En op www.vlavem.com wordt er binnenkort ene geveild. Beestachtig rot. Maar misschien kan je er wat mee. Staat in Gruitrode Belgie in de buurt van Bree. Ik post het hier even als hij op veiling gaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
En voor zover ik het kon maken vanaf de buiten kant van het terrein ook foto's van 2008
Op de voorgrond trouwens de BMW uit de 02 serie die ook zo rot is. De Simca staat in de zelfde rij als 5e. En op de derde plaats de al even rotte fiat spider. Deze rij auto's waren echt de slechtste die er op stonden. Gelukkig zijn er ook een hoop leuke dingen te zien. Ben echt heel benieuwd of de Hillman Minx een beetje betaalbaar blijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
wil wel foto's voor je gaan maken een keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 105L Bekijk Berichtendeze simca staat er ng bij eindewegen het is een simca 1000 lichtblauw heeft wel wat last van roest motor is er bij aleen zijn de stoelen er uit veder een leuke wagen
wil wel foto's voor je gaan maken een keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenStaat er daar op die bleke 924 nu zo een speciaal conversie-kofferdeksel? (specifieke naam weet ik niet meer )
Comment
-
Ff afwezig door computerprobleem, maar deze zijn nu opgelost.
Nogmaals die Fiat Dino maar deze foto's zijn net iets ouder.
De Fiat is tot op die plek op eigen kracht geraakt en toen was hem nog in perfecte staat maar
de eigenaar kon de hoge kosten van de motorrevisie niet betalen en is hem nooit meer komen
afhalen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenAls het zou kunnen zowieso even foto's maken. We hebben hier een onverzadigbare wrakken honger!
Comment
-
@ Lord : inderdaad , foto 1en 2 zijn beide van de Ford Customline uit 1954.
@ 105 L : hee dan kan het haast niet missen of jij werkt bij sloperij Otto .
Daar heb ik ooit een zilvere Opel Rekord A op de foto gezet met zeer foute lichtmetalen wielen .
Is het ooit nog goed afgelopen met die wagen ?
Tja , en als je dan toch op Eindewege bent voor de Simca 1000 kan je dan nog een stel leuke oudjes op de foto zetten.
Dat kunnen we hier allemaal wel waarderen .
Toen ik er was bleek later dat ik die Peugeot J7 helemaal vergeten ben op de foto te zetten .
Staan trouwens die Morris Oxford , Citroën DS en Renault 8 er ook nog ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 105L Bekijk Berichtenik werk zelf op een sloperij daar 500 meter vandaan dus komt goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Lord : inderdaad , foto 1en 2 zijn beide van de Ford Customline uit 1954.
@ 105 L : hee dan kan het haast niet missen of jij werkt bij sloperij Otto .
Daar heb ik ooit een zilvere Opel Rekord A op de foto gezet met zeer foute lichtmetalen wielen .
Is het ooit nog goed afgelopen met die wagen ?
Tja , en als je dan toch op Eindewege bent voor de Simca 1000 kan je dan nog een stel leuke oudjes op de foto zetten.
Dat kunnen we hier allemaal wel waarderen .
Toen ik er was bleek later dat ik die Peugeot J7 helemaal vergeten ben op de foto te zetten .
Staan trouwens die Morris Oxford , Citroën DS en Renault 8 er ook nog ?
de peugeot j7 ds en renault 8 zijn weg
jammer maar ook die sloperij is hard de oldtimers aan het weg werken
bij otten hebben we aleen nog een b kadett staan deze auto was in nieuw staat intrieur en alles maar die auto is vernield op het dak gesprongen en zo erg zonde veder staat bij ons nog een d Kadett .
Op eindewegen staat weinig oud meer ik zal eens even gaan kjken en wat foto's schieten .
De oxford staat er nog inmidels wel tussen de anderen naast een rover p6 de p6 was ook erg mooi maar heben ze met de kraan tegen gezeten dus is de voorkant plat
Comment
Comment