Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 769.000km, doe dat maar eens na met een moderne wagen.
    Maar ik vrees dat deze nu de sloop zal opgaan ?

Comment

• Aan zekerheid grenzend gaat die nog wel een paar ton rijden in Africa. Geen sloper met zijn verstand op de juiste plaats laat deze gaan. Ze krijgen er in de export veel meer voor dan op de onderdelen ooit te verdienen valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
        Aan zekerheid grenzend gaat die nog wel een paar ton rijden in Africa. Geen sloper met zijn verstand op de juiste plaats laat deze gaan. Ze krijgen er in de export veel meer voor dan op de onderdelen ooit te verdienen valt.
        Ik denk dat die sowieso de sloop ingaat, das hoogst waarschijnlijk nen ecobonus wagen, ik heb der al betere zien wegvoeren en eens een praatje gedaan met zo'n chauffeur die die kwam halen. Worden allemaal netjes gesloopt, ze duwen zelfs wagens die niet meer rijden op de vrachtwagen met andere die nog wel rijden, soms wel zielig om bezig te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
          Neeeh , Regen ? daar moet ik helemaal niks van hebben als ik met de camera aan't rondspringen ben !
          De stationcar van de laatste posting was al langere tijd twijfel over of dat nu een Standard Vanguard phase 1 of een phase 2 zou zijn.
          Dus kort geleden heb ik me er samen met nog een groot roestoloog nog eens goed in verdiept .

En ....... we zijn er uit.
          Het is een heel late Standard Vanguard Phase 1 stationcar uit 1952.
          Dit model is eigenlijk de overgang van 1 naar 2 en is slechts een paar maanden gebouwd
          Bedankt, t'is mijn lieveling
          dus nog extra pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
            Ik vond niet direct een betere topic om dit te plaatsen, maar vond het zeker de moeite om te posten.
            Deze Toyota Carina is van de week bij ons overgelaten, een dieseltje, met maar liefst 769.000km op de teller, onderhoudsboekje(s) volledig ingevuld. zag er echt nog super uit en had blanco keuringsbewijs laatste maal. Start onmiddelijk en draait nog steeds als een zwitsers horloge.
            Enkel aan de achterste wielbogen was wat roest. Binnenin zou je zeggen dat hij nog maar 100.000km had. Klant heeft nu een A1 gekocht.
            Kvreg aan de verkoper of hij die klant zo'n stickertje gegeven heeft voor achter op zen A1 te plakken "My Toyota was fantastic"

Herkenbaar !

Ne vader van ne maat van mij heeft tot 2 jaar geleden in zo'n diesel carina gereden !

Hij had die in 95 nieuw gekocht deed het onderhoud zelf ... Hij wou hem helemaal leeg rijden ! maar op een km-stand van 670.000km is er iemand vanachter in gevlogen ! Die toyo zag er vanbinnen idd nog als nieuw uit ! En reed nog zeer goed !
            Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
              Ik denk dat die sowieso de sloop ingaat, das hoogst waarschijnlijk nen ecobonus wagen, ik heb der al betere zien wegvoeren en eens een praatje gedaan met zo'n chauffeur die die kwam halen. Worden allemaal netjes gesloopt, ze duwen zelfs wagens die niet meer rijden op de vrachtwagen met andere die nog wel rijden, soms wel zielig om bezig te zien.
              Is in België de sloopregeling nog actief dan? Dat wist ik niet. Dan is zijn kans echt meteen gereduceerd tot 0.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                Bedankt, t'is mijn lieveling
                dus nog extra pics

Waar maak je je druk om joh! Liever 6 keer gepost, dan 1 keer overgeslagen!!!!! Alles van Chatillon is meer dan welkom.

Comment

• Het kan een kwestie van "wishfull thinking" zijn, maar ik zou toch zweren dat dit de kuil van Chatillon is. De auto zou dan de olds 88 van 1954 zijn met de rij taunussen er naast. (begin van dijkje/rand)

Comment

• @ Arco , Yep dat is kuil .
                    Als ik zo moet gokken zeg ik dat deze foto ongeveer 6 jaar oud is.

Inderdaad Lord , leuke wagens die Standards , was ook één van mijn favorieten op Châtillon .
                    En ook vrij schaars als stationcar.
                    Maar als sedan met die grote bolle achterkant vind ik ze ook tof.
                    Misschien dat ik nog eens een compilatie maak van diverse Standards die ik heb gevonden.
                    Wist je trouwens dat de allereerste serie Ferguson tractoren dezelfde motor hebben als een Vanguard ?

Jan , die andere doppen probeer ik ook nog achter te komen

Comment

• In Kortessem tegenover de 'Alvo' staan er een aantal cx'en, een A8 en een ascona onder mos weg te roesten, had geen camera bij, niemand die er in de buurt woont?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cumulus Bekijk Berichten
                        In Kortessem tegenover de 'Alvo' staan er een aantal cx'en, een A8 en een ascona onder mos weg te roesten, had geen camera bij, niemand die er in de buurt woont?
                        Een ascona Hoog tijd om eens nr 'Kotshoven' te bollen
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Ergens toch wel zonde voor die Carina hé Hij is nog goed en heeft al zolang zijn best gedaan en wordt dan koudweg gesloopt...
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cumulus Bekijk Berichten
                            In Kortessem tegenover de 'Alvo' staan er een aantal cx'en, een A8 en een ascona onder mos weg te roesten, had geen camera bij, niemand die er in de buurt woont?
                            Was vandaag toevallig met fototoestel in "Kotshoven" en heb er volgende foto's gemaakt. Wel geen Ascona te zien maar wel een Rekord. Beetje verder op bij het voorbijrijden nog een andere locatie gespot met een Kadett C GTE in wit/gele uitvoering . Door druk verkeer kon ik niet meer terug keren voor een foto maar zo te zien stond die ook al lang stil.

Comment

• En we zijn er uit! De motor is van het type dat in de Lloyd series werd gebruikt. Hier op het blok is de inlaatbuis het gene wat hem verraad. In de Lloyd LP400 zat overigens een zelfde blokje. Dit was echter nog gemonteerd. Dus aan zekerheid grenzend is deze uit de bus gekomen. Hij lag naast de zwarte 202, dus ook nog in de buurt van het vehikel. Dus tot er tegen bewijzen komen, doop ik het blokje met de naam LP 500-600

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redneck Bekijk Berichten
                                Was vandaag toevallig met fototoestel in "Kotshoven" en heb er volgende foto's gemaakt. Wel geen Ascona te zien maar wel een Rekord. Beetje verder op bij het voorbijrijden nog een andere locatie gespot met een Kadett C GTE in wit/gele uitvoering . Door druk verkeer kon ik niet meer terug keren voor een foto maar zo te zien stond die ook al lang stil.

Onze dank is onmetelijk! Leuke collectie.

Comment

• Die LT
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                    Die LT
                                    Nog ene met "reddingboot"
                                    Last edited by ; 09/03/2012, 00:20.

Comment

• De slimmerikken op het Franse forum hebben het over Kerkhof B in het hoge noorden. Wordt met naam, beschrijving van de rit en satelietfoto weergegeven. Zijn aan het klagen dat steeds meer sloperijen verdwijnen. GEK HE!!! Vooral nog groter er op zetten, en nog duidelijker. Soms snap ik de mensen echt niet helaas.

Comment

• Van Frankrijk gesproken

Comment

• Wat een heerlijke dingen zijn die arondes toch!

Comment

Working...
                                          X