Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je hem spreekt, vraag dan svp ook even of de anderen gered zijn, lijkt me toch eigenlijk wel gezien hoe ze er uit zagen.

Comment

• En nog een 404 deze maal

Peugeot 404

Comment

• Comment

• Jottem , Châtillon again.
          Dit was aan de kop van het veld

1 - Renault Floride Coupe
          2 - Hillman Minx Phase 4 die we al eerder van voor zagen
          3 - Chevrolet Bel Air 1953 , van dit type en bouwjaar stonden er meerdere

Comment

• Bedankt Realsteel
            Aan die Renault is er altijd getwijfeld als het een coupé of cabrio was? Mijn mening
            was ook een coupé.

Comment

• Simca Aronde ?

Comment

• Citroën Traction Avant 11CV Normale 1952 - 1957

Comment

• Hele aparte hoek waar in je die eerste foto hebt gemaakt. En heen heel mooie kwaliteit! Ga zo door!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                    Bedankt Realsteel
                    Aan die Renault is er altijd getwijfeld als het een coupé of cabrio was? Mijn mening
                    was ook een coupé.
                    Die kans is erg groot. Want er heeft een "hardtop" op gelegen op diverse foto's. En een kapframe voor een softtop is nergens op foto's te zien. Ook in de feitelijke wagen was er geen aanwijzing dat er een softtop op gezeten heeft mijns inziens.

Zie tin foto's
                    Last edited by ; 12/02/2012, 22:05.

Comment

• Comment

• Inderdaad weer mooie fotos Michel , ook die vanuit Frankrijk
                        Dat is inderdaad een Simca Aronde 1300 1955 - 1958 .
                        Van het zelfde model stonden er in Chatillon 3 stuks op het boerderijveld.

Het dakje van de Floride heeft later tot aan de ruiming op de grond naast de auto gelegen.
                        Ook leuk is dat je op de fotos van tin die Chevrolet Bel Air 1953 ziet staan waar het schutbord en dashbord uit zijn gekomen waar we het pas over hadden.
                        Volgens mij hebben ze die op een maandagochtend gebouwd want op die oude fotos is hij al uitelkaar aan het vallen

Comment

• HUH , dat valt me nu pas op , op die oude foto van Tin mist de grijze Trac. zijn kofferdeksel , en dat zat er later weer opgeschroefd . RAAAAAR .
                          Echt die plek blijft me verbazen ..

Comment

• Ja idd is die klep een tijd weg geweest. Net zo iets als de kever met vouwdak, die was eerst niet te vinden qua body, later lag hij op een hoop naast de kapitan 1958-59. En nog later is men het ding in elkaar gaan zetten. Het is een bizarre plek. Wat mij trouwens ook opviel was: Dat de Dauphine dus ook vol met olieblikken lag.

Comment

• Chevrolet

Net ontdekt, bij ons in het dorp; een Chevrolet Impala (1969?). Staat er nog niet zo lang maar heeft ondertussen wel al een stevige winterprik erop zitten!

Comment

• Hier nog een oude Tinhunter foto. Dit keer in de kuil

Voor aan in beeld : Gmc panelvan, traction en Renault 4

Comment

• Hi Arco die bestelwagen is geen gmc maar een ford f100

Comment

• Comment

• Wie was eerst ? de boom of het Renaultje ?

Comment

• @ Arco : Van die Ford F100 panelvan was op het eind niet veel meer over , ik heb er slechts 2 fotos van gemaakt en van de 4CV lagen er enkel nog 2 deuren.
                                        Elders in de kuil heeft er nog een 4CV gelegen.

@ Lord : Ah nog meer fijns van de kop van het veld .
                                        1 - Chevrolet Bel Air 1953 (die we al eerder vanachter zagen )
                                        2 - Chevrolet Bel Air 1954
                                        3 - Ford Consul Classic 315

Dat Renaultje is dat nou een R3 ?
                                        Als je op de achtergrond kijkt staat daar nog veel meer moois , wat moet dat een feest geweest zijn om daar met een camera .

Comment

• ja die andere renault lag toch naast de bedford oy he?

Comment

Working...
                                          X