen recente foto's van:

2008:

"groen"

Aaaa jaaa die groene

Comment

• Ja, groen heeft hier een brede betekenis

Comment

Working...
                                          X