Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Echt jammer dat ik niet kon gaan. Maar gelukkig heb ik de vorige keren alle wagens gezien op de G klasse en de boot na dan. Dat zijn "late arrivals". Ze stonden er in 2008 wel bij, maar zijn in de tussentijd "zoek" geweest.

Comment

• Geen pics van die G klasse Het was daar echt rot weer en na 5 min waren we zeiknat.

Last edited by ; 20/01/2012, 17:22.

Comment

• Wie weet er meer over die Maserati ?

Comment

• Dat is een Chrysler le Baron met Maseratie motor. Een overblijvertje van de vorige veiling.

Kavel Chrysler:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
              Dat is een Chrysler le Baron met Maseratie motor. Een overblijvertje van de vorige veiling.

Kavel Chrysler:

http://www.vlavem.com/auction/auctio...cid=1&scid=777
              Werden die zo gemaakt of is dit een eenmalige aanpassing ? Op de Vlavem photo's
              lijkt hij een Amerikaanse nummerplaat te hebben ??

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                    Werden die zo gemaakt of is dit een eenmalige aanpassing ? Op de Vlavem photo's
                    lijkt hij een Amerikaanse nummerplaat te hebben ??
                    Voor zover ik het ooit gehoord heb is die in beperkte nummers gemaakt. Groeten Arco

Comment

• Jep,het is origineel. ik heb gezocht en gevonden. Het is idd een produktiemodel. Hier een korte uitleg

Maserati,MASERATI,maserati,Tridente,Casa del Tridente,classic,Barchetta,barchetta,racing, Racing,Biturbo,biturbo,Italy,Italia,Modena,Candini,Italian car,Spyder,Maserati Club,bi-turbo, Bi-turbo,twin turbo,Ghibli,Ghibli GT,ghibli gt,Ghibli Cup,ghibli cup,Ghibli Coupe,ghibli coupe, Ghibli II,ghibli II,ghibli,Shamal,shamal,425,V6 twin turbo,Turbo,turbo,wastegate,intercooler,erika

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                          Jep,het is origineel. ik heb gezocht en gevonden. Het is idd een produktiemodel. Hier een korte uitleg

http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri33.htm
                          Bedankt voor de uitleg

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Krijg nou wat! Ze hebben in de tussentijd de Ritmo in elkaar gereden! Zeker met de manitoe er tegen gezeten

Foto catalogus

Foto Lord:

Comment

• Nou ja , ondanks het snertweer heb je toch nog aardig wat fotos kunnen schieten.
                                    Zo te zien is er trouwens door de regen geen mens op af gekomen.
                                    Misschien schept dat kans op nog een derde veiling .

Onze goede vriend Tinhunter heeft trouwens na 10 jaar de bezem eens flink door zijn site gehaald en diverse dingen ververst .
                                    Heel leuk is dat er nu ook een mooie set fotos bij zit van Châtillon uit begin jaren 90.
                                    Ook leuk is dat hij voor meer info over Châtillon verwijst naar dit forum.

Misschien kan iemand hier een linkje maken naar zijn Tinhunter Archive site

Comment

• First thing we have to say: Thanks Martin (Tinhunter) for the new site and the fact that we are permitted to use your pictures here on the forum.

En hier de link naar de site van Tin Hunter:

Comment

• En nog even 2 foto's onder elkaar gezet. De eerste uit het oude setje van mij, en de 2e uit de Tinhunter archives. Er zit tussen de foto's enige tijd verschil, maar geen idee hoeveel.

Last edited by ; 22/01/2012, 01:51.

Comment

• Naar mijn gedacht is de foto van Arco de oudste; Op de 2de rij, de eerste auto links lijkt mij meer ingezakt en van de andere kant de auto voor die witte zonder voorste is ook meer ineengezakt.

Comment

Working...
                                          X