Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nou Michel ,Ge hebt daar een stel interesante plaatsen gevonden
    Die Chevrolet is van Modeljaar 1962 en had zeker niet misstaan in Chatillon .
    En al ben ik eerlijk gezegd niet zo van de Mercedessen , zie ik op de achtergrond wel ergens een kaalgeplukte witte 600 , en die zie je zeker niet alledaags.

De afdeling Châtillon hierboven is ook weer NICE .
    1 - Nogmaals de Fiat 1300 close up
    2 - Detail van de rode Triumph Herald
    3 - En nog een mooi groepje , met de Triumph Herald in het midden .
    Links staat de bronskleurige Dauphine en verder naar achter de Frazer Manhattan uit 1948.
    Rechts liggen allerlei stukken van autos die in het verleden al in stukken gehakt en gezaagd zijn , jammer dat ik die resten nooit beter heb bekeken.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
        En al ben ik eerlijk gezegd niet zo van de Mercedessen , zie ik op de achtergrond wel ergens een kaalgeplukte witte 600 , en die zie je zeker niet alledaags.
        Haha, eindelijk een kenner, proficiat, u bent de eerste die de 600 erkende !

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Wie zag onlangs nog zoiets ?
                Voor mij was het zeker 10 jaar geleden.

Comment

• Holy Camel , da's een flinke collectie Benzen daar.
                  Okee ik zei al dat ik geen Mercedes man ben , maar als ik ze tegen kom maak ik er wel een foto van .
                  Zulke S klasse , W114 ,W115 en W123 modellen heb ik ook wel plenty fotos van , Maar een W 124 of 190 loop ik hard langsheen .
                  Die zijn mij al veel te nieuw , BRRRRRRRRRR veel te veel van dat akelig plastic er aan.
                  Nee dan maar die witte Lincoln Continental Cabriolet en AMC Pacer , dat past me veel beter

Comment

• Ja, die Pacer met cadillac motorkap...hint...hint...hint

Comment

• Comment

• Ah een posting met wagens die we allemaal al eerder zagen.
                        De goeie herrineringen aan deze plek blijven naar boven borrelen .
                        1 - De Volvo PV544 , Ford Fairlane 1957 , Triumph Herald en Dauphine ( De Ondine klep kwam niet van deze )
                        2 - Trac .
                        3 - Het Fiat 1300 drama en de DKW Junior Deluxe .

( Hint Gesnapt , denk ik ! )

Comment

3 - Het Fiat 1300 drama
                          Wat overkwam die Fiat ?

Comment

• Comment

• Hey Michel .
                              Yep , vind ik ook leuk die Dodge Dart 1964 .

De Fiat 1300 heeft ooit een ernstig ongeval gehad .
                              Die wagen had zo'n enorme klap gemaakt dat aan de stuurkant de A-stijl en B-stijl bijna tegen elkaar aan zaten gevouwen
                              En het stuur zat tegen de leuning van de stoel.
                              Dat is tevens de reden dat je nooit fotos van de voorkant ziet , aangezien deze totaal was verwoest
                              Er is een oude foto van Tinhunter waarop je de schade redelijk goed kan zien .

Dan naar post 1493 :
                              1 - Chevrolet Styleline 2 deurs sedan 1951.
                              2 - Plymouth Valiant Coupe 1965 en nogmaals de Volvo .
                              3 - Allemaal daken , we zien Volvo - Triumph - DKW -Plymouth - Ford USA 1957 en de Frazer.

Comment

• Comment

• Comment

Hey Michel .
                                    Yep , vind ik ook leuk die Dodge Dart 1964 .

De Fiat 1300 heeft ooit een ernstig ongeval gehad .
                                    Die wagen had zo'n enorme klap gemaakt dat aan de stuurkant de A-stijl en B-stijl bijna tegen elkaar aan zaten gevouwen
                                    En het stuur zat tegen de leuning van de stoel.
                                    Dat is tevens de reden dat je nooit fotos van de voorkant ziet , aangezien deze totaal was verwoest
                                    Er is een oude foto van Tinhunter waarop je de schade redelijk goed kan zien .

Dan naar post 1493 :
                                    1 - Chevrolet Styleline 2 deurs sedan 1951.
                                    2 - Plymouth Valiant Coupe 1965 en nogmaals de Volvo .
                                    3 - Allemaal daken , we zien Volvo - Triumph - DKW -Plymouth - Ford USA 1957 en de Frazer.

Ja dat met die schade wist ik ook inderdaad. Dat was echt heel erg. Vermoedlijk heeft er gelukkig niemand in gezeten. Want er was niets verknipt aan de wagen. Maar ik wil niet weten hoe hem met de bestuurder van de andere auto is afgelopen......

Comment

• Even 2 vragen welke auto's dit nou ook al weer zijn. Ben het even kwijt:

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X