Die rode City had die schade niet in 2007 Ik heb zelfs ng contact willen opnemen om die te kopen destijds, maar Bosmans nam nooit op
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenWaar is dit ?
Op het eiland Kauai
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDie rode City had die schade niet in 2007 Ik heb zelfs ng contact willen opnemen om die te kopen destijds, maar Bosmans nam nooit op
Comment
-
Dit is een Anglia lijkt me, geen moeilijk of zeldzaam ding normaal gesproken, maar dit lijkt wel de Torino te zijn (coupe achtig, heeft de achterruit niet naar binnen hellend, maar naar buiten staan). En die zijn knap zeldzaam.
Op het boerderijveld in Chatillon heeft er ook ene gestaan. Toevallig ook een witte. Hij is nog te zien op de Tinhunter foto's. Hij was me bij die foto's niet eens als zodanig opgevallen in het begin. Tot dat de de professor me er op wees.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenVorige veiling heb ik er naar gevraagd. Hij wilde rond de 1000 hebben, maar was er nog niet uit. Prijs was vanwege het rally onderstel etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenRally onderstel??? dat zie je er thans niet aan af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDie rode City had die schade niet in 2007 Ik heb zelfs ng contact willen opnemen om die te kopen destijds, maar Bosmans nam nooit op
quote uit kapaza destijds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenDe Fiat 850
Comment
Comment