Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
@ alfaromeocars .
Leuke fotos zeg uit verre oorden.
posting 402 en 403 zijn een Buick uit 1947 0f 1948.
404 - is een Datsun Bluebird als ik het zo zie.
405 - is een heel normale Ford Anglia 105E , helaas Arco , geen Torino Anglia want die hadden een totaal andere voorkant.
406 - herkent bijna iedereen als vw kever , mag vw expert Arco zeggen om welk type en bouwjaar het gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ alfaromeocars .
Leuke fotos zeg uit verre oorden.
posting 402 en 403 zijn een Buick uit 1947 0f 1948.
404 - is een Datsun Bluebird als ik het zo zie.
405 - is een heel normale Ford Anglia 105E , helaas Arco , geen Torino Anglia want die hadden een totaal andere voorkant.
406 - herkent bijna iedereen als vw kever , mag vw expert Arco zeggen om welk type en bouwjaar het gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
Dit is een Anglia lijkt me, geen moeilijk of zeldzaam ding normaal gesproken, maar dit lijkt wel de Torino te zijn (coupe achtig, heeft de achterruit niet naar binnen hellend, maar naar buiten staan). En die zijn knap zeldzaam.
Op het boerderijveld in Chatillon heeft er ook ene gestaan. Toevallig ook een witte. Hij is nog te zien op de Tinhunter foto's. Hij was me bij die foto's niet eens als zodanig opgevallen in het begin. Tot dat de de professor me er op wees.
he arco dit moet waarschijnlijk toch een gewone anglia zijn hoor de anglia torino heeft een
platter front he
Comment
-
Ik vind het nog steeds verdomd jammer dat ik niet naar gruiterode kon , er stond daar echt nog wel genoeg materiaal voor mij om op de foto te zetten.
Ik wacht en hoop echt op een derde veiling .
Arco , ik zie je probleem al met die Anglia .
Als je goed kijkt zie je dat de kofferdeksel open staat en dat geeft een vertekend beeld .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenIk vind het nog steeds verdomd jammer dat ik niet naar gruiterode kon , er stond daar echt nog wel genoeg materiaal voor mij om op de foto te zetten.
Ik wacht en hoop echt op een derde veiling .
Arco , ik zie je probleem al met die Anglia .
Als je goed kijkt zie je dat de kofferdeksel open staat en dat geeft een vertekend beeld .
Comment
-
Hallo,
ik heb weer wat gevonden op internet:
1. Musclecars in japan
http://jalopnik.com/5880153/
Filmpje
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=6djXs8XAGxk
2. Alpine's in frankrijk, hierover heb ik al een keer iets gelezen op het forum maar ik kwam er laatst weer foto's van tegen op autoblog.nl
http://www.autoblog.nl/gekke-fransma...n-in-zijn-tuin
Alpine 108
Andere Alpine's
Groeten
Bjorn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
Of is dat die platte E30
Comment
-
Gisteren een reeks mooie beelden geschoten van 'onze' T2, en vandaag dagje duitsland/ardennen gedaan en in de buurt van Stavelot een klein kerkhofje gevonden!
Met E30, Polo '85, Ibiza '85, Fiat 127 mkIII, wat oude camions en een Rekord E1 2.3Diesel Foto's volgen zsm, maar weinig tijd nu
Comment
-
Teaser van de T2, gisteren hebben we echt de tijd genomen om prachtige beelden te schieten
Uploaded with ImageShack.us
Comment
Comment