Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• geen chatillon maar het lijkt er wel op

Comment

• een paar oude foto's

Comment

• ford

Comment

• Comment

• 57 fairlane 500

Last edited by ; 02/03/2012, 19:58.

Comment

• Als je op het Franse forum komt doe je ze gelijk ook maar de groeten van de Chasseurs du Nord .[/quote]

Deed ik onlangs toen ze moesten weten hoe ik al die auto's erkende

Peugeot 403 met optie

Comment

• Chatillon

Comment

• Fijne Châtillon herrineringen mannen.

Nog even wat extra info die ik kan geven over de fotos van Jan/Buick op postings 802 & 803 :
                  Deze autos stonden ook op het boerderijveld van Châtillon , maar zijn eind 2007 al geruimd.
                  De meeste van ons hebben deze autos dus net gemist.
                  Ikzelf , Arco en Lord ,we waren net te laat om ze te zien .
                  Op deze fotos van Jan zie je een Austin A40 Devon bestelwagentje en een drietal Amerikaanse Fords uit 1955 en 1956

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                    Fijne Châtillon herrineringen mannen.

Nog even wat extra info die ik kan geven over de fotos van Jan/Buick op postings 802 & 803 :
                    Deze autos stonden ook op het boerderijveld van Châtillon , maar zijn eind 2007 al geruimd.
                    De meeste van ons hebben deze autos dus net gemist.
                    Ikzelf , Arco en Lord ,we waren net te laat om ze te zien .
                    Op deze fotos van Jan zie je een Austin A40 Devon bestelwagentje en een drietal Amerikaanse Fords uit 1955 en 1956

Echt heel heel heel erg die auto's die we daar gemist hebben! Gelukkig zijn er nog deze en onder andere de Tinhunter en Hans Vleij foto's als troost.

Comment

• Krijg nou wat! Volgens mij ligt daar een wielkas in het raam van de VW bus!

Comment

• En ook weer een stukje tijdreis met Lord.
                        Soms wilde de zon echt niet meewerken , ik heb daar ook wel eens zo'n dag gehad dat ze veel te fel scheen .
                        1 - Ford Consul Capri
                        2 - Buick 1949
                        3 - Dodge Custom 1947 - 1948

Comment

• Nou Jan ik ben al even naar die wieldoppen op zoek geweest en ik heb er al een paar.
                          3 - Zat op diverse typen Aronde van 1956 t/m 1964
                          4 - Chevrolet of GMC uit de periode 1936 t/m 1938.
                          6 - Lijkt inderdaad van een Fregate te zijn

Comment

En ook weer een stukje tijdreis met Lord.
                            Soms wilde de zon echt niet meewerken , ik heb daar ook wel eens zo'n dag gehad dat ze veel te fel scheen .
                            Ja, leve de regen

Comment

• Neeeh , Regen ? daar moet ik helemaal niks van hebben als ik met de camera aan't rondspringen ben !
                              De stationcar van de laatste posting was al langere tijd twijfel over of dat nu een Standard Vanguard phase 1 of een phase 2 zou zijn.
                              Dus kort geleden heb ik me er samen met nog een groot roestoloog nog eens goed in verdiept .

En ....... we zijn er uit.
                              Het is een heel late Standard Vanguard Phase 1 stationcar uit 1952.
                              Dit model is eigenlijk de overgang van 1 naar 2 en is slechts een paar maanden gebouwd

Comment

• Dus als ik het zo vrij mag interpreteren, dan stonden er alleen Phase 1 Standards op Chatillon?

2 x Saloon
                                1 x Estate

en ook al hebben we hem niet fysiek als auto gezien:

1 Estate panelvan van de tinhunter foto's

Comment

Nou Jan ik ben al even naar die wieldoppen op zoek geweest en ik heb er al een paar.
                                  3 - Zat op diverse typen Aronde van 1956 t/m 1964
                                  4 - Chevrolet of GMC uit de periode 1936 t/m 1938.
                                  6 - Lijkt inderdaad van een Fregate te zijn

geweldig jack weer een paar

Comment

• @ Buick: enig idee wat dat "verbrande" renault/Peugeot achtige onderstel op de achtergrond is?

Comment

• geen idee wat het voor een auto is
                                      op een tin foto zie je hem beter

Comment

• Ow ja, het is toch die wagen idd van de tin foto's. Had het idee (hoop?) dat het mogelijk een andere was. Maar het is de F102.

Comment

• Ik vond niet direct een betere topic om dit te plaatsen, maar vond het zeker de moeite om te posten.
                                          Deze Toyota Carina is van de week bij ons overgelaten, een dieseltje, met maar liefst 769.000km op de teller, onderhoudsboekje(s) volledig ingevuld. zag er echt nog super uit en had blanco keuringsbewijs laatste maal. Start onmiddelijk en draait nog steeds als een zwitsers horloge.
                                          Enkel aan de achterste wielbogen was wat roest. Binnenin zou je zeggen dat hij nog maar 100.000km had. Klant heeft nu een A1 gekocht.
                                          Kvreg aan de verkoper of hij die klant zo'n stickertje gegeven heeft voor achter op zen A1 te plakken "My Toyota was fantastic"

Comment

Working...
                                          X