Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    Heerlijk die zonnige wrakfotos uit Zuid Amerika en Zuid Frankrijk .
    Het weer is hier ook kompleet waardeloos met wind en regen , en het weekend beloofd al niet veel beter.
    Kan ik dus weer niet op wraktocht , en dus blijft de teller in 2012 nog steeds staan op NUL.
    Ik ben benieuwd wat mijn eerste vondst word dit jaar.

na regen komt zonneschijn...even volhouden de winter is al bijna voorbij
    Aan iedereen hier op het forum een goed, gezond en nostalgisch nieuwjaar !!!
    benieuwd inderdaad welke wrakken verrassingen ons pad doorkruisen in het nieuwe jaar!!!!
    groetjes Ro

Comment

Heerlijk die zonnige wrakfotos uit Zuid Amerika en Zuid Frankrijk .
      Het weer is hier ook kompleet waardeloos met wind en regen , en het weekend beloofd al niet veel beter.
      Kan ik dus weer niet op wraktocht , en dus blijft de teller in 2012 nog steeds staan op NUL.
      Ik ben benieuwd wat mijn eerste vondst word dit jaar.
      Mijn wraktocht-teller staat helaas niet op NUL, en daarvoor onderbreek ik even m'n fotoreeks van Z-Amerika.
      Het betreft een Austin Princess die op de Brugse sloop is geraakt, dus vroeg of laat gaat deze in de pers
      Eén van de werknemers is gelukkig ook een fervent oldie-liefhebber en zet het beestje telkens opnieuw zo ver mogelijk uit het zicht, helaas slechts uitstel van executie...
      Je zou denken dat de mensen in 2012 eindelijk wat meer respect krijgen voor het rijdend erfgoed, maar niks is minder waar...

Comment

• DAMN,.
        Da's niet zomaar een Princess , maar een Vandenplas 4R.
        Oftewel de versie met een 4 liter Rolls Royce motor .
        Ik zou zeggen gooi dit op het internet of laat dit de Austin Club weten,want voor zo'n stuk nostalgie moet er toch een liefhebber te vinden zijn.
        Ik hoop echt dat iemand hem daar weghaalt , misschien wel iemand van dit forum.

Comment

• waar staat hij en wat kost hij

Comment

DAMN,.
            Da's niet zomaar een Princess , maar een Vandenplas 4R.
            Oftewel de versie met een 4 liter Rolls Royce motor .
            Ik zou zeggen gooi dit op het internet of laat dit de Austin Club weten,want voor zo'n stuk nostalgie moet er toch een liefhebber te vinden zijn.
            Ik hoop echt dat iemand hem daar weghaalt , misschien wel iemand van dit forum.
            Je zult je nog verbazen hoe weinig gewild sommige wagens zijn. 5 jaar geleden heb ik bij het bedrijf waar ik werkte 4 auto's van de pers proberen te redden. Allemaal met werk, maar wel met apk, dus niet dramatisch. Het ging om een idethieke prices als deze, een Citroen GSA combi in nette staat , een amerikaan van 1969 (plymouth geloof ik) en een redelijke mercedes 123 coupe van geloof ik 1982 Geen van de wagens heeft een koper gevonden voor 150 pst. Heb heel wat clubs en zo benaderd. Heb ze uiteindelijk met pijn in het hart voor mijn baas naar de sloop gereden. Daar kreeg hij het geld er wel voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
              Je zult je nog verbazen hoe weinig gewild sommige wagens zijn. 5 jaar geleden heb ik bij het bedrijf waar ik werkte 4 auto's van de pers proberen te redden. Allemaal met werk, maar wel met apk, dus niet dramatisch. Het ging om een idethieke prices als deze, een Citroen GSA combi in nette staat , een amerikaan van 1969 (plymouth geloof ik) en een redelijke mercedes 123 coupe van geloof ik 1982 Geen van de wagens heeft een koper gevonden voor 150 pst. Heb heel wat clubs en zo benaderd. Heb ze uiteindelijk met pijn in het hart voor mijn baas naar de sloop gereden. Daar kreeg hij het geld er wel voor.
              Heeft reeds geruime (2 jaar ) tijd te koop gestaan . Denk op Kapaza .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
                Heeft reeds geruime (2 jaar ) tijd te koop gestaan . Denk op Kapaza .
                Das precies wat ik bedoel. Ze kunnen zeldzaam zijn tot en met, maar de vraag bepaald of hij verkocht wordt .En voor sommige modellen is vrijwel geen vraag helaas.

