Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hmmmmmmmm. lekker hoog Chatillon gehalte de laatste dagen .
    Leuke fotos uit den oude doos van Arco.

JAN , wat een bult verdelers , alleen al dat je aan zo'n uitzoekerij begonnen bent verdien je al een medaille voor.

En nog een paar oude bekenden uit het bos van Châtillon van Lord .
    1 - Volkswagen 1200 1957 - 1960 ( deze had nog van die uitklappende pijlpinkers in de B-stijl )
    2 - Opel Olympia Rekord 1956
    3 - Volkswagen 1200 1960 - 1965

Comment

• JA , waarom zou je een lege kuil of boerderijveld kopen ???
      Suffe saaie kale lege veldjes kan je er in heel Europa honderdduizenden van kopen .
      Het waren juist de autos die deze plek zo speciaal maakten , zeg maar gerust bijna uniek voor Europa.
      Damn , had ik 3 jaar geleden maar de superhoofdprijs van 30 miljoen in de loterij gewonnen .
      Dan had ik de hele dekselse boel gered , (en dat meen ik serieus )

Zie ook mijn avatar < dat was Coplow Dale in Engeland , ook een prachtig klein autokerkhof met autos van de jaren 30 tot aan de jaren 90 .
      Nu is het ook geruimd en is de wereld weer een kaal snertveldje rijker .........HOERA ( GRRRRRRR )
      Last edited by ; 16/02/2012, 21:39.

Comment

• Lijkt me eigenlijk echt gaaf. Kuil kopen en opschonen. Beton er onder weer vol knetteren en wrakken gaan verzamelen overal waar je ze kan krijgen. En dan een klein stukje vrij houden, zodat je je caravan Of in mijn geval camper er bij kan staan.........

En toen schrok ik wakker

Comment

• Ik ben trouwens inmiddels weer bezig met het De-restaureren van wat modellen. Hier een Taunus ala Chatillon. Schaal 1/18. Alleen staat op deze foto de donkere schakering er nog niet op. Op de drie eerdere foto's is die al wel aangebracht.

Het wrak, en er bij de nog intakte voorklep. Enige tijd geleden was de hele auto dus nog zo. Hij kwam zo uit de doos toen ik er aan begon. En nu is het aan een Chatilloneske behandeling onderworpen.

Last edited by ; 16/02/2012, 23:42. Reden: text toegevoegd

Comment

• Chatillon

Comment

• Knap gedaan, dat schaalmodel!
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                Knap gedaan, dat schaalmodel!
                Thanks! En ik ben er nog niet, ik zag op de foto dat het scharnier aan de binnenkant niet gedaan was. Was me in het echt niet opgevallen. Dus na het posten van de foto meteen weer aan het kladderen gegaan. Daarom staat een dergelijk model ook een week of 2 op tafel in de woonkamer voor het uberhaubt naar mijn model sloperij diorama gaat. Om die oneffenheidjes er uit te halen. Want die stomme kleine dingen zie je soms pas als je er een poosje naar hebt zitten kijken

Comment

• Erg mooi licht effect op de foto lord. Net als of het een heel oude foto is van een jaar of 20 a 25 geleden of zo. Toppie

Comment

• bedankt Arco maar die foto is geweldig bijgewerkt omdat die auto in een donker
                    stukje perceel stond met die kleuren als gevolg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                      bedankt Arco maar die foto is geweldig bijgewerkt omdat die auto in een donker
                      stukje perceel stond met die kleuren als gevolg

Het is iig geweldig geworden naar mijn menig. Keep up the good work!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                        Leuke foto's van Rouillophage in Chatillon vandaag hier;

http://www.forum-auto.com/automobile....htm#t17211957

Ah! Bij onze Franse vrienden. Ben meteen even gaan kijken. Thanks !

Comment

• Altijd leuk om bij onze Franse vrienden een stukje Châtillon te zien
                          En natuurlijk de laatste fotos van Lord of the Scoot .

1 - Chevrolet Stylemaster 1946
                          2 - Detail VW 1200 1960 - 1965
                          3 - Opel Olympia Rekord 1957 , dat blauwe voorspatbord staat nu ook in het museum .

Comment

• Comment

• Hoe krijg je het toch voor elkaar Lord, al weer van die mooie foto's met ZON! Dat hebben wij niet 1 keer gehad. Altijd miezeren op zijn minst. Met dus bij behorende slechte foto's. Ik ben blij dat jij de jouwe post, dan weet ik tenminste dat het uberhaubt mogelijk was dat er zon scheen in het sprookjesbos.

Comment

• Een paar maanden geleden hadden we het over de spaakvelg in het bos. Ik heb er weer een foto van terug gevonden.

En voor de afdeling archeologie. Wa was da????? Lag midden op het boerderijveld weet ik me nog te herinneren.

Comment

• Arco , de foto met het frontje is ondersteboven .
                                  Maar het is van een Vauxhall Velox E-series begin jaren 50.
                                  Naast de blauwe Nash coupe stond er zo ene , dus grote kans dat het daar vanaf is gekomen

Ik heb daar trouwens alle soorten weer gehad , zon ,regen , hitte van 33 graden , kou onder nul met sneeuw en ijs !

En het zonnesetje van Lord zijn :
                                  1 - Renault Fregate ,
                                  2 - Opel Rekord P1
                                  3 - vanaf links : VW 1200 1960-1965 , Chevrolet Styleline Deluxe 1952 en VW 12OO 1957-1960
                                  Last edited by ; 18/02/2012, 01:39.

Comment

• Ja dat zomaar kunnen. Ik zag een brok auto liggen en heb het op de foto gezet. Wat het was heb ik geen idee van, nog wat onder of boven was. Kwam eenmaal zo van deze kant aanlopen. 1 ding wist ik echter wel zeker, het is niet een chevrolet apache zoals een "kenner"beweerde. Dus gooi ik het hier op het forum, dan kan onze "man van staal" dat even in 2 seconden oplossen . Echt bewonderens waardig wat je er allemaal van weet!

Comment

• Ik ben nogsteeds aan het spitten in mijn foto's en die van reisgenoten. De komende tijd ga ik met name Realsteel blij maken denk ik.

Onderdelen, onderdeelhopen en details etc

Als eerste :

Traction bumper op boerderijveld. Lag naast de blauw/witte Fairlane aan de weg

Spatbord Ford AA takelwagen op boerderijveld
                                      Last edited by ; 18/02/2012, 02:41.

Comment

• Net voor de Chevrolet 1953 aan de kop van het bos.

Rekord P2

Motorkap traction in bos aan de kant van het weiland

Comment

Working...
                                        X