Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja dat ellendige brok auto geschiedenis heeft mij ook al bezig gehouden. Ik heb er toen ter plekke ook naar staan kijken. Het was vlak in de buurt van dat "motorfiets" blok.

Hier 2 foto's die van het forum komen, met het stuk beter er op.

Last edited by ; 09/02/2012, 02:40. Reden: foto's niet geplaatst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
      Zeker pijnlijk. Er staan de nodige mk1's van golf en scirocco etc.

Comment

• 10 op 10 voor Realsteel! Het groepje bestaat inderdaad uit een Opel Commodore A , Renault R10 , Opel Rekord P1 4deurs met in het hoekje een D Rekord. Heb nog wat foto's gevonden.

Comment

• [quote=Arco Bot;4832791]Ja dat ellendige brok auto geschiedenis heeft mij ook al bezig gehouden. Ik heb er toen ter plekke ook naar staan kijken. Het was vlak in de buurt van dat "motorfiets" blok.

Hier 2 foto's die van het forum komen, met het stuk beter er op.

hier een betere foto van het stuk
          het is een dash plus firewall van een 54 chevrolet
          Last edited by ; 09/02/2012, 12:42.

Comment

• @Rednek; bestaan die nog steeds ?
            Last edited by ; 09/02/2012, 11:59.

Comment

• Citroen Traction maar welk type ?

Comment

• 1954 chevrolet
                Last edited by ; 09/02/2012, 12:43.

Comment

• Zo, die is in een keer duidelijk! Nu rest de vraag nog hoe dat ding daar nou weer terecht komt. Leuk bakje trouwens daar in de bovenhoek van de foto.

Comment

• Even gauw een stapje off topic. Chatillon meer dan een paar dagen geleden.

Comment

• Een Renault Fregate

Comment

• Hier nog enkele foto's uit het gekende bos.

Comment

• Miljaar! Wil ook wel weten of die Rekords en die Commo er nog staan Ik wil die velgringen van die D wel voor op de Ranger
                          www.opelklassiek.be

Comment

• @ Buick en Arco .
                            Mooi , weer wat opgelost met dat dashbord . Kan het zijn dat het van een Chevrolet uit 1953 is aangezien in 1953 en 1954 de dashbords van Chevrolet bijna hetzelfde waren.
                            De kleur is namelijk hetzelfde als het restant met kofferbak van een Chevrolet Bel Air uit 1953 die aan de andere kant van de Peugeot 202 stond .
                            Van deze wagen was de hele voorzijde uiteen gereten , dus ik vermoed dat ie daar vandaan komt.

Ook mooi zijn die fotos uit de hele oude doos . in de tijd dat opa contant nog fietsenmaker was!

Redneck : mooi gevonden en mooie fotos

Dan ga ik verder met posting 566 van Lord
                            1 - Plymouth Belvedere Sport coupé 1955
                            2+3 - Voor zover mijn knowhow van Citroen Traction gaat is deze uit de periode 1952 tot 1957 , die hadden zo'n uitstulped kofferdeksel in plaats van een reservewiel achterop.
                            En het type zou een "Normale" zijn , te zien aan de brede achterstijl.
                            Bij het type "Legere"was deze stijl aanzienlijk dunner.
                            Dus Citroën Traction Avant 11CV Normale 1952 - 1957

Nog een detail waar je de leeftijd van een Traction kan zien zijn de ruitenwissers.
                            Voor 1952 zaten die boven de voorruit en van 52 t/m 57 is deze verhuisd naar onder de ruit.

Ik vermoed dat Little oldtimerke ook graag wil weten wat er op zijn fotos staat
                            1 - Chevrolet Bel Air 1953
                            2 - Ford Taunus 17M ( P3 serie )
                            3 - Ford Custom of een Deluxe uit 1951

Comment

• @ Realsteel; bedankt voor de uitleg over die Traction

nu een Peugeot 203 die een 2de leven gehad heeft

Comment

• ]

Comment

• Die 104
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Miljaar! Wil ook wel weten of die Rekords en die Commo er nog staan Ik wil die velgringen van die D wel voor op de Ranger
                                    Ben vandaag nog even langs geweest maar heb moeten vaststellen dat het wrakken kwartet immiddels is gehalveerd. Hopelijk hebben de P1 en de R10 een beter plaatsje gekregen of misschien wel een nieuwe eigenaar gevonden? (heb meteen ook maar de kofferbak dichtgeklapt)

Comment

• Vandaag in de Hoeksewaard voor het plaatsje Piershil (komend vanaf Numansdorp) op 1 adres een Alfa Guillia en 2 Alfa GTV's allen vredig roestend en langdurig geparkeerd.
                                      Helaas geen fototoestel bij me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redneck Bekijk Berichten
                                        Ben vandaag nog even langs geweest maar heb moeten vaststellen dat het wrakken kwartet immiddels is gehalveerd. Hopelijk hebben de P1 en de R10 een beter plaatsje gekregen of misschien wel een nieuwe eigenaar gevonden? (heb meteen ook maar de kofferbak dichtgeklapt)

Zouden daar (kleine) onderdelen van verkocht worden?
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Zouden daar (kleine) onderdelen van verkocht worden?
                                          Ik ken de eigenaar wel maar hij is een drukbezet persoon die veel in het buitenland vertoeft. Moest ik hem een van dees tegenkomen dan zal ik er zeker achter vragen.

Comment

Working...
                                          X