Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Buick 52 , Heb je die los staande Ford flathead V8 met die stukken touw eraan ook nog gered ?
    Die zat ooit in een Super Deluxe 4 deurs sedan uit 1946.
    Waar zijn eigenlijk die deurklinken en dat achterspatbord van ? we vinden het namelijk erg interessant om te weten wat er allemaal is gered.
    Als je trouwens een keer zin en tijd hebt , kun je dan misschien een foto maken waar heel de Canada bumper op staat .
    Misschien kan ik dan voor je uitzoeken waar ze van is .

Comment

• Ja hij gaf en geeft erg veel om zijn erfenis. We stonden met hem te praten toen er nog geen zekerheid was wat er ging gebeuren. In eens sprongen hem letterlijk de tranen in de ogen. Hij was echt tot in het diepste van zijn ziel geraakt dat de collectie misschien moest verdwijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
        Buick 52 , Heb je die los staande Ford flathead V8 met die stukken touw eraan ook nog gered ?
        Die zat ooit in een Super Deluxe 4 deurs sedan uit 1946.
        Waar zijn eigenlijk die deurklinken en dat achterspatbord van ? we vinden het namelijk erg interessant om te weten wat er allemaal is gered.
        Als je trouwens een keer zin en tijd hebt , kun je dan misschien een foto maken waar heel de Canada bumper op staat .
        Misschien kan ik dan voor je uitzoeken waar ze van is .
        het is volgens mij de bovenste bumper

dat achterspatbord is van de 57 chevy
        Last edited by ; 23/02/2012, 18:18.

Comment

• Niet Gruitrode, maar wel een aantal; oldtimers met lange standtijd. Dus misschien iets er bij voor onze forummers??? Prijzen beginnen bij een paar honderd eurie.

Zomaar een paar voorbeelden:

Comment

• Comment

• De reden waarom alles weg moest na al die jaren is omdat er iemand anders in het dorp ook met een autokerkhof wou beginnen maar die kreeg geen vergunning omdat dat nu enkel nog mag op industriegrond. Omdat deze persoon moeilijk begon te doen moest alles op de andere plaatsen ook weg van de procureur....

@reelsteel: ik heb idd de 2 fladheads en ook nog een andere met aluminium culassen uit de "kuil" die Bernard appart gehouden heeft, wel grappig dat er iemand hier foto's heeft opgezet van de geruimde plaats waar enkel nog de motor ligt met een wit kruis op. De klinken en de trim zijn van een han de buick's waar ik de achteras heb afgehaald, de spatborden zijn van de 57 chevy zoals buick al zei en de bumper is de bovenste.

Comment

• Nou , ik heb de bumper nog eens goed bekeken met de boeken erbij en volgens mij is ze van een Ford uit 1951.
                Er stonden er 4 in het bos van dat modeljaar .
                Ik heb me laten vertellen dat de flathead in de kuil een motor van een Vedette is.

De achterspatborden van die 57 Bel Air vond ik het erg zonde van dat die het schroot in waren gegaan , en nu blijkt dat minstens eentje het heeft overleefd .

Jammer trouwens dat bij bijna alle Amerikaanse Fords van 1949 tot en met 1958 niet meer te achterhalen viel of daar ook Canadese Meteor modellen bij zaten.
                Aangezien er twee Monarchs stonden uit 1955 is die kans redelijk aanwezig

Comment

• Ik heb alle 2 de spatborden van de '57

Comment

• hè getver weer alemaal plastic
                    Last edited by ; 23/02/2012, 23:30.

Comment

• geweldige redding buik52
                      ik ben eigenlijk benieuwd of er nog meer van die figuren zoals wij zijn
                      een loods vol roest heerlijk

Comment

• Wegens gebrek aan het echte Chatillon, heb ik in de tuin een klein (zowel in omvang als in schaal) afgietsel gemaakt...
                        Het is allemaal blik, dus het roest rustig verder!

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Haha, ook schitterend! Toch geweldig hoe dat wrakken spotten leeft onder ons liefhebbers...
                          www.opelklassiek.be

Comment

• jaaa mooi gedaan

er is toch niks mooier dan vergane glory
                            keeping the past alive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                              Wegens gebrek aan het echte Chatillon, heb ik in de tuin een klein (zowel in omvang als in schaal) afgietsel gemaakt...
                              Het is allemaal blik, dus het roest rustig verder!

Gaaf hor! En met de diverse buick's en de pontiac Chieftain heb je ook meteen al de goede soort modellen te pakken.

Comment

• Weet een Ferrari Mondial staan die de eigenaar vanuit een halve schuur gehaald heeft en hem nu in de tuin heeft gezet

Daar best eens gaan aanbellen zeker? Want binnen paar jaar is die gewoon weggerot...

Comment

• Ben je al onderweg? En zo niet, dan raad ik je aan snel te gaan voor je eigen veiligheid . De forummers gaan Heeeeeel ver voor vers roest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                    Ben je al onderweg? En zo niet, dan raad ik je aan snel te gaan voor je eigen veiligheid . De forummers gaan Heeeeeel ver voor vers roest
                                    Voor foto's? Moet er niet direct in de buurt zijn, maar over week of 2 passeer ik er wel. Denk dat ik gewoon eens ga aanbellen dan. Infeite wijst er niks op dat daar een autoliefhebber woont.

Staat wel geregeld Alfa 147 voor de deur. Maar gezien de doek over de auto denk ik dat die wagen mss nog gerestaureerd zal worden. Dus denk eens met die mens ga praten over het probleem dat gras + doek met zich mee gaat geven.

Kan daar eigenlijk niet veel met mis doen, in het slechtste geval kom ik met een Ferrari naar huis

Comment

• Tja wie weet he. Foto's zijn iig van harte welkom hier.

Comment

• Een nieuw wrakje in onze buurt gevonden in de Oostkantons! Tijdens een wandeling

stond in een kippenhok tussen de kippen !
                                        Achterste spatborden waren vastgeplakt met tape !

GSM pics

Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• deze duitse Jag met veel roest ook tegengekomen in hetzelfde dorpje

Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X