Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWoooooooooow... Precies gevlucht uit Chatillon!
En ik ben zoooooooo verliefd op die Lada 1200 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
Spijtig dat een CL begint bij een 500, anders wist ik het wel.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Ik loop ook nog even verder door Châtillon met Lord
1 - De eerste is een Renault 6 serie 1.
2 - Een Ford F100 Panelvan uit het midden van de jaren 50 , de motorkap lag er al lang af en Dhr. Contant had er toen een motorkap van iets anders op gelegd om de motor te beschermen tegen regen.
Deze panelvan is in het verleden al vaker foutief een GMC of International genoemd .
Had maar naar de achterkant gelopen , daar stond met grote letters FORD in de achterdeur gedrukt , de deur met FO staat nog in het museum van Jan.
Op de bladzijde hiervoor is Deze zelfde auto ook te zien op een foto van Tinhunter
3 - De Opel Commodore A van dichtbij.
En de Prachtvondst die Cas heeft gedaan in het bos , daar ben ik bijna zeker van dat het een Ford Zephyr MK1 is.
Dus een Engelse in plaats van een Amerikaan.
Comment
-
Heeeeeeey Jan mooie F 100 deur .
En Lord ook weer een paar stappen verder .
1 - Ford Custom 300 uit 1958 .
2 - Ford Customline uit 1956 .
3 - In het midden is een Ford taunus 15M uit 1955 / 1958 .
De witte auto eronder is een Opel Olympia Rekord uit 1957.
In de rechter onderhoek zie je ook een stuk chassis en een bladveer , dit was een grijze Ford Customline uit 1955 die ondersteboven lag .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenMooi hoor die deur van de ford, zeker met het mos er nog aan.
Comment
-
En Lord had ook nog gevraagd om fotos van de derde Citroën Ami , bij deze.
Als je wat boomtakken opzij deed kwam zowaar de voorkant tevoorschijn , die was een flink eind heen .
De Opel 1200 en blauwe Fiat 1100 kennen we wel van fotos van lord .
De achterkant was nog wel redelijk intact , maar bijna niemand zag 'm vreemd genoeg .
Tussen de boomtakkken door zie je de Opel Kapitän die ook Lord zijn avatar is .
Comment
Comment