Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
De mystery car waar Epaveart een foto van had gevonden is zo te zien één van de wagens die al eerder van het boerderijveld waren geruimd.
Het lijkt mij de witte Taunus Wereldbol te zijn.
Arco kan jij een Tin foto van dit wagentje plaatsen ? (nr. 217 ).
In the internet they bought this old oil cans very expensive ( more than 40 Euro's)
I wish you all good christmas and a good 2012
The VW Barndoor bus was still there , but the body was stolen in may 2007 (give and take a month). Ive got a few pics from a mail friend who's been there in march 2007 and june 2007. On the first visit the bus was still there body wise, second trip he was gone. It was the same time that the blue and white beetle where trashed.
Realsteel is searching for the roof, will keep you posted on that.
The Oil cans are indeed verry expensive, 40 euro's a peace is e realistic prize!
For now i and i gues we all wish you a merry christmas and a happy 2012.
De mystery car waar Epaveart een foto van had gevonden is zo te zien één van de wagens die al eerder van het boerderijveld waren geruimd.
Het lijkt mij de witte Taunus Wereldbol te zijn.
Arco kan jij een Tin foto van dit wagentje plaatsen ? (nr. 217 ).
Ook van mij uit een fantastisch 2012 toegewenst, dat we nog vele wrakken mogen spotten!
Hier alvast enkele prachtige beelden uit vervlogen tijden... Wel zonde van de nu gekoesterde klassiekers zoals Kadett B/C, Manta A, Galant Sigma, 1308 etc...
In may 2011 I have become an mail from an german visitor on my homepage
She has writen me that all is cleaned just one car is still there, the old blue Ford
Has any one been in Chatillon in the year 2011?
I will one day go to Chatillon and look for some more relicts
Driving half an hour or so from Chatillon is a scrap yard with old military cars
@ Epaveart:
Het laatste losse rommel zal inmiddels ook opgeruimd zijn door een lokale schroothandelaar die is aangesteld door de heer Contant.
Dit op laste van de Milieudienst.
(The last of the remains in Châtillon should be cleared by now by a local scrapdealer who was contracted by the owner , Mr . Contant
This final clearing was forced by the local environment service.)
Mooie ouwe shot van een oude Chrysler ,Jan .
Wisten we maar waar deze foto is gemaakt !!!!!!!
Voor de duidelijkheid , dit is niet de Chrysler New Yorker 1952 die achterin het bos stond,die had namelijk een zwart dak wat deze niet heeft .
Verder zijn alle autos die er omheen staan ons allemaal onbekend , zoals de Ford Anglia 100E die je links nog net ziet.
dus :
HELLUP , WIE KAN ONS VERTELLEN WAAR DEZE LOCATIE WAS ????
Opelfreak , Mooie plaatjes uit de oude doos , uit de goeie oude tijd. Mooi spul.
Comment