Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
    Die laatste is de rekord die je laatst ook poste
    Die Opel Olympia/Rekord 1956 ?

Comment

• Zo Lord de boswandeling gaat vrolijk verder zie ik.
      Foto 1 - Zoals je zelf ook al zei , dat is inderdaad de witte Dauphine .
      Links zie je ook nog de voorklep op zijn kant staan , en ja ik geef toe dat ik die later heb teruggelegd op de auto
      Foto 2 - Ook goed gezien ,is inderdaad een Renault Fregate.
      Foto 3 - Opel Olympia/Rekord model 1956 , dit is dus de achterkant van dezelfde auto als die op posting 308 , 2e foto

Comment

• Das nog es een mooi plantje voor in de tuin eh

Comment

• over terug naar de natuur gesproken
          moeten jullie eens op deze site kijken
          https://picasaweb.google.com/1148754...805/JunkLesnKO#

schitterend

Comment

• Op youtube heb ik ook wel eens een filmpje van die plek gezien. Echt bizar!

Comment

• Ja deze prachtige USA sloperij ken ik ook van fotos en filmpjes op het net.
              Dit kerkhof lag in een moeras in de staat Oregon .
              Helaas is ook deze plaats ten prooi gevallen aan de milieuhufters .
              Ze hebben daar zo'n mobiele schrootpers het terrein op gekregen en binnen een week is alles daar platgeperst en afgevoerd .
              GRRRRRRRRRRR ik krijg een steeds grotere hekel aan vervelende burocratische milieumannetjes .

Comment

• Comment

• Comment

• Jammer hoor van die Citroën Dyane .
                    Het zou me niets verbazen dat ze nog redelijk goed was voordat ze als reclamebord gebruikt ging worden .
                    Zo te zien aan de gereedschapset op de eerste foto heb je nog wat stukken een tweede leven kunnen geven.

@ Minorke , Weet ge of er ook nog een echte kever onder dat groen zat , of was het slechts een geraamte van gaas met bumpers en wielen ?

Comment

• Die ascona heeft een erg zeldzame kleur...
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        Die ascona heeft een erg zeldzame kleur...
                        En een zeldzame goede conditie ook, qua carrosserie. Die blijft nog even staan...

@ realsteel : de dag na de foto was de Dyane al omgevormd tot kubus, enkel 3 inox wieldopjes, 1 lampring en 1 achterlicht heb ik kunnen redden...beter dan niks

Comment

• En nu terug naar Zuid-Amerika

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten

Die kunnen zo op de plaatselijke kermis dienst doen als botsauto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten

Die Megane ernaast ziet er nog erg proper uit.

Kan iemand aub. het raampje van die ascona c dichtdraaien....anders zal het interieur er niet beter op worden

Comment

• Quote: Kan iemand aub. het raampje van die ascona c dichtdraaien....anders zal het interieur er niet beter op worden

Helemaal mee eens. Hij lijkt echt een of andere ongeschreven regel die ik niet ken , dat deuren en ramen van auto's open moeten blijven na het verlaten van een sloperij. Ergerlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                    Die Megane ernaast ziet er nog erg proper uit.

Kan iemand aub. het raampje van die ascona c dichtdraaien....anders zal het interieur er niet beter op worden
                                    De mégane ZAG er goe uit, maar het is er zo druk dat er niks meer uitgehaald wordt, momenteel, dus...kompleet de pers in
                                    Volgende week ga'k nog es passeren, zal het raampje sluiten van de Opel, wsl staat die er nog

Comment

• Ik ga morgen naar Meeuwen. Wie nog ?

Comment

• Ik moet helaas overslaan door gezondheids redenen. Maak aub foto's he! Maar ik twijfel er niet aan dat je dat zult doen. Kun je trouwens eens vragen waarom de Hillman niet is geveild, en ook waar die laatste auto's zoals de Mercedes G jeep, de simca 1000 en zo vandaan zijn gekomen svp?

Comment

• ... edit
                                          Last edited by ; 18/01/2012, 21:07.

Comment

Working...
                                          X