Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nou WV ik vind Belgen een plezant volk
    Tenminste een stuk minder stijf dan sommige Hollanders die het veel te druk hebben met overal maar regels voor te verzinnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
      Raar landje België Maar daarom ben ik juist fier om een Belg te zijn !

Mooi toch!

Comment

• een paar museum pic's

49-50-ford

heather's

detail chevrolet deur
        Last edited by ; 20/02/2012, 12:40.

Comment

• 59 ford

en een nieuwe aanwinst een vitrine kast deze moet nog ingedeeld worden
          Last edited by ; 20/02/2012, 12:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
            Nou WV ik vind Belgen een plezant volk
            Tenminste een stuk minder stijf dan sommige Hollanders die het veel te druk hebben met overal maar regels voor te verzinnen.
            Wanneer kom je eens naar mijn overlaatst getoonde locatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
              @ Arco , Yep 655 is 3e foto de 404
              Heb me trouwens laten vertellen door een liefhebber dat die spaakwielen vrijwel zeker van een vooroorlogse Chevrolet zijn.
              Het zou idd zomaar kunnen. Want als ik me goed herinner had het wiel 6 gaten. En dat zou typerend zijn voor die beestjes. Maar ik moet zeggen dat ik zelf geen enkel idee heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                Op Forum Auto is er een topic van "modelcar afbraken", ken je die ?

Heb je toevallig een link? Want ik denk dat ik verkeerd aan het zoeken ben of zo.

Comment

• W124 200D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten

detail chevrolet deur
                    Ah! Je hebt het mistery opgelost zie ik. Gave kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten
                      W124 200D
                      In 1 klap een einde aan zijn carrière gemaakt zo te zien. En als ik zo moet gokken, dan staat hij er ook al meer dan even. Aan de "verzakking" te zien

Comment

• 'kweet niet , er zit in ieder geval geen achteruit in , en oude benzen gaan wel eens vaker doorhangen achteraan
                        Volgens mij heeft hij geen ongeluk gehad, er was geen blikschade
                        stiekem zou ik 'm willen redden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                          Heb je toevallig een link? Want ik denk dat ik verkeerd aan het zoeken ben of zo.
                          Zo heb je een beetje lectuur voor vanavond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten
                            'kweet niet , er zit in ieder geval geen achteruit in , en oude benzen gaan wel eens vaker doorhangen achteraan
                            Volgens mij heeft hij geen ongeluk gehad, er was geen blikschade
                            stiekem zou ik 'm willen redden
                            Ik concludeerde de schade het aan de afhangende voorbumper . Maar ik moest de interpretatie doen via de foto natuurlijk. Stand tijd kun je wel van uit gaan, achter is het wiel in de grond gezakt, van daar.

Comment

http://www.forum-auto.com/automobile...ts/sujet43.htm
                              Thanks! Toppie

Comment

• Zo Jan , je bent de boel flink aan het veranderen.
                                Vooral dat stuk lijst met die spinner van die Ford Custom is GAAAAAAF .

@ Tigra : dat zal wel April of Mei worden denk ik..

Comment

• Grutjes! Dat wordt een paar dagen werk. Bijna 700 pagina's Joepie de poepie!!!

Comment

• Chatillon

Achteras demonteren @ Chatillon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick 52 Bekijk Berichten

Mooi filmpje. Geweldig dat je nog dingen hebt kunnen redden. En dan ook nog zonder een ravage te maken van de body resten. Respect!!!

Comment

http://www.forum-auto.com/automobile...ts/sujet43.htm
                                        Op dit forum is er nu ook 1!

Comment

• Net weer wat muur decoratie ontvangen via de post. Helaas geen vintage Chatillon. Maar van een aanhanger ergens in Oostenrijk.

Comment

Working...
                                          X