Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier! v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hallo,

ik was een beetje aan het surfen op het internet en toen vond ik deze foto's
    link: http://www.autojunk.nl/fotos/schuurvondst-alfa-romeo/71456/10

groeten,
    Bjorn

Comment

• Hey, die ben ik ook eens tegen gekomen. Mooie vondst is dat.

Comment

• En we gaan verder

Comment

• Wat een prachtige stillevens al weer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Accobra Bekijk Berichten
            hallo,

ik was een beetje aan het surfen op het internet en toen vond ik deze foto's
            link: http://www.autojunk.nl/fotos/schuurvondst-alfa-romeo/71456/10

groeten,
            Bjorn
            een auto die bij een leuvense autorenstal was, scuderia lovaniensis, was een renstal uit de jaren 80/90, waar ik ook nog lid van ben geweest in mijn rallyperiode

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
              een auto die bij een leuvense autorenstal was, scuderia lovaniensis, was een renstal uit de jaren 80/90, waar ik ook nog lid van ben geweest in mijn rallyperiode
              Misschien een deurtje om eens te achterhalen hoe het zo kon aflopen met die schone Italiaanse dames???

Comment

• Ah ..
                De zwarte Opel Olympia Rekord P1 die met zijn neus tegen de ijzerhoop aanstond.
                Fotos 2 en 3 zijn ook van de binnenkant van de zelfde wagen

Mooie Fotos .
                Vooral omdat ik zelf maar al te goed weet hoe moeilijk het was deze auto goed op de foto te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                  Misschien een deurtje om eens te achterhalen hoe het zo kon aflopen met die schone Italiaanse dames???

Ik ga het hier nu niet direct openbaar maken, maar ik ben 95% zeker dat ik weet waar die staan

Edith zegt dat er op die site gewoon vermeld is waar ze staan . Kasteel van heers dus... Ik wist het omdat er ooit eens in een Jambers reportage geweest zijn
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Ik bedoelde echter dat ik graag zou willen weten hoe ze daar gekomen zijn, en wat de bedoeling er van is. En waarom zo iets moois in vredes naam niet wordt bijgehouden. Want het zijn toch echt mooie wagens naar mijnmening. Al kunnen smaklen verschillen natuurlijk.

Comment

• Fototje van het net voor Buick en Buick52

Comment

• En deze vind ik dus echt TEGEK!!!!

Comment

• A Ford van Kaufdorf is al weer een eind op weg om weer op de weg terug te keren! Ongelooflijke restauratie.

Voor de rest van het verhaal:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Ik ga het hier nu niet direct openbaar maken, maar ik ben 95% zeker dat ik weet waar die staan

Edith zegt dat er op die site gewoon vermeld is waar ze staan . Kasteel van heers dus... Ik wist het omdat er ooit eens in een Jambers reportage geweest zijn
                            Is dat nu urbex?

Wanneer zijn we weg??

Comment

• de natuur is sterk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                A Ford van Kaufdorf is al weer een eind op weg om weer op de weg terug te keren! Ongelooflijke restauratie.

Voor de rest van het verhaal:

http://www.jalopyjournal.com/forum/s...d.php?t=411168
                                A Fords werden gebouwd van laat 1927 t/m begin 1932.
                                Deze Ford Convertible is een 1946-1948 model en dus geen A-Ford.

Hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                  Met welke wagen reed je ? Ik heb nog foto's liggen van De 6 uur van Leuven

Comment

• Het is maar net wat je persoonlijke smaak is.
                                    Ik vind het dus jammer dat het zo met die Ford Convertible uit 1947/1948 moet aflopen.
                                    Eerst bakken ze er een verkeerde voorkant op van een model 1941, en dan maken ze er nog een customcar van ook .
                                    Ik zie een klassieker het liefst zo orgineel mogelijk.
                                    Je kan het vreemd vinden , maar in mijn ogen is het met deze wagen dus net zo slecht afgelopen als die autos van Kaufdorf die met een kraan in de schrootbak zijn gestampt.
                                    jammer , jammer ,jammer ..................echt heel jammer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      Is dat nu urbex?

Wanneer zijn we weg??
                                      Ik heb het al opgezocht, zsm als het vn mij afhangt
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                        Met welke wagen reed je ? Ik heb nog foto's liggen van De 6 uur van Leuven
                                        golf GTI, rallyteam dolfke.
                                        rood witte golf, zal straks een foto posten

Comment

• @ Beemer; zal een dezer zoeken

Comment

Working...
                                          X