Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aaaahh
    chatillon heerlijk

Comment

• Nee geen verlaten pand, de Impala staat achter een Opel garage hier in de buurt.

Comment

• een renault dauphinetje op een amerikaans kerkhof

Comment

• er werd mij gevraagd om een puzzel
          waar horen deze achterlichten bij ?

1=altissimo torino (italiaans ????), 2=engels.3=duits,4=engels,5=staat niks ,6=belgium

en een onbekende ford wieldop

good luck
          Last edited by ; 28/02/2012, 12:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
            @ Realsteel: Jij zocht laatst oude foto's van de kont van de 1946-48 buick op het dijkje in de kuil. Ik had er al die tijd al ene bij mijn oude setje vermoed ik! En wel een HEEL oude, waar het nog een echte auto is. Deze zat bij het setje dat vermoedelijk uit de jaren 80 stamt.

@ jan: ik ben die foto van jou kwijt geraakt van deze auto waar hij een stuk minder is. Was geloof ik uit 1994 of zo? Kun je die even re-posten svp?

ik denk dat je deze bedoeld hij is van realsteel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
              ik denk dat je deze bedoeld hij is van realsteel
              Yes!!!!! That's the one!

Comment

er werd mij gevraagd om een puzzel

1=altissimo torino (italiaans ????), 2=engels.3=duits,4=engels,5=staat niks ,6=belgium

good luck
                De lamp met nummer 5 kom ik heel vaak op oude kevers tegen, maar hoort er NIET op. Als ik me niet heel erg vergis is het frans. En ik meen me te herinneren dat het of de Panhard groep, of de vroege jaren 50 renault groep is.

Comment

• Geen idee wat dit ooit is/was

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• indien ik goed kan lezen, "Peugeot"

Comment

er werd mij gevraagd om een puzzel

good luck
                      5: Auto Union 1000S ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Geen idee wat dit ooit is/was

Peugeot 201

Comment

• ja nummer 5 is auto union 1000s

Comment

• ik ben zelf al achter de wieldop
                            1955 ford

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                              @ Realsteel: Jij zocht laatst oude foto's van de kont van de 1946-48 buick op het dijkje in de kuil. Ik had er al die tijd al ene bij mijn oude setje vermoed ik! En wel een HEEL oude, waar het nog een echte auto is. Deze zat bij het setje dat vermoedelijk uit de jaren 80 stamt.

@ jan: ik ben die foto van jou kwijt geraakt van deze auto waar hij een stuk minder is. Was geloof ik uit 1994 of zo? Kun je die even re-posten svp?

De 3-delige achterruitenset heb ik er in circa 1993-1994 uigehaald, kostte me toen 2000 Belg.Franken ofwel nu in ons huidige Mickey Mouse eurogeld 50 euro.

Hennie

Comment

• Everday I remember me on the scrap yard in Chatillon

In our garden we have now an old scraped Daimler Conquest from the 50's
                                An restauration of this car isn't possible, so he will still rust in peace in our garden

Old Daimler Conquest (3).jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door epaveart.ch Bekijk Berichten
                                  Everday I remember me on the scrap yard in Chatillon

In our garden we have now an old scraped Daimler Conquest from the 50's
                                  An restauration of this car isn't possible, so he will still rust in peace in our garden

[ATTACH]86154[/ATTACH]
                                  Please don't tell me this car is too bad for restauration.
                                  Looks fine to me and i'm sure it can be back on the road some day
                                  I'm working on a car that is at least 10 times more rusty and yes it is a lot of work, but
                                  once it's in your garden sitting outside it wil fall into pieces soon.
                                  P.S. remember that Mr.Fernand Contant told me in the early 90's when the cars were
                                  already in a very bad condition, he was sorry he didn't put some nice cars inside so
                                  they were not gone for ever as they are now.

Hennie

Comment

• I can understand you
                                    but a restauration would cost more than 65'000 Euros
                                    I have 3 cars (a Citroen BX who doesn't work, one for work and an Citroen Ami 8 as Oldtimer)
                                    For me it's a small remember to Chatillon and all the other destroied scrap yards
                                    But this car will nobody destroid!
                                    It will rust in peace

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                                    Please don't tell me this car is too bad for restauration.
                                    Looks fine to me and i'm sure it can be back on the road some day
                                    I'm working on a car that is at least 10 times more rusty and yes it is a lot of work, but
                                    once it's in your garden sitting outside it wil fall into pieces soon.
                                    P.S. remember that Mr.Fernand Contant told me in the early 90's when the cars were
                                    already in a very bad condition, he was sorry he didn't put some nice cars inside so
                                    they were not gone for ever as they are now.

Hennie

Comment

• Hee Jan Heb je ook nog wat moeilijkers Ha Ha !
                                      Daar komen je achterlichten :

1 - Vroege Fiat 2300 sedan .
                                      2 - Triumph Herald
                                      3 - NSU Prinz 4
                                      4 - Austin / Morris 1100 MK1 ( er hoort nog een oranje stuk bovenop )
                                      Van de MK 2 heb je ook een achterlicht in je museum
                                      5 - Auto Union 1000
                                      6 - Ik denk een vroege Morris Minor of een Morris Oxford MO
                                      7 - Jouw schoenen !!

Comment

• Aan allen .
                                        Heel mooie fotos erbij gekomen de laatste dagen , prachtig gedaan mannen

Goossens Bjorn : Indien je die oude Peugeot zelf op de foto hebt gezet feliciteer ik u met die superfoto .

Staat die gewoon hier in België of staat ze in Frankrijk ?
                                        Voor zover ik het zien kan is het een Peugeot 201 1929 - 1933 , dus een iets oudere en hoekeriger da die Bairy stuurde

Comment

• [quote=Realsteel;4847037]Hee Jan Heb je ook nog wat moeilijkers Ha Ha !

wacht maar jack
                                          ik heb nog wel iets

Comment

Working...
                                          X