Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Redneck Bekijk Berichten
    Was vandaag toevallig met fototoestel in "Kotshoven" en heb er volgende foto's gemaakt. Wel geen Ascona te zien maar wel een Rekord. Beetje verder op bij het voorbijrijden nog een andere locatie gespot met een Kadett C GTE in wit/gele uitvoering . Door druk verkeer kon ik niet meer terug keren voor een foto maar zo te zien stond die ook al lang stil.

Oeps foutje!

Weet er trouwens iemand of die T1/T2 nog altijd in het bos van Hertsberge staat? Dat was een donkerblauwe dacht ik, die staat achter een huis op het eind van de Kasteeldreef, te zien van het pad waar je kan wandelen.

Comment

• Leuke vondsten!

Duie Kadett C coupé heb ik ook al zien staan daar
      www.opelklassiek.be

Comment

• Die is ook knap zeldzaam, als het een echte is tenminste.

Comment

• Comment

• En nog een paar Chatillon ex bewoners

Comment

• 2pk

Comment

• @ Lord: Weer een set heel mooie foto's. De door de zon veroorzaakte tint vind ik erg bijzonder. Wederom bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                  Die is ook knap zeldzaam, als het een echte is tenminste.
                  100% zeker van dat het een 1.2 is
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                    Is het niks voor je collectie?

Comment

• Comment

• Prachtig , Prachtig , Prachtig Lord .
                        Wat een leuke plek heb je daar toch gevonden daar in Frankrijk .
                        Bijna heel de Franse autogeschiedenis van de jaren 40 , 50 , 60 en 70 staat daar bij elkaar

En natuurlijk ook weer fijn spul uit Châtillon .

nummer 1 is een Opel Olympia Rekord model 1957.
                        En nummer 2 en 3 zijn allebei van de Simca Aronde P60
                        Moeilijk te zeggen wat voor uitvoering die aronde trouwens is , is het een Montlhery of een Elysee ?
                        Misschien kan je dat wel vragen op het Franse forum , want daar zitten ongetwijfeld wel een stel Simca experts tussen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                          Prachtig , Prachtig , Prachtig Lord .
                          Wat een leuke plek heb je daar toch gevonden daar in Frankrijk .
                          Bijna heel de Franse autogeschiedenis van de jaren 40 , 50 , 60 en 70 staat daar bij elkaar
                          Ja, maar onlangs is er een artikel van verschenen in een magazine

Comment

@ Lord: Weer een set heel mooie foto's. De door de zon veroorzaakte tint vind ik erg bijzonder. Wederom bedankt!
                            Bedankt Arco

Comment

Is het niks voor je collectie?
                              Nee, net iets teveel aan geklooid En sedert vandaag staat er nog een Farmall DGD4 uit '56 bij op de oprit, echt géén plaats meer nu haha
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                769.000km, doe dat maar eens na met een moderne wagen.
                                Maar ik vrees dat deze nu de sloop zal opgaan ?
                                Ik denk dat er in Afrika al 80 miljard Toyota's rijden, en deze gaat daar ook naartoe, durf ik wedden

Comment

Nee, net iets teveel aan geklooid En sedert vandaag staat er nog een Farmall DGD4 uit '56 bij op de oprit, echt géén plaats meer nu haha
                                  Leeeeeuuuuukkkkkkkk!!!!

Comment

Kon het niet laten, ben vandaag nog even langs geweest en Opelfreak heeft gelijk, het is geen echte!

Comment

• Bedankt voor de moeite! Het is wel een leuk ding om te zien zo op de foto's. Nog met die oldstyle velgen

Comment

• Haha super!
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• @ Opelfreak .
                                          Ha een oude tractor.
                                          Is dat er zo ene met de stuurstang over de motorkap ?
                                          Ik geef het ook toe hoor , als ik ergens een oude tractor zie staan maak ik daar ook een foto van.
                                          Daar heb ik ook weer een aparte map met fotos van.
                                          En daar zitten wel vreemdere dingen bij zoals Combines , een stoommachine , een wals , een graafmachine uit de jaren 30 , een mobiele kraan uit de sixties en nog meer landbouwwerktuigen..

Comment

Working...
                                          X