Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt Arco, ik heb altijd geprobeerd om alles in de zelfde staat te laten en zo weinig mogelijk te beschadigen hij het demonteren van onderdelen.
    Deze achter as is niet het enige dat ik kunnen redden heb
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Op een van de bumpers heeft ooit een sticker gekleefd van Canada, de bumper is is niet meer bruikbaar maar ik vond dat ik dit piece of history moest redden!
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick 52 Bekijk Berichten
        Bedankt Arco, ik heb altijd geprobeerd om alles in de zelfde staat te laten en zo weinig mogelijk te beschadigen hij het demonteren van onderdelen.
        Deze achter as is niet het enige dat ik kunnen redden heb
        Jammer genoeg ben je een van de weinigen. Die bumpers zijn erg gaaf. Zo heb ik zelf de traction bumper met daar op een sticker van de canadesche anwb. Die kwam al eerder eens langs. Ook die is niet meer bruikbaar. Maar wel een meer dan te gek aandenken aan vervlogen tijden.

Comment

• Ik spam nog 1 keer met een modelauto. Het is vanmiddag afgerond. Inmiddels heb ik een apart topic er voor geopend. Vanaf nu dus geen modellenvan mij meer hier (zoals het ook bedoeld is) Vanaf nu kan men ze hier vinden: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=57298

Comment

• Comment

• geweldig gedaan buick52
              mijn complimenten

net na de ruiming terug thuis
              Last edited by ; 21/02/2012, 23:29.

Comment

• OMG! Jij bent al even gek als mij haha

Comment

• Moest ik zoiets in de auto steken vloog ik buiten

Comment

• Zo , Buick 52
                    Da's een indrukwekkende berg spareparts die je daar hebt.
                    Geen twijfel over mogelijk dat we hier met een echte liefhebber te maken hebben.
                    Is dat allemaal gered uit Châtillon ? of zit er ook nog spullen van andere plekken bij ?
                    Die bumper met Canada er op is me nooit opgevallen ,weet je nog van welke auto die afkomt ?
                    En ik heb net het filmpje op You Tube bekeken , Nou bravo , aan uw manier van werken kunnen nog een boel mensen een voorbeeld nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                      Moest ik zoiets in de auto steken vloog ik buiten
                      Voor mij is dan de keuze heel simpel, vw busje tussen de spullen parkeren en daar blijven slapen

Comment

• Jan (Buick) en Buick 52 neem maar van mij aan dat heet geen gek , dat is GENIAAL

En Lord , mijn vrouwtje is er inmiddels wel aan gewend dat ik met wat raars terug kom bij de auto als ik weer eens op een autokerkhof ben wezen fotograferen.

Je had haar gezicht eens moeten zien toen ik in Engeland een keer bij een oude scrapyard van het erf af kwam lopen met een Engelse legerhelm uit WW2 op m'n kop.
                        Het ding had al vele tientallen jaren buiten tussen de wrakken gelegen en zat dus dik onder de roest en mos
                        Zo'n stukje historie mocht niet verloren gaan dus ik heb het ding nog steeds .

Comment

• Thanks Realsteel, Buiten die W200 stuurkolom komt alles op de foto's van Chatillon. Ik weet niet van welke auto de Canada bumper komt, ik denk dat het ergens aan de achterkant van het bos was waar die '57 chevy stond, daar heb ik de achterste fenders dan ook maar van meegenomen . De 2de achter as komt van de andere buick. ik heb geprobeerd om te filmen toen we de motoren hebben gedemonteerd maar dat is mislukt
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wat had je trouwens een mooie portaal kraan geregeld. Gelukkig heb je wel foto's kunnen maken. Das ook geweldig!

Comment

• Die heb ik de avond voordien gemaakt van wat oudyzer dat ik hier nog had liggen, anders hadden we die motoren er nooit uit gekregen. ja, ik ben blij dat ik er foto's van heb .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick 52 Bekijk Berichten
                                Die heb ik de avond voordien gemaakt van wat oudyzer dat ik hier nog had liggen, anders hadden we die motoren er nooit uit gekregen. ja, ik ben blij dat ik er foto's van heb .
                                Ow kijk. Das echt goed geregeld! Gewoon "even" zelf gemaakt.

Comment

• zie ik hier bernard ook mee helpen ???
                                  geweldig

Comment

• Ja hij heeft echt meegeholpen, tot hij weg moest voor een bevalling van een koe haha

Comment

• En dan hoor je van veel mensen dat Bernard onvriendelijk was! Als je hem maar netjes benaderde en eerlijk was, dan was het een prima kerel. We hebben ook hulp van hem gehad toen de Politie ons uit het bos wou vissen. En toen we op het boerderijveld waren, toen kwam hij nog extra even melden dat we vooral de kuil niet moesten vergeten. Hij stond er zelfs op dat we bij hem op het terrein parkeerden toen we de 2e keer daar waren.. "dan staat de auto tenminste veilig" zo zei hij ons in gebrekkig nederlands

En vergeet natuurlijk niet dat hij ons uberhaubt al de weg wees, en het terrein op liet!

Gouden man, niks mis mee. Laat dat duidelijk zijn.

Comment

• Ik begrijp ook niet waarom mensen op het internet schreven dat Bernard onvriendelijk zou zijn...
                                        Toen wij daar de eerste keer kwamen heeft hij ons ook de weg gewezen naar die andere plaatsen. En de prijzen die hij vroeg waren zeker meer dan redelijk!

Comment

• Daar sluit ik me bij aan .
                                          Ik ken Bernard ook als een rustige aardige kerel , niks mis mee
                                          De laatste keer dat ik er was heb ik nog een poos met hem staan praten.

Enkel als je op zijn wrakvelden rondliep zonder toestemming werd hij boos , en dat is goed te begrijpen.
                                          De autos betekenden veel voor hem en hij heeft echt zijn uiterste best gedaan om "zijn" erfenis te behouden ook omdat hij zich er steeds meer bewust van werd dat deze plek uniek was .

Comment

Working...
                                          X