Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die rode City had die schade niet in 2007 Ik heb zelfs ng contact willen opnemen om die te kopen destijds, maar Bosmans nam nooit op
    www.opelklassiek.be

Comment

• Een kleine persoonlijke bijdrage

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• De CS BMW's

]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten
                  Waar is dit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                    Waar is dit ?
                    Ver weg van hier

Op het eiland Kauai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Die rode City had die schade niet in 2007 Ik heb zelfs ng contact willen opnemen om die te kopen destijds, maar Bosmans nam nooit op
                      Vorige veiling heb ik er naar gevraagd. Hij wilde rond de 1000 hebben, maar was er nog niet uit. Prijs was vanwege het rally onderstel etc.

Comment

• Geloof het of niet, maar op deze is ook geboden!

Comment

• Comment

• Dit is een Anglia lijkt me, geen moeilijk of zeldzaam ding normaal gesproken, maar dit lijkt wel de Torino te zijn (coupe achtig, heeft de achterruit niet naar binnen hellend, maar naar buiten staan). En die zijn knap zeldzaam.

Op het boerderijveld in Chatillon heeft er ook ene gestaan. Toevallig ook een witte. Hij is nog te zien op de Tinhunter foto's. Hij was me bij die foto's niet eens als zodanig opgevallen in het begin. Tot dat de de professor me er op wees.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alfaromeocars Bekijk Berichten
                              1947-48 buick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                Vorige veiling heb ik er naar gevraagd. Hij wilde rond de 1000 hebben, maar was er nog niet uit. Prijs was vanwege het rally onderstel etc.
                                Rally onderstel??? dat zie je er thans niet aan af
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Comment

Rally onderstel??? dat zie je er thans niet aan af
                                    Dat is wat Bosmans ons zei. Mijne maat had namelijk ook interesse in die coupe en de city.

Comment

• De Fiat 850

Comment

Die rode City had die schade niet in 2007 Ik heb zelfs ng contact willen opnemen om die te kopen destijds, maar Bosmans nam nooit op
                                        "Hij liet alleen maar zijn penis zien aan mijn vrouw"

quote uit kapaza destijds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                          De Fiat 850

Ook dit afgrijselijk rotte spidertje heeft een koper gevonden.

Comment

Working...
                                          X