Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten

Zo zo Lord ge hebt nogal haast de laatste tijd , zit er soms een koe achter je aan ? .
    Geen koe, drie gebroken ribben, gevolg van een andere hobby; mountainbike tour ritten & trofee

Last edited by ; 05/05/2012, 12:29.

Comment

• Aparte hoek waar in je de j14 hebt genomen!

Comment

• Interieur fotos da's interessant .
        De eerste is het interieur van een opel olympia/rekord uit 1957 en zover ik het kan zien is het die blauw geverfde met die Castrol stickers .
        De 2e en 3e zijn beide van het interieur van de Vauxhall J 14 , das mooi want daar had ik zelf geen interieur of dashbord fotos van .

Comment

• Oude vrachtwagen hier kort in de buurt; dikwijls langsgereden zonder hem te zien tot...

Comment

De 2e en 3e zijn beide van het interieur van de Vauxhall J 14 , das mooi want daar had ik zelf geen interieur of dashbord fotos van .
            Graag gedaan

Comment

Interieur fotos da's interessant .

Laat ik die nu eens allebei hebben voor je!

Schuin van achter, zitting hier al te zien. (verificatie voor volgende foto)

Voorzitting/pook

Dashpaneel voor "poetsbeurt"

en er na

Comment

• Dash foto via dak

Dak konstruktie binnen

Detail achterdeur

Comment

• BMW 02

Comment

• 1946-48 ford
                    ik dacht dat de unimog er overheen gereden was

niet dus

Comment

• ooops

Comment

• Alle bedankt voor jullie reacties na het voor mij laatste verhaal over Chatillon.
                        Het doet mij goed.

Groet Hans

Comment

• Hallo Hans. Het artikel doet ons op zijn beurt ook weer goed. Dus dat is dan een geweldige uitkomst he! Groeten Arco

Comment

• "Mijn" VW busje

VW

Comment

• Comment

• Sow! Das wel een HEEL vroege b. van tussen augustus 1971 en augustus 1972. Met de grote achterlichten maar wel de kleine bumpers en de knipperlichten onder in het voorfront. Als de as er nog onder zit, doe me dan svp even de lol om te kijken of het er ene met schijfremmen is geweest. Das leuk om te weten. Die zijn namelijk vrij zeldzaam. Niet dat ik de as wil hebben hoor, die is toch rot kun je van uit gaan.

Comment

• Ha nog meer details van Lord .
                                  Posting 1165 , Foto 1 - Dashboard Opel rekord P1 Caravan
                                  2 - Wiel van de lichtgroene Mercury uit 1952
                                  3 - De achterkant van de Pontiac Chieftain 2 deurs uit 1953

En zo te zien is de vrachtwagen die u gevonden had een Italiaanse OM of een Fiat

Jan , het achterspatbord is van 1947 of 1948 dat kun je zien aan de bumper (rozet ), dus bouwjaar 1946 valt al af .
                                  Mooi zo met die Tinhunterfoto er bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                    Sow! Das wel een HEEL vroege b. van tussen augustus 1971 en augustus 1972. Met de grote achterlichten maar wel de kleine bumpers en de knipperlichten onder in het voorfront. Als de as er nog onder zit, doe me dan svp even de lol om te kijken of het er ene met schijfremmen is geweest. Das leuk om te weten. Die zijn namelijk vrij zeldzaam. Niet dat ik de as wil hebben hoor, die is toch rot kun je van uit gaan.
                                    OK, volgende keer dat ik in de buurt ben zal ik eens gaan kijken

Comment

Ha nog meer details van Lord .
                                      Posting 1165 , Foto 1 - Dashboard Opel rekord P1 Caravan
                                      2 - Wiel van de lichtgroene Mercury uit 1952
                                      3 - De achterkant van de Pontiac Chieftain 2 deurs uit 1953

En zo te zien is de vrachtwagen die u gevonden had een Italiaanse OM of een Fiat

Jan , het achterspatbord is van 1947 of 1948 dat kun je zien aan de bumper (rozet ), dus bouwjaar 1946 valt al af .
                                      Mooi zo met die Tinhunterfoto er bij.
                                      Perfect, je hebt een nieuwe reeks gewonnen

Comment

• Rara...

Comment

• Hey Lord, nu maak je MIJ blij! Een goede foto van de resten van de takel mast van de verbouwde ford sedan in het bos! (zie achter in de foto)

Comment

Working...
                                          X