Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Wat staat daar naast die kever?

Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten

Comment

• Kheb er eigenlijk gn aandacht aan gegeven, wsl een VW-type van ginder (gol, amazon ofzo...)

Comment

• Wat vooraf ging, een graveyard die lekker stand blijft houden, foto's uit 2005:

Een nagelnieuwe Hyundai Pony in de vitrine

Een Subaru Leone voor de deur

Achteraan een prachtig overwoekerde Volvo 144!

Een Toyota Crown, nog zoiets zeldzaam!

En een zoveelste T2 (slechte foto)
          Waarom deze vanonder het stof gehaald? Niet om te komen melden dat ze ondertussen verdwenen zijn, nee nee, tot daar het goeie nieuws: ze staan er nog steeds allemaal. Maar ik ben vandaag nog wat verder langs de zijkant het graveyard ingegaan omdat ik een daklijn van nog een onbekende auto had waargenomen. Er is nog meer goed nieuws: er ligt daar waarschijnlijk nog meer lekkers! Maar nu komt het slechte nieuws: dit valt amper te fotograferen wegens draad , hoge scheidingsberm en een soort van kuil waarin de wagens zich bevinden.

Concreet heb ik vandaag wel deze ene nieuwe foto kunnen schieten, waarop nog 2x T2 en dan nog dat witte onbekende wrak. Ik dacht eerst een NSU maar na meerdere keren de foto te bekijken twijfel ik daaraan... en volgens mij liggen daar dus nog wel meer jaren-70 wrakken. Echt wel een leuke plaats!

Comment

• Het onbekende wrak uitvergroot, misschien helpt dit de identificatie. Het zou ook een lichtblauwe kunnen geweest zijn met precies toch wel een vrij kenmerkende striping?

Tsjeck ook die gele auto... volgens mij zien we nog niet eens de helft !

Comment

• Ben jij op wrakkentocht gegaan ik was thuis vandaag !

ge zult mij nog wel eens meenemen naar deze leuke plek !
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                Ben jij op wrakkentocht gegaan
                Nee, gewoon gaan wandelen met den hond

Moet wel zeggen dat ik op m'n honger ben blijven zitten. Ik had veel meer willen kunnen laten zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Het onbekende wrak uitvergroot, misschien helpt dit de identificatie. Het zou ook een lichtblauwe kunnen geweest zijn met precies toch wel een vrij kenmerkende striping?

Tsjeck ook die gele auto... volgens mij zien we nog niet eens de helft !

Het heeft wat weg van een Hillman Imp, of de sunbeam versie natuurlijk.

Comment

• Ik denk aan een BMW 2002 touring

Comment

• Toen ik die foto zag dacht ik ook direct , heeeee een Imp.

Jan/Buick , Die oude foto met die Austin Cambridge en DKW is genomen in Hollandse Rading of Tienhoven.
                      In ieder geval (helaas ) al lang weg

Lord of the Scoot/Michel : de wagens op posting 209 zijn :
                      1 - Opel Rekord P1
                      2 - Pontiac Chieftain 2 deurs sedan 1953
                      3 - Plymouth Belvedere Club Sedan 1955

Comment

• Er viel me trouwens nog wat op ,.
                        De grijze wagen is zo te zien geen Volvo maar lijkt mij eerder een Sunbeam Hunter ( of een van de vele andere Rootes klonen die de zelfde carrosserie gebruikten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                          Er viel me trouwens nog wat op ,.
                          De grijze wagen is zo te zien geen Volvo maar lijkt mij eerder een Sunbeam Hunter ( of een van de vele andere Rootes klonen die de zelfde carrosserie gebruikten )
                          Nou breek me klomp

Die zien er in profiel echt wel haast hetzelfde uit hé.

Comment

• Tigra Dit is vroeger een Roots verdeler geweest daarmee imp en Sunbeam
                            Vermoet dat er nog nieuwe onderdelen liggen voor deze modelen
                            deze garage is al uit bedrijf van de begin jaren 80
                            De auto naast de kevers lijkt me ookwel eens een Fiat te zijn maar dan ook een lokal model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
                              Tigra Dit is vroeger een Roots verdeler geweest daarmee imp en Sunbeam
                              Vermoet dat er nog nieuwe onderdelen liggen voor deze modelen
                              deze garage is al uit bedrijf van de begin jaren 80
                              Ah, bedankt voor de info ! Altijd leuk zo die weetjes

Van de streek dan ook neem ik aan?

Comment

• Het rode vw busje is trouwens ook interessant , dat is een t2a en in ieder geval van voor augustus 1971

Comment

• véél verder van huis...

Comment

• Een Chevy

Comment

• gaaf die chevy uit 1956

ik heb ook weer wat gevonden

1928 buick

Comment

• dit is wat voor ford liefhebbers

ook te koop een complete 17m p5 uit 1965
                                        pm mij voor meer details

Comment

• Tigra
                                          Ik heb tot 2 jaar en half altijd in Langdorp gewoond nu woon ik in Heist o/d berg
                                          In een app. naast de Mercedes die hier vroeger al voorbij gekomen is
                                          Normaal vanaf volgende donderdag zullen er terug foto's geplaatst worden door mij
                                          Heb nog schanwerk te doen !!!!!

Comment

Working...
                                          X