Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3
Dat Renaultje is dat nou een R3 ?
Als je op de achtergrond kijkt staat daar nog veel meer moois , wat moet dat een feest geweest zijn om daar met een camera .
Hé Realsteel; moest het een R3 zijn zou hem al in Haacht staan
Het is een R4 affaire met upgrade chrome bumper. Ik denk ook dat de R3 een
achterklep heeft in 2 delen.
In "la vie de l'auto" van deze week staat er een artikel van die afbraak; vindt ik niet leuk,
jullie weten waarom.
@ Arco , die ene 4CV in de buurt van de Bedford OY is die ene die je al gepost hebt.
Kijk maar op de foto dan zie je rechts nog een stuk van de laadbak van de Bedford
De tweede 4CV lag in het midden van de kuil naast het restant van de Cadillac
Op Tinhunter fotos is deze wel te zien maar ze lag toen al in stukken.
@ Lord : Alweer hoedje af , mooi werk
1 - Interieur Ford Consul Classic
2 - Renault Dauphine met een collectie lege olieblikken.
3 - Chevrolet Styleline Deluxe 1952
Zo te zien is deze wagen ooit tegen een boom of paal gebotst.
Het plaatje ziet er een beetje verwarrend uit omdat er een VW bumper en een stuk bodemplaat in de motorruimte liggen
Die 2e bedoelde ik, daar 2 auto's verder stond een oy. En dat bedoelde ik met vlak bij de weg.
Dus het is de precies de auto die ik al zei, je omschrijft hem alleen net even anders.
4cv delen tegen en rond de fairlane.
Fairlane van net aan de rechterkant. En links de Falcon.
@ Arco , die ene 4CV in de buurt van de Bedford OY is die ene die je al gepost hebt.
Kijk maar op de foto dan zie je rechts nog een stuk van de laadbak van de Bedford
De tweede 4CV lag in het midden van de kuil naast het restant van de Cadillac
Op Tinhunter fotos is deze wel te zien maar ze lag toen al in stukken.
@ Lord : Alweer hoedje af , mooi werk
1 - Interieur Ford Consul Classic
2 - Renault Dauphine met een collectie lege olieblikken.
3 - Chevrolet Styleline Deluxe 1952
Zo te zien is deze wagen ooit tegen een boom of paal gebotst.
Het plaatje ziet er een beetje verwarrend uit omdat er een VW bumper en een stuk bodemplaat in de motorruimte liggen
Ja dat ding heeft een goeie tik gehad! Die kever bumper geeft het front een beetje het uiterlijk van een laat 40er / vroeg 50er jaren buick
Van die tweede 4CV lag de motor er ook nog en ik vermoed dat een groot deel van de bodem ook nog onder het gras en dennenaalden schuilging.
Even wat anders ,ik kwam pas ergens op het net dat motorfietsblok tegen waar Arco het over had , en ik vermoed dat het om het motortje van de Lloyd bus gaat.
Zo, even de foto er bij gezocht. Hij lag wel redelijk in de buurt bij de bus. Dus wie weet he. De Chatillon delen staan zowieso bekend als "reizigers" , dus geen mens die weet waar hij ooit begonnen is.
Tijdens het doorspitten van de foto's kwam ik nog wat leuke tegen.
De heer Contant zelf die ons bij het eerste bezoek een kaart tekende in zijn eigen oprit voor "d'n ollanders"
En een zekere "ik". Moe maar voldaan aan het einde van de ronde over het boerderijveld. Nog 1 blik en een laatste verbazing. Maar dan moeten we toch echt gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2Bekijk Berichten
Wanneer was die "eerste keer" Mr Contant lijkt nog jong.
En ook wanner is Mr Contant senior gestopt met zijn activiteiten?
Dit moment op de foto was in 2008, en is de zoon Bernard of te wel "de dierenarts". Wanneer Fernan gestopt is weet ik niet echt zeker, maar ga er maar gewoon van uit dat hij tot op de laatste dag heeft "gerommeld", maar niet echt bedrijfsmatig meer. En dat zou dan ergens in 2007 geweest zijn. Als het goed is is het eind jaren 90 opgehouden als feitelijk bedrijf met openingstijden. Maar zoals gezegd weet ik het niet zeker wat betreft bedrijf en zo. Handelen is mogelijk geweest tot het moment dat ALLES weg was. En dus tot heel recent.
Comment