Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeg Jack, het is niet dat ik je niet wil hebben of zo. Maar mijns inziens is het de trip niet waard voor jou. er staan weinig auto's meer. En geen "insitu" dingen zoals Chatillon. Het is grof gezegd bij elkaar gegooid. Het is met name interessant als je in koop geïnteresseerd bent. Je bent natuurlijk van harte welkom om door te rijden, je weet waar ik woon.

Comment

• @lord: EEEEEERG mooi belichte foto van die "olieblikken Ford"

Comment

• En 3 maal Opel Olympia Rekord 1953

Comment

• @ Arco.
          MWAH , ken je me blijkbaar niet zo goed.
          Heb effe rondgekeken op die site van hun , en tussen het aangeboden spul zit mijns inziens best interessant spul tussen.
          Interessant is : BMW 2800 Coupe , Granada MK2 , Simca 1000 , Taunus TC1 , BMW 1502 ,Mercedes 280 SE , Volvo142 , Audi 80 en Buick Regal.

En zeer interessant zijn : De 2 Rolls Royces , VW 411 en Fiat 850 Spider.
          Als er dan ook nog die gebroken BMW Touring , superrotte Alfa Romeo en met wat geluk een BMW 700 LS staan is het mij de trip meer dan waard.

Tuurlijk is een wagen die al jaren ergens stilstaat geweldig , maar eentje die net 2 minuten geleden is neergeflopt met de Manitou doe ik het ook voor.

Ik zet de wrakken gewoon op de foto zoals ik ze voorgeschoteld krijg .

Comment

• Michel , Mooi zoals je die Opels er op hebt staan.
            Vooral die roze was een grote favoriet van velen.
            Jammer dat ik er nooit aan toe ben gekomen om diverse plaatwerk delen die daar los lagen in detail op de foto te zetten .
            Zo staat er tussen de twee Opels een motorkap van een Buick , en zo lagen er nog vele stukken van autos die in het verleden daar al gesloopt waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
              @ Arco.
              MWAH , ken je me blijkbaar niet zo goed.
              Heb effe rondgekeken op die site van hun , en tussen het aangeboden spul zit mijns inziens best interessant spul tussen.
              Interessant is : BMW 2800 Coupe , Granada MK2 , Simca 1000 , Taunus TC1 , BMW 1502 ,Mercedes 280 SE , Volvo142 , Audi 80 en Buick Regal.

En zeer interessant zijn : De 2 Rolls Royces , VW 411 en Fiat 850 Spider.
              Als er dan ook nog die gebroken BMW Touring , superrotte Alfa Romeo en met wat geluk een BMW 700 LS staan is het mij de trip meer dan waard.

Tuurlijk is een wagen die al jaren ergens stilstaat geweldig , maar eentje die net 2 minuten geleden is neergeflopt met de Manitou doe ik het ook voor.

Ik zet de wrakken gewoon op de foto zoals ik ze voorgeschoteld krijg .

Op zich ben ik het geheel met je eens. Maar ik weet dat je valt op stalen bumpers, en dat gehalte is erg laag. Want iig de Alfa en de BMW 700 stonden er de laatste keer niet. Ik wil je ook niet weg houden of zo, enkel waarschuwen dat je niet teleurgesteld wordt. Het is immers een eind rijden voor jou en Miep. Van de andere kant is een forumtreffen daar wel weer leuk natuurlijk! De manitou zelf is trouwens ook een foto waard, das ook een dinosaurus. Daar heeft Napoleon waarschijnlijk nog de Bastille mee bestormt.

Comment

Michel , Mooi zoals je die Opels er op hebt staan.
                Vooral die roze was een grote favoriet van velen.
                Jammer dat ik er nooit aan toe ben gekomen om diverse plaatwerk delen die daar los lagen in detail op de foto te zetten .
                Zo staat er tussen de twee Opels een motorkap van een Buick , en zo lagen er nog vele stukken van autos die in het verleden daar al gesloopt waren
                Ja rond die 2 Opels lagen veelplaat delen. Waar onder een komplete neus van een niet nader te identificeren auto. Het was een rode en redelijk recht gelijnd. Gegokt een Amerikaan?????

Comment

• Fregate ?

??

Daufine ?

Comment

• Die 2e is de Rekord die ooit lang op zijn zij heeft gelegen. Hij stond bijna aan de kant van de hoofdweg in het bos aan de binnenkant. Vlak in de buurt van de witte dauphine en de blauwe Fregatte

Comment

• Ah , Michel we slenteren nog rustig verder door het bos .
                      Foto 1 - Is inderdaad een Renault Fregate.
                      Foto 2 - Dat is van een Opel Olympia/Rekord model 1956 , deze lag inderdaad ooit op zijn zij en is waarschijnlijk bij het rechtop zetten kapot gebroken.
                      Foto 3 - Deze was heel moeilijk te herkennen maar het was ooit een Ford Zephyr MK2.
                      Het achterspatbord heb ik later ook gevonden en daar kon je nog duidelijk een afdruk van Zephyr op zien staan.
                      Op oude fotos van Tinhunter is deze nog goed te herkennen.
                      ( Arco Tinhunter foto 444 Please .)

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ah , Michel we slenteren nog rustig verder door het bos .
                          Foto 1 - Is inderdaad een Renault Fregate.
                          Foto 2 - Dat is van een Opel Olympia/Rekord model 1956 , deze lag inderdaad ooit op zijn zij en is waarschijnlijk bij het rechtop zetten kapot gebroken.
                          Foto 3 - Deze was heel moeilijk te herkennen maar het was ooit een Ford Zephyr MK2.
                          Het achterspatbord heb ik later ook gevonden en daar kon je nog duidelijk een afdruk van Zephyr op zien staan.
                          Op oude fotos van Tinhunter is deze nog goed te herkennen.
                          ( Arco Tinhunter foto 444 Please .)

Foto 444 voor de eerdere posting (kan het zijn dat je een andere foto bedoelde???)

Comment

• Hmmmm. das inderdaad niet de foto die ik bedoel
                            Raar want in het bestandsregister staat er bij 444 , Ford Zephyr MK2 Blauw.

Comment

• Mooi gevonden Tigra , en wat een geweldige oude sloperij
                              Jammer aleen dat veel eikeltjes zich inderdaad zo debiel gaan gedragen als ze op een sloperij komen. Die verzieken het voor ons.

Comment

• Deze bedoel je he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                  Deze bedoel je he?
                                  Duidelijk geen Fregate

Comment

• We hadden het over de ford weet je nog

Quote:
                                    Hmmmm. das inderdaad niet de foto die ik bedoel
                                    Raar want in het bestandsregister staat er bij 444 , Ford Zephyr MK2 Blauw.

Comment

• Renault Dauphine

Renault Frergate

Opel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wooooooooooooooow SCHITTEREND !

En voor wie graag oude plaatjes van sloperijen ziet: Op autoweek forum zijn ze ook weer fantastisch bezig!
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                          Renault Dauphine

Renault Frergate

Opel ?
                                          Die laatste is de rekord die je laatst ook poste

Comment

Working...
                                          X