Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit ziet er zeker nog goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
      Aan allen .
      Heel mooie fotos erbij gekomen de laatste dagen , prachtig gedaan mannen

Goossens Bjorn : Indien je die oude Peugeot zelf op de foto hebt gezet feliciteer ik u met die superfoto .

Staat die gewoon hier in België of staat ze in Frankrijk ?
      Voor zover ik het zien kan is het een Peugeot 201 1929 - 1933 , dus een iets oudere en hoekeriger da die Bairy stuurde
      kijk even op de franse site daar vind je hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
        Aan allen .
        Heel mooie fotos erbij gekomen de laatste dagen , prachtig gedaan mannen

Goossens Bjorn : Indien je die oude Peugeot zelf op de foto hebt gezet feliciteer ik u met die superfoto .

Staat die gewoon hier in België of staat ze in Frankrijk ?
        Voor zover ik het zien kan is het een Peugeot 201 1929 - 1933 , dus een iets oudere en hoekeriger da die Bairy stuurde

Ik heb hem zelf niet gefotografeerd, ik kwam hem gewoon tegen op het internet dus ik zou geen gedacht hebben waar deze zou staan.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• hier gaan we weer
          bij welke auto's horen deze doppen

Comment

• Dop 2 is zo'n dop waar ik je van de week over mailde, die ik op de kop heb getikt. En mijne is dus blauw en met een lijn er op getrokken.

Comment

• hij kan goed van een taunus afkomen maar op de wagen in de kuil zaten andere
              Last edited by ; 29/02/2012, 22:34.

Comment

• Er hebben genoeg taunussen het leven gelaten. Allen al in de kuil lagen er in totaal nog 3 aantoonbare. Ook het bos en boerdijveld hadden er present, dus wie weet. Maar zoals ik al aan de telefoon zei, vertrouw ik de afkomst van de dop pas tot ik een foto zie van hem op de auto in kwestie. En dat is gewoon niet aantoonbaar. Het kan immers ook zomaar een andere identieke dop zijn. Dus tot die tijd is het gewoon een oude dop. Ook al beweerde de eigenaar anders. Ik heb hem ook niet als "Chatillon dop" gekocht. Maar net als de desotot en olds doppen (komen uit een weiland in Zwitserland) gewoon als oud en mooi voor aan de muur.

Comment

• Ow ja, voor ik het vergeet. Het is iig wel een taunus P1 dop. Dan weet je dat iig voor je Collectie wieldop op de foto. De Belgische (en mogelijk andere versies ook) , hadden zonder logo.

Comment

• Veel mooie foto's gepost de laatste tijd. Zelf kon ik volgen met lichte
                    achterstand maar geen tijd voor te posten.

Nu een beetje schade inhalen

Comment

• Achterstand? Joh waar heb je het over. Je hebt ons gewoon weer verblijd met nieuw materiaal, en daar zijn we altijd heel blij mee. Dus van mijn kant geen klachten hoor

Comment

• Ene voor onze geleerden. Kwam ik net tegen tussen wat Chatillon pics op het net. GEEN idee welke auto dit is....

Comment

• is dat niet die 56 opel?????

Comment

• DAMN, Ik herken 'm
                            'T is de Opel Kapitän die bij de oude ingang van het bos stond.
                            Al flink mishandeld door dat walgelijke onding van een unimog .

Comment

• Zeker weten? Want hij stond bij voor mijn idee oudere foto's van voor de ruiming.

Comment

• Hey Michel , geeft niet joh .
                                We hebben het allemaal wel eens druk met andere dingen.
                                Zo lijkt het wel of ik zelf met 5 dingen tegelijk bezig ben , en ja daar zijn ook roestige dingen bij .
                                Daarom had ik dus ook nog niet zo gezocht naar "Buick" zijn wieldeksels , maar ook dat komt goed.

Even ook de namen bij de (mooie) fotos van Lord geven
                                1 - Opel Rekord P1
                                2 - Humber Hawk MK4
                                3 - Chevrolet Stylemaster 1947

Als je op het Franse forum komt doe je ze gelijk ook maar de groeten van de Chasseurs du Nord .

Comment

• De foto is van voor n10 augustus 2010. Want toen is hij gepost. Dat is alles wat ik je kan vertellen. Link naar de site:

Comment

• Ja Arco helaas het is 'm .
                                    De andere 2 Châtillon Kapitäns van dit model stonden aan de kant van St. Leger.
                                    Die rare kromme bomen komen ook overeen met die bij de ingang .
                                    En je kan goed zien dat de grond al flink omgewoeld is door de uniyugh

Comment

• Die andere 2 kappi's weet ik idd, en die hadden ook geen gekke boom "in bezit". Ik ben waarschijnlijk op het verkeerde been gezet door de andere foto's in de zelfde reeks van Koen. Want daar staan de olieblikken rekord etc gewoon nog netjes op hun plek. Klik maar eens door op die site, dan zie je het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                        hier gaan we weer
                                        bij welke auto's horen deze doppen

Is nr 6 mogelijk van een fregatte?

Comment

• is heel goed mogelijk, het is ook zo'n bol ding.

Comment

Working...
                                          X