Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
    Heerlijk die schuur
    @Realsteel; wel nu je het zegt, ik denk ook niet al een Mitsu/chrome bumper in mijn archive te hebben

Ik heb er zelf ene gehad! Een Mitsubishi Celeste van 1976. Eerste type met de gebogen achterlichten. een 1600 st. Een geweldige wagen. nog altijd spijt van dat ik die ooit weg gedaan heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
      wat een geweldig ding. Die zou eigenlijk gered moeten worden.
      Ik denk dat het te laat is, die staat al zeker 20 j. buiten.

]

Comment

• Wat zonde! Maar bij zo'n fiat is na 20 jaar waarschijnlijk niet veel meer te redden. Dus heb je er weer een fotoreportage wagen bij. Keep us posted!

Comment

• Echt super toevallig tegengekomen maar prachtig beeld vanuit de lucht :-) Van een autokerkhof gesproken...

Comment

Wat zonde! Maar bij zo'n fiat is na 20 jaar waarschijnlijk niet veel meer te redden. Dus heb je er weer een fotoreportage wagen bij. Keep us posted!
            ]

Comment

• blijven leuke dingetjes die 600'tjes

Comment

• Mooi gevonden Stefanotus , zo'n prachtige wreckingyard in Tulsa USA zou ik me prima een hele dag kunnen vermaken .
                En reken maar van yes dat ik er een grote bult fotos zou maken.

@ Lord of the Scoot : Daar kijk ik van op zeg ,Zulke oude Fiats 1400 ben ik tot nu toe enkel in Zweden tegen gekomen.

@ Redneck : Vauxhall Victor stationcar , die zijn inderdaad schaars .
                Ik weet er in Engeland ene te staan in een wrakkentuin.
                Ik mocht daar wel rustig rondkijken maar nog geen fotos maken.
                Wel heb ik z'n telefoon nummer , omdat er ook autos van anderen stonden wilde hij er eerst zeker van zijn dat die geen bezwaar hebben.

Comment

• Ik hoorde net van een vondst hier in de buurt (niet door mij). Ik ben benieuwd of iemand hem herkend. De body resten in het midden gaat het om.

Het gaat hier om de resten van de "van Clee" buggy die ooit Parijs Dakar reed! De wagen gaat gerestaureerd worden, en enige onderdelen zijn al weer terug gevonden in tussen. Nog even een foto van het origineel:

Comment

• ]

Comment

• Het is gewoon een hele collectie fiats. Tot nog toe zag ik de 1400, 600 en nu een 500

Comment

Het is gewoon een hele collectie fiats. Tot nog toe zag ik de 1400, 600 en nu een 500

]

Comment

• Wat zonde wat zonde. Het is ZO'N leuk setje. Je snapt niet dat ze daar achter gelaten zijn.

Comment

• Opelfreak, Lord: zou een locatie-ruil via pm er niet inzitten? Onze bus voor uw Fiattekes?

Comment

• Had ik ooit die 2 Cadillacs uit de jaren eind 60 begin 70er jaren al eens gepost? Ben het even helemaal kwijt.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Opelfreak, Lord: zou een locatie-ruil via pm er niet inzitten? Onze bus voor uw Fiattekes?

Wil ik best doen,
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Comment

• Nog eens langs Karl gepasseerd

Comment

• Jammer jammer jammer. Want ik weet dat hij "verkracht" is volgens sommige. Maar dat kwaad was al geschied. Maar ook zo'n verbouwde mag gerust gered worden. Het is immers een beeld de tijd. Ooit zal men dit soort verbouwingen niet eens meer herinneren.

Comment

• Lang geleden dat we hier nog geweest zijn

Comment

• weer mooie chatillon foto's lord
                                          bedankt en ga zo door

Comment

Working...
                                          X