Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Interieur fotos da's interessant .
De eerste is het interieur van een opel olympia/rekord uit 1957 en zover ik het kan zien is het die blauw geverfde met die Castrol stickers .
De 2e en 3e zijn beide van het interieur van de Vauxhall J 14 , das mooi want daar had ik zelf geen interieur of dashbord fotos van .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenDe 2e en 3e zijn beide van het interieur van de Vauxhall J 14 , das mooi want daar had ik zelf geen interieur of dashbord fotos van .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenInterieur fotos da's interessant .
De 2e en 3e zijn beide van het interieur van de Vauxhall J 14 , das mooi want daar had ik zelf geen interieur of dashbord fotos van .
Laat ik die nu eens allebei hebben voor je!
Schuin van achter, zitting hier al te zien. (verificatie voor volgende foto)
Voorzitting/pook
Dashpaneel voor "poetsbeurt"
en er na
Comment
-
Sow! Das wel een HEEL vroege b. van tussen augustus 1971 en augustus 1972. Met de grote achterlichten maar wel de kleine bumpers en de knipperlichten onder in het voorfront. Als de as er nog onder zit, doe me dan svp even de lol om te kijken of het er ene met schijfremmen is geweest. Das leuk om te weten. Die zijn namelijk vrij zeldzaam. Niet dat ik de as wil hebben hoor, die is toch rot kun je van uit gaan.
Comment
-
Ha nog meer details van Lord .
Posting 1165 , Foto 1 - Dashboard Opel rekord P1 Caravan
2 - Wiel van de lichtgroene Mercury uit 1952
3 - De achterkant van de Pontiac Chieftain 2 deurs uit 1953
En zo te zien is de vrachtwagen die u gevonden had een Italiaanse OM of een Fiat
Jan , het achterspatbord is van 1947 of 1948 dat kun je zien aan de bumper (rozet ), dus bouwjaar 1946 valt al af .
Mooi zo met die Tinhunterfoto er bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenSow! Das wel een HEEL vroege b. van tussen augustus 1971 en augustus 1972. Met de grote achterlichten maar wel de kleine bumpers en de knipperlichten onder in het voorfront. Als de as er nog onder zit, doe me dan svp even de lol om te kijken of het er ene met schijfremmen is geweest. Das leuk om te weten. Die zijn namelijk vrij zeldzaam. Niet dat ik de as wil hebben hoor, die is toch rot kun je van uit gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHa nog meer details van Lord .
Posting 1165 , Foto 1 - Dashboard Opel rekord P1 Caravan
2 - Wiel van de lichtgroene Mercury uit 1952
3 - De achterkant van de Pontiac Chieftain 2 deurs uit 1953
En zo te zien is de vrachtwagen die u gevonden had een Italiaanse OM of een Fiat
Jan , het achterspatbord is van 1947 of 1948 dat kun je zien aan de bumper (rozet ), dus bouwjaar 1946 valt al af .
Mooi zo met die Tinhunterfoto er bij.
Comment
Comment