Comment

• ik weet hoe dat gaat
                  ik heb zelf jaren taunus p5 gereden en als je onderdelen nodig had kon je die aleen vinden bij een club voor veel geld
                  nu we zelf een partij onderdelen plus een auto te koop hebben raak je het aan de straatstenen niet kwijt
                  dus naar de stort ermee

Comment

• ebay al eens geprobeerd?

Comment

Mijn Lancia Beta is hetzelfde lot beschoren vrees ik, vanwege een schrijnend gebrek aan interesse (http://autoforum.be/showthread.php?t=56281)
                      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Beta..... inderdaad. En toch zijn het hartstikke leuke enfijne wagens als je een beetje kunt sleutelen. Dus eigenlijk snap je zo iets niet he.

Comment

Beta..... inderdaad. En toch zijn het hartstikke leuke enfijne wagens als je een beetje kunt sleutelen. Dus eigenlijk snap je zo iets niet he.
                          denk ook wel dat het komt omdat het een HPE is, en niet iedereen vindt die even geslaagd. Was het een Coupé geweest, was het misschien makkelijker geweest, want die lijkt over het algemeen meer in de smaak te vallen
                          sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                            waar staat hij en wat kost hij
                            Louis Coiseaukaai 15, kaai 916 te 8000-Brugge...

Comment

• M'n donorwagen voor mijn Mini, wou ik absoluut niet nr het stort brengen, nu staat ie in onze voortuin bijna 2j...en daar zal ie nog lang staan !!
                              Alle versleten onderdelen heb ik verwisseld, zo ziet ie er nog als een komplete wagen uit...
                              De koplampen zijn van een Toyota, en aangesloten op 220v met lichtjes van 220/15w, heel mooi 's avonds

Comment

• Zo heb ik aan het einde van een beurs de neus van een mini kunnen redden van de schrootcontainer, die staat nu in de woonkamer. Foto's zijn van die neus zijn al eerder eens gepost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                  M'n donorwagen voor mijn Mini, wou ik absoluut niet nr het stort brengen, nu staat ie in onze voortuin bijna 2j...en daar zal ie nog lang staan !!
                                  Alle versleten onderdelen heb ik verwisseld, zo ziet ie er nog als een komplete wagen uit...
                                  De koplampen zijn van een Toyota, en aangesloten op 220v met lichtjes van 220/15w, heel mooi 's avonds

knap

ik heb jammer genoeg geen voortuin, en in de achtertuin wil mijn vriendin geen auto's

Comment

• Vriendin voor op straat, en een auto in de achtertuin dan maar?

Comment

• De veiling in Gruitrode is online gegaan. Helaas mis ik ERG veel auto's van de collectie die er nu nog staat, en die vreemd genoeg WEL genummerd zijn met nieuwe vlavem labels.. Onder andere de hillman, de fiat bus, en die extreem rotte bmw met de geknikte neus. Wel een aantal auto's die op veiling 1 verkocht waren en nu toch weer te koop staan zoals de rollces, en de patrol onder andere. Maar ik zou zeggen: trek zelf de conclusie of je wilt gaan kijken.

Comment

• Godmiljaar wat een kutdatum voor de kijkdag

Comment

• Ik moet hem toch eens gaan vragen waar de wagens uit het weiland die je op de foto's uit 2008 ziet zoals de mercedes G klasse en de simca 1000 ineens weer vandaan komen, net als de speedboot. Die stonden in de weide en ook in het eerdere weiland, maar waren na de verhuizing ineens verwdenen. Nu staan ze er in eens weer........

Comment

Working...
                                          X