Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenvraagje voor hennie
is dit een ford air cleaner
????
Ik heb effe gegoogled en het merk 'United' werd gebruikt door Willys, Studebaker, Hudson en waarschijnlijk
nog meer kleine merken.
Is wel een cool ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
Sunbeam achteraan bij een handelaar waar ik stukken ben gaan halen voor mijn XJ40
Verstuurd van mijn U20i met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichteneen van de laatste aanwinsten voor het museum
het rijbewijs van mr fernand contant
Morgen zou de verjaardag van hem geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichteneen van de laatste aanwinsten voor het museum
het rijbewijs van mr fernand contant
Dat is wel héél bijzonder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
Sunbeam achteraan bij een handelaar waar ik stukken ben gaan halen voor mijn XJ40
Verstuurd van mijn U20i met Tapatalk
Een Rapier zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEen Rapier zalig!
Was trouwens een rechtsgestuurde. Weet niet of die nog te restaureren valt.
de binnenkant zag er alleszins nog cava uit, de vernis van de houtinleg was wel zwaar afgebladderd. Maar dat is natuurlijk 2 keer niks om terug in orde te brengen1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIs er nu al geweten wanneer die nieuwe kijkdag in de wei doorgaat???
In bijlage een kiekje tijdens de hoogdagen
Nee helaas. ik kijk elke dag. Zodra hij er op staat hoor je het uiteraard meteen via het forum. Grappig trouwens. die kenteken plaat zit nog steeds op de AMI
Comment
Comment