Als je hem spreekt, vraag dan svp ook even of de anderen gered zijn, lijkt me toch eigenlijk wel gezien hoe ze er uit zagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenBedankt Realsteel
Aan die Renault is er altijd getwijfeld als het een coupé of cabrio was? Mijn mening
was ook een coupé.
Zie tin foto's
Comment
-
Inderdaad weer mooie fotos Michel , ook die vanuit Frankrijk
Dat is inderdaad een Simca Aronde 1300 1955 - 1958 .
Van het zelfde model stonden er in Chatillon 3 stuks op het boerderijveld.
Het dakje van de Floride heeft later tot aan de ruiming op de grond naast de auto gelegen.
Ook leuk is dat je op de fotos van tin die Chevrolet Bel Air 1953 ziet staan waar het schutbord en dashbord uit zijn gekomen waar we het pas over hadden.
Volgens mij hebben ze die op een maandagochtend gebouwd want op die oude fotos is hij al uitelkaar aan het vallen
Comment
-
Ja idd is die klep een tijd weg geweest. Net zo iets als de kever met vouwdak, die was eerst niet te vinden qua body, later lag hij op een hoop naast de kapitan 1958-59. En nog later is men het ding in elkaar gaan zetten. Het is een bizarre plek. Wat mij trouwens ook opviel was: Dat de Dauphine dus ook vol met olieblikken lag.
Comment
-
@ Arco : Van die Ford F100 panelvan was op het eind niet veel meer over , ik heb er slechts 2 fotos van gemaakt en van de 4CV lagen er enkel nog 2 deuren.
Elders in de kuil heeft er nog een 4CV gelegen.
@ Lord : Ah nog meer fijns van de kop van het veld .
1 - Chevrolet Bel Air 1953 (die we al eerder vanachter zagen )
2 - Chevrolet Bel Air 1954
3 - Ford Consul Classic 315
Dat Renaultje is dat nou een R3 ?
Als je op de achtergrond kijkt staat daar nog veel meer moois , wat moet dat een feest geweest zijn om daar met een camera .
Comment
Comment