Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welkom!

Staan die in Tienen?
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Welkom!

Staan die in Tienen?
      Dankje

Die staan eigenlijk in Kumtich (Tienen).
      Ze staan naast een huis dat precies bewoond is.
      Maar deze twee zijn precies 'vergeten'

Comment

• Mooi !

Comment

• volvo & estafette

Comment

• volvo

Comment

• Ha , nog meer natuurfotos uit de kuil op post 1417
              1 - Fiat 1100 D 1962/1966
              2 - Mercury 1957 , dit is de voorkant en de wagen ligt op zijn kop .
              3 - Ford Custom / Deluxe 1949

Toeval dat van alledrie deze autos onderdelen in het museum liggen .
              Nee helaas niet die bumper van die Mercury , Man wat hadden we die graag gehad .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                Zo en nu nog enkele recente vondsten .
                Als eerste een Peugeot 403 met Franse platen in een Hollandse tuin .

Lord , van mij mag je ze ook op het Franse forum zetten.
                Ik krijg niets meer gepost op het F. forum die niet in mijn webalbum staat ???

Comment

• Ik zou niet weten waar hij stond Jan, Ik heb er wel de Luxemburgse papieren van gered.
                  Deze moet voor 1992 zijn verdwenen want ik heb 'm nooit gezien.
                  Volgens de papieren een 1957 Riviera 53-4539 (ofwel een Super hardtop)

Groeten Hennie

Comment

• citroen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                      Ik zou niet weten waar hij stond Jan, Ik heb er wel de Luxemburgse papieren van gered.
                      Deze moet voor 1992 zijn verdwenen want ik heb 'm nooit gezien.
                      Volgens de papieren een 1957 Riviera 53-4539 (ofwel een Super hardtop)

Groeten Hennie
                      bedank hennie

Comment

• Lord , Als eerste Complimenten voor al je mooie vondsten in Frankrijk , Zoals die U23 .
                        Trouwens vreemd dat het niet lukken wil om de fotos op het Fr. forum te krijgen , Dan hopen we gewoon maar dat het een keer in de toekomst gaat lukken .
                        Gelukkig zit er geen houdbaarheids datum op fotos zoals bij een pak melk .

De laatste fotos uit de kuil zijn :
                        1 - Fiat 1100D 1962 - 1966
                        2 + 3 - Opel Rekord A , deze wagen is bij de heer Contant terecht gekomen na een koprol te hebben gemaakt .

Comment

• Ja, vreemd, net zoals hier kan ik enkel foto's posten via een link...? Voor deze gebruik ik Picasa album.

Comment

• Dit soort vrachtwagens uit die tijd vind ik echt ZOOOOO te gek! Thanks Lord!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                              Dit soort vrachtwagens uit die tijd vind ik echt ZOOOOO te gek! Thanks Lord!
                              héhé

Comment

• Een as met wielen zoals de voorste lag er ook nog in de kuil in Chatillon!. Maar die is letterlijk gebruikt tot en met de modellen zoals die er achter. Dus geen idee van wie of wat hij is geweest.

Comment

• Comment

• First picture shows a DKW F11 or F 12, the follower of Junior (F 11) and Junior de Luxe (F 12), which can be seen by the more plain roof.

Comment

• Verder langs de wand van de kuil .
                                      1 - DKW F11
                                      2 - Midden een Renault Dauphine en links een Trabant P50
                                      3 - Ford Fairlane 500 1958

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X