Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door epaveart.ch Bekijk Berichten
    In may 2011 I have become an mail from an german visitor on my homepage
    She has writen me that all is cleaned just one car is still there, the old blue Ford
    Has any one been in Chatillon in the year 2011?
    I will one day go to Chatillon and look for some more relicts
    Driving half an hour or so from Chatillon is a scrap yard with old military cars

[ATTACH]85202[/ATTACH]
    [ATTACH]85203[/ATTACH]
    [ATTACH]85204[/ATTACH]
    [ATTACH]85205[/ATTACH]
    [ATTACH]85206[/ATTACH]

Yes indeed, I've visited the military scrape yard back in 2008
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
      HELLUP , WIE KAN ONS VERTELLEN WAAR DEZE LOCATIE WAS ????.
      Das precies wat ik bedoelde, deze auto is de zelfde als in de artikelen in een duits blad van de jaren 80, daar zag je nog veel meer van het terrein daar (mogelijke 4e lokatie????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Yes indeed, I've visited the military scrape yard back in 2008
        Staat altijd nog hoog op mijn verlanglijstje die plek, maar je krijgt gewoon geen toestemming om die site op te gaan. Dus met mijn gezondheid kan ik de gok niet nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
          The VW Barndoor bus was still there , but the body was stolen in may 2007 (give and take a month). Ive got a few pics from a mail friend who's been there in march 2007 and june 2007. On the first visit the bus was still there body wise, second trip he was gone. It was the same time that the blue and white beetle where trashed.

Realsteel is searching for the roof, will keep you posted on that.

The Oil cans are indeed verry expensive, 40 euro's a peace is e realistic prize!

For now i and i gues we all wish you a merry christmas and a happy 2012.
          Hallo Arco,

Het VW busje is verdwenen tussen 24.08.2008 toen ik er nog een pic van schoot en 20.09.2008
          toen ik terug naar Chatillon ging en deze verdwenen was

Grtz Michel

Comment

• Ik geloof je meteen. Ik weet alleen dat hij me dit door gaf. Daarom zette ik ook al "give and take a few months". Ik was er zelf helaas niet bij. Hartelijk dank voor de aanvullende info!

Comment

• Iedereen de kalkoen verteerd ?

Comment

• Ha , nee geen kalkoen op , maar net wel de laatste oliebol onder m'n neus gestopt.
                Ik zie dat je nog steeds door het bos aan het wandelen bent

Foto 1 - Is de Opel Kapitän sleutelgat uit 1958/1959.
                Foto 2 - Is het dashboard van de tot takel omgebouwde Ford Mainline uit 1952.
                En foto 3 - is de Mercury Cabriolet uit 1952 .
                Let wel , die bumper ligt er los aan en hoort niet bij deze auto. Waarschijnlijk is het de achterbumper van de wagen die op foto 2 staat.
                Dat zou mij niet verbazen aangezien deze twee naast elkaar stonden.
                Er is een foto (uit 1980)in een van de boeken van Van der Heul waar je deze wagen op de achtergrond ziet staan.
                Op die foto zie je de linnen cabrioletkap nog op deze auto zitten.

Comment

• deze foto gevonden op het net
                  zijn dit de zelfde auto's als op de foto met de auto union

Comment

• Een oliebol ??
                    Dat is nog minder gezond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                      deze foto gevonden op het net
                      zijn dit de zelfde auto's als op de foto met de auto union
                      Als ik het zo zie is dit autosloperij "tienhoven" daar staan ook foto's van in de boeken van vd H

Comment

• Op het net gevonden wist ik maar waar dat dit was k'zou der wel wat uurtjes kunnen slijten

Comment

• Kwijl !!!!!!!!!

Comment

• Hallo, allemaal !! We zijn weer terug in 't land, met en heleboel pics van Zuid-Amerika
                            Om het een beetje overzichtelijk te houden, komen de pics enkel in het wrakkentopic (hier dus) en bij " exclusieve oldtimer gespot ?"
                            Nu nog effe wat puzzelen en aanpassen, en morgen vliegen we erin, ok?

Alvast één fotootje om te laten zien wat er komt...

Comment

• wb gangster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door minorke Bekijk Berichten

Op het net gevonden wist ik maar waar dat dit was k'zou der wel wat uurtjes kunnen slijten
                                Zou ook wel willen weten waar dat is om het één en ander op een autotransporteur op te laden en picca's te nemen ook eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                  Hallo, allemaal !! We zijn weer terug in 't land, met en heleboel pics van Zuid-Amerika
                                  Om het een beetje overzichtelijk te houden, komen de pics enkel in het wrakkentopic (hier dus) en bij " exclusieve oldtimer gespot ?"
                                  Nu nog effe wat puzzelen en aanpassen, en morgen vliegen we erin, ok?

Alvast één fotootje om te laten zien wat er komt...

Ik ben razend benieuwd. Het ziet er overigens naar uit dat de veiling in Gruitrode komende week op de site komt. Er staat een veiling aangekondigd die er veel van weg heeft namelijk. Ik houd jullie op de hoogte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                    Het ziet er overigens naar uit dat de veiling in Gruitrode komende week op de site komt. Er staat een veiling aangekondigd die er veel van weg heeft namelijk. Ik houd jullie op de hoogte.
                                    Tsjeck

Comment

• Comment

• Goeie morgen !!

Comment

• Deze Dodge had ik in 2009 ook al gezien, maar geen foto toen. Nog steeds op de baan

Comment

Working...
                                          